Gå til innhold

The Experience: eTV-crew gjør klart til sending


Gilgamesj

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

kennethdammyr: Forøvrig - linken i signaturen din, til Underdog Studio - er det noe hip-hop humor jeg ikke forstår, eller prøver dere bevist å fremstå som totalt useriøse?

 

Underdog Studio - Hvem er vi?

Kenneth er den som har ansvaret for Underdog Studio og den dermed den som blir selskapets ansikt uttad. I tillegg til å ta hånd om platetrykk og økonomi er han også produsent og manager for Underdog. Ønsker du å komme i kontakt med oss er det naturlig å ta kontakt med Kenneth. Som foresten er en kukksuger av dimmensjoner, bare se på det fagass-bilde hans.. hahahaha man kan se at han likern i kjeften

Enten har dere en skrekkelig dårlig sans for humor, eller så har dere kanskje hatt en ubuden gjest på besøk.

Lenke til kommentar
Utstyret ser jo bra ut, men min erfaring tilsier at resultatet har lite med utstyret og mer med folka bak (og foran) kamera å gjøre, så tvi tvi gutter - satser på at sendingene blir bra. :)

9548730[/snapback]

 

Vi lover å gjøre vårt beste, og jeg gleder meg til å få respons fra publikum på det vi gjør. =)

Lenke til kommentar
kennethdammyr: Forøvrig - linken i signaturen din, til Underdog Studio - er det noe hip-hop humor jeg ikke forstår, eller prøver dere bevist å fremstå som totalt useriøse?

 

Underdog Studio - Hvem er vi?

Kenneth er den som har ansvaret for Underdog Studio og den dermed den som blir selskapets ansikt uttad. I tillegg til å ta hånd om platetrykk og økonomi er han også produsent og manager for Underdog. Ønsker du å komme i kontakt med oss er det naturlig å ta kontakt med Kenneth. Som foresten er en kukksuger av dimmensjoner, bare se på det fagass-bilde hans.. hahahaha man kan se at han likern i kjeften

Enten har dere en skrekkelig dårlig sans for humor, eller så har dere kanskje hatt en ubuden gjest på besøk.

9548768[/snapback]

eTV er ikke en del av Underdog Studio.

Lenke til kommentar
Tror nok transistorbass skjønte det, han gjorde bare oppmerksom på mulig hacking.

 

Men jeg kan vel kanskje sende inn søknad neste gang. Bør man ha hatt noe utdanning innen media? Eller tar de alle med god og utfyllende søknad?

9553742[/snapback]

Du behøver bare å ha lyst til å være med, vi har mange (inkl. meg) som ikke har noen utdanning på området.

 

Du får bli med til neste år. ;)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...