Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er sliten, lei og.. feig


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Huff, du får jo ikke gjøre noe, jo? :no:

 

Sier det samme som andre her jeg, flytt ifra henne--dump henne..

9522755[/snapback]

Jepp.. Mulig det ikke er så lett for deg, men det er hva jeg og tydligvis de fleste andre mener er til ditt eget beste.

Endret av Wnd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg må nok si meg enig med Melisma.

Vi har ikke hørt hennes versjon (noe jeg tviler vi får høre).

Så det vi vet er at ho er en bitch, men han kan jo også være like ille.

 

Men igjen så er jeg også enig med de fleste andre som har skrevet her.

Han burde komme seg ut, selv om han er en like stor drittsekk, fordi ingen av partene tjener på det hvis han også er ille.

 

Men vi vet ikke hvordan trådstarter er, så hvis trådstarter kan fortelle litt mer i detalj hvordan han er. Så vil det være lettere å kunne dømme dama.

 

 

Men uansett:

PELL DÆ VEKK

 

 

AlecTBM

 

EDIT:

Syns ikke vi burde ta til rasisme fordi noen er uening.

Eller hva Bergmo?? 9522345[/snapback]

Endret av AlecTBM
Lenke til kommentar
Tror han var ute etter en reality-check, og det har han fått. Man burde vel strengt tatt vente et par runder før man stempler fyren som emosjonell masochist.

9522783[/snapback]

 

 

ja, er nettopp det jeg ville gi han også.. og det med å vente ett par runder er det vel flere her som også kunne gjort med tanke på å kaste seg over dama hans.. det denne tråden trenger nå er TRÅDSTARTER!! så han kan komme og avkrefte/bekrefte ting..

Lenke til kommentar

Var denne listen seriøs? Har virkelig aldri hørt om en kar som har gått igjennom så mye crap uten å ditche bitchen på et MYE tidligere tidspunkt.

Med mindre dette er en spøk, så har jeg følgende råd:

 

GET THE FUCK AWAY FROM HER!

 

Hun viser tydelige psykologiske plager, usikkerhet, valideringsbehov utenom det normale, herskesyk osv... lista her er lang mann.

 

La meg stille deg spørsmålet:

 

Utenom at det er kinking mht til økonomi, hus osv:

Hvorfor er du fremdeles sammen henne? Hva ser du i en slik kvinne?

 

PUA

Lenke til kommentar
Gjest tottenham11

Ser at noen kanskje misforstod den økonomiske biten her. Jeg ser ikke på de materielle tingene som noe tap, men jeg tenker litt på hva hun har brukt av penger på meg/oss siden januar. Kom etter hvert til å huske på at hun på mange måter har kjøpt førerkortet som jeg tar nå også, det hadde jeg helt glemt. Jeg vil bare ta med dataen, så kan hun ta tv'n, sofaen (som jeg glemte) og naturligvis bilen. Hun har sagt at jeg får tv'n (17.000) hvis det blir slutt, men det har jeg ikke samvittighet til.

 

Når det gjelder listen min har jeg ikke nevnt at det fort blir ramaskrik om jeg vil se sporten 21.25, i 10 min eller noe. Hun styrer fjernkontrollen mesteparten av tiden, men det er sjeldent noe hun skal se på den tiden. Men da vil hun heller se raskt innom animal planet, mtv eller noe annet.

 

Du som kommenterte det med bilen - Jeg er veldig glad for at bilen ikke står i mitt navn (tenkte på at det her går nedenom og hjem allerede da hun ville kjøpe bil), og det har ikke vært noe problem å være med på nedbetalingen. Økonomisk har jeg hatt det veldig godt, siden hun tjener dobbelt så mye som meg.

 

Nå har jeg egen konto, det har jeg hatt hele tiden. Men den har ikke vært i bruk. Jeg har latt være å avslutte (?) den, men hun har mast om det jevnt og trutt..

 

Mulig at jeg overdriver når jeg lister opp hva som er galt, men det er ting som plager meg og da kan det fort bli sånn. Er veldig klar over at jeg kunne vært en bedre kjæreste jeg også, men jeg nekter henne fint lite og prøver å blidgjøre henne.

