Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er sliten, lei og.. feig


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vil egentlig ikke fortelle engang hvor godt jeg kjenner meg igjen..

Hadde ei dame som totalt ga blaffen i mine følelser, og prioriterte seg selv.. Fullstendig kontrollfreak, og ja, jeg følte meg rett og slett brukt! eneste gangene hun ville liksom ha no med meg og gjøre, var når noe skulle fikses, kjøpes eller noe i den duren. Hun var jo dødsfin da, og jeg fikk jo belønning når jeg hadde vært snill og feks kjøpt en bokse til henne som hun ville ha til 900 kr, når jeg selv ikke hadde råd til egene klær pga henne, og akuratt den følelsen, den goheten hun ga meg da, holdt meg lenge fra og slå opp med henne, og jeg var rett og slett REDD henne. Men jeg kom meg unna dette til slutt, og det burde du og. Den lista der er skikkelig ille, vet selv at jeg godt kunne skrevet en helt likedann med endringer! så for all del, ikke ødelegg deg selv psykisk, du høres ut som en god gutt, som virkelig finner deg i mye og ofrer litt for kjærligheten. Ta og finn deg noen som gjør det samme ;)

Lenke til kommentar
For å si det samme som i "True Lies" : Ditch the bitch!

QFT!! God damn!! Vil nesten spør etter bilde, fordi denne berta må være ganske digg for at noen i hele tatt kan vurdere å være med hun.

9553133[/snapback]

Det har nokk lite med det og gjøre..

 

Jeg tror nemmelig vi snakker om en veldig snill og omtenksom mann som står over sitt livs vanskeligste valg, men det er nokk eneste utveg..

 

Jeg blir nesten satt ut, det er jo strengere enn i norske fengsler :cry:

 

Stakkar..

Endret av medlem-130744
Lenke til kommentar

Selvfølgelig har fyrn det vannskelig, han elsker jo dama.. Uansett hva hun gjør er han jo glad i henne, og vil ikke såre henne.. Vet nøyaktiv hva han føler, og mest av alt så håper han bare at hun skal forandre seg. Selv om det aldri kommer til og skje..

 

Vet det er hardt for han, men det blir nok det eneste rette. Ett tips, når du har slått opp, begynn å trene, og heng MASSE med venner, vær minst mulig alene slik at du har tid til og tenke på henne, for det vil bare gjøre ting værre. Og trening slipper ut hormoner som gjør deg gladere, samt og spise havregrøt ;)

Endret av stianiquniez
Lenke til kommentar
Gjest tottenham11

Med så mange svar er jeg nesten forpliktet til å slenge inn en melding. Jeg er fortsatt sammen med henne, men ting har egentlig forverret seg i det siste. Ikke hatt sex på 3-4 uker, som er "takket være meg", og i går pratet hun om at rådgiver er vår siste sjanse. Hun sover plutselig med klær,

 

Hun trekker hele tiden inn forholdet venninna har med sin samboer, og skal ha oss til å gjøre som dem. Både gå til rådgivning og ha sære regler om hvem som skal gjøre husarbeid o.l. hver enkelt uke. Det forholdet de har er ikke noe å hige etter, på flere måter, uten å gå nærmere inn på det.

 

Når jeg første er inne her og skriver må jeg nesten føye til de tekstmeldingene som kom inn nå nettopp. Hun tror at jeg har undervisning nå og sendte da en mld med "du har *fag* med *navn på medstudent* nå :-)"++.

 

Skrev tilbake at jeg ikke har undervisning før om en times tid, som er sant, og da skriver hun tilbake at hun vet at jeg har time nå. Blir bare oppgitt her jeg sitter. Skrev et krast svar tilbake, og da ringte hun meg. Og gjett hvem som måtte gi tapt for sannheten.

Lenke til kommentar

Er veldig mye overvåkning og kontroll ute å går her ja. Ikke bra, slikt må taes "ved roten" som man sier, dvs at ønsker en ikke dette må man si i fra tidlig om man merker slike tendenser.

 

En annen ting er damer som har ambisjoner om å være "alt for mannen" - bare gi opp, dere klarer det aldri, og sjansen for at ting feiler blir bare større jo hardere man forsøker.

Det er mer moro å stikke på fotballkamp med kompiser enn dama, og hvis damene bare kunne skjønne at slik er det bare, men at det ikke på noen måte betyr at vi gutta ikke synes de er bra nok som partnere, ville mange forhold vært reddet. Visse ting i et forhold bør man gjøre sammen og ha felles, men man bør også ha sine ting utenom av og til.

Endret av Krapfoss
Lenke til kommentar

Hva meg og prioritere deg selv litt?

Gjør akkurat de du ønsker, og drit litt i henne.

Det høres faktisk ikke ut som om dere har noe å redde, her er nok løpe kjørt.

 

Jo lengre du venter, jo være blir det.

 

Du må for guds skyld IKKE få barn med henne..

 

Det høres ut som hun har mange problemer å trenger timer hos en psykolog.

 

Du burde i alle fall ikke kaste bort livet ditt på en som ikke virker som hun bryr seg om deg.

 

Mitt tips: Kom deg ut av dette ’forholdet’ fort!

Endret av EvilDick
Lenke til kommentar

Dump henne for faen!

 

Du fortjener så mye bedre! Og det fins så mye bedre! Det her er det værste jeg har hørt om!

 

Dere har ingen grunn til å være i lag. Skaff deg litt ryggrad å slå opp. Kort og godt dump henne og ikke hold kontakten!

 

Red.: Så ikke det at hun truer med å ta livet sitt. Men det vil ikke være din feil i såfall! Bare husk det. Du er IKKE grunnen til hvordan hun er. Det er hun som har problemene.

Endret av Xecuter88
Lenke til kommentar

Hu kommer nok ikke til å ta livet sitt, så lenge hu har mer enn deg å tape. eks: kjæledyr hu er glad i, andre venner, skole, familie.

 

Men hvis hu virkelig er så ille som du skriver, skjønner jeg ikke at du ikke allerede har slått opp. Selv om du sikkert fremdeles er gla i a, kan du ikke akseptere at hu behandler deg sånn. Ut ifra det du beskriver høres hu eiesyk ut, noe som er vanlig, men ikke så ekstrem grad.

 

Ta en alvorlig prat med dama, blås i om hu klikker, du må få sagt det en gang ikke sant? Tenk deg godt om, vil du virkelig leve sånn resten av livet? tviler, skaff deg folk i ryggen (du sier familien hennes er enige med deg i at hu er umulig) og ta et oppgjør.

 

Hvis du får deg ny kjæreste kommer du til å merke major forskjell i allfall!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...