Gå til innhold

The Experience: 125 megabyte per sekund!

Gilgamesj

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)
enden; nyheten ble publisert på begin.no også :( Det samme skjer jo med den jævla kvinneguiden :p. Ja takk til customizable begin.no med login (men fremdeles i beta, selvsagt ! Så man får et clean design uten reklame).

9537645[/snapback]

Ja, og sikkert på hardware.no også. Men jeg regner også med at folk som er smarte nok til en CCIE også klarer å skille en ekstern link fra interne. Spesielt med sjokkfargene på nevnte nettside :wee:

Tro det eller ei, men det meste dere leser av produktnyheter kommer i form av pressemeldinger som jo er rene reklamesaker til redaksjoner. Der er det ingen som klager :)

edit; glede seg til ny forumversjon så man slipper å huske tre forskjellige koder for samme smiley i ulike versjoner av IPB...

Endret av enden
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tro det eller ei, men det meste dere leser av produktnyheter kommer i form av pressemeldinger som jo er rene reklamesaker til redaksjoner. Der er det ingen som klager

Det er korrekt, men i de sakene så er det nesten ingen som lar seg fyre opp så lett som Elfkin & Co :w00t:

Skrevet (endret)

Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor ;)

Endret av Mathiassky
Skrevet
Bump og alt det der..: Mr Fundingsrud :!: Ser vi deg på lanet i år? Så lite til deg i fjor ;)

9543971[/snapback]

Dukker nok opp for å se hvor stressa du er i år ;)

Personlig har jeg et stressnivå over fjordårets event på daglig basis, så jeg tenkte jeg skulle spare meg mer ved å holde meg langt unna offisielle oppgaver.

Skrevet (endret)

9543971[/snapback]

Dukker nok opp for å se hvor stressa du er i år ;)

Personlig har jeg et stressnivå over fjordårets event på daglig basis, så jeg tenkte jeg skulle spare meg mer ved å holde meg langt unna offisielle oppgaver.

9544399[/snapback]

Håper vi sees da ;) Du var jo bare så vidt innom i fjor. Men takk nok en gang for turen til Meny ^^Da var jeg btw ferdig med ot-prat her.

#fjernet referanse til en post som er slettet - enden#

Endret av enden
  • 2 uker senere...
Skrevet
Jeg regner med at vi kommer til å legge ut all config etter lanet.

*kremte forsiktig*

jeg har de configene jeg rakk å ta backup av lagret på PC-en min som for tiden ligger baki bilen.

hiver det opp så fort jeg kan (i kveld/i morgen).

Skrevet (endret)

Tja, hadde ingen planer om å komme i år uansett :)

Men får se neste år, når noen av venne mine får lappen :p

Endret av Kiimmeen
Gjest Slettet-XHLacM
Skrevet

Er det noen her som var på TeX og som kan fortelle om de faktisk merket den ekstra hastigheten?

Skrevet

Når du lastet ned fra andre brukere på nettverket, merket du det, selv om jeg aldri fikk makset ut 1Gbit linja, så var jeg oppe i rundt 50% på det maksimale.

Skrevet
Når du lastet ned fra andre brukere på nettverket, merket du det, selv om jeg aldri fikk makset ut 1Gbit linja, så var jeg oppe i rundt 50% på det maksimale.

Sålenge det er en harddisk i minst en av endene, så er vel det ikke akkurat noen stor overraskelse?

AtW

Skrevet (endret)

Var oppe i 60 megabyte stabilt og peak på nesten 80 :)

Og det var nok harddisken som var flaskehalsen.

Endret av jon-t
  • 1 måned senere...
  • 4 måneder senere...
  • Opprett ny...