Gå til innhold

Hva skal dere bli?


sxs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Når det er skikkede folk til utdannelsen, så spiller karakteren rollen om du kommer inn i utdanning eller ei. Sånn er det i forsvaret, det kan jeg bekrefte, min tante er gift med en flyger som ER utdannet i gjennom forsvaret. Han søkte 3-4 ganger og var skikket hver gang, men de andre som var skikket hadde bedre karakterer og slapp derfor inn.

 

Blant de skikkede så er det ikke noe "random utvelgelse", det går på de med best karakterer i forhold til de som har fullført alle tester osv. på pen positiv måte.

 

Hvordan mener _DU_ at det er lagt opp? Vil gjerne høre det.

Lenke til kommentar
Når det er skikkede folk til utdannelsen, så spiller karakteren rollen om du kommer inn i utdanning eller ei. Sånn er det i forsvaret, det kan jeg bekrefte, min tante er gift med en flyger som ER utdannet i gjennom forsvaret. Han søkte 3-4 ganger og var skikket hver gang, men de andre som var skikket hadde bedre karakterer og slapp derfor inn.

 

Blant de skikkede så er det ikke noe "random utvelgelse", det går på de med best karakterer i forhold til de som har fullført alle tester osv. på pen positiv måte.

 

Hvordan mener _DU_ at det er lagt opp? Vil gjerne høre det.

 

Mener å ha lest at karakterer telle veldig lite på denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=946450&st=0

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...