 

Det er litt godt å lese de fleste av svarene her. Jeg trenger litt støtte.

Lenke til kommentar

1. Hun skal ha deg til å love å være hennes for alltid.

2. Hun har allerede bestemt hvem som får hva om dere bryter opp? :S

 

Pengene skal du ikke ha dårlig samvittighet for. Tenk da hvor mange jenter som "ikke kan" dumpe typene sine, selv om de er dritsekk, bare fordi de har betalt det meste i forholdet?

Uansett er penger uvesentlig her, bare kom deg bort fort.

 

Forresten: Går din lønn inn på hennes konto, som du ikke har tilgang til? :ermm:

Endret av toth
Lenke til kommentar
Gjest tottenham11

Jeg får kun studielån akkurat nå. Det kommer faktisk til min konto, for jeg har vært treg med å endre kontoopplysninger. Så jeg overfører til vår konto når pengene kommer.

 

Har forsåvidt et eget firma som skulle være en liten inntektskilde, men ikke kommet i gang. Skulle drive litt med det på dager jeg ikke er på skolen.

 

Skjønner ikke helt hvordan jeg skal kunne svare her så raskt som dere mener, når jeg skal på skolen, kjører bil og ikke tar sjansen på å logge inn når hun er hjemme. Vi bor altså sammen, for de som ikke har forstått det. Leier leilighet som står i hennes navn.

Lenke til kommentar

Så fakisk en dokumentar om noe lignende for en stund siden. En engelskmann som blei psykisk mishandla av kona si i evigheter. Etterhvert ble hun voldelig, men han fant seg i det, han elsket jo henne og la skylda på seg selv og at alt var hans feil. Etterhvert endte han opp på krisemottak og lignende, men han blei ikke tatt alvorlig og fikk ikke ordentlig oppfølgning. Det endte faktisk opp med at ho drepte han til slutt.

 

Så ikke la henne herse med deg sånn. Det blir nok bare verre med tida, så et brudd så fort som mulig er det beste. Og drit i alt det økonomiske. Bedre å være lykkelig uten noe enn å være ulykkelig med dame, bil, stort tv og data. Vi kan bare gi deg råd, men det er du som må gjøre noe med det ;)

Endret av PepsiCo
Lenke til kommentar

Om du ikke stikker ut av forholdet kan ting bli riktig ille. Om du skulle få en unge med tida så vil alt bli et slit. For da er du knyttet til henne frem til ungen er 18år.

 

Hun vil kansje få deg til å tro at alt vil gå bra. Hun vil få et dobbeltliv, og får deg til å tro at alt er ok. Ekteskapet vil være trasig men levbart.

 

Så kommer den dagen hun stikker, og skal ta alt hun eier og (sønnen/dattera) med seg. Itilleg til å tyne deg for enda mer med tiden. Ungen din er da kansje 12-13 år og lider gjennom konfliktene.

 

Det er bare et eksempel på hvordan ting KAN skje. For et skjedde med mine foreldre. Min mor var en kontrollfrik, og faren min bare fulgte med.

Jeg hadde stor psykisk påkjenning gjennom oppveksten min. Og nå er foreldrene mine skilt, og fortsetter og krangle om barnebidrag, advokatutgifet og sånn.

 

Mamma tok med seg søskna mine og halve arven til pappa. Jeg var stor nok til å velge selv da (12år). Jeg og min far har store økonomiske problemer, mens min mor lever i velstand og presser bare mer og mer fra min far.

 

Som om hun elsker å fortsette med å kontrollere. Synd.

Lenke til kommentar

Jeg får helt vondt av å lese om hverdagen til trådstarter. Ingen skal da behøve å ha det sånn?

Uansett om han er "like ille", er ikke dette sunt overhodet. Uansett om noen av punktene han har lista opp bare er bagateller, snakker de resterende punktene for seg selv. Dama er en kontrollfreak, rett og slett. Og etter punktene å dømme, er det akkurat som om hu har lest en liste over hersketeknikker og bruker hver eneste lille på han.

 

Strengt tatt burde han tatt kontakt med en krisesenter for menn, men disse er det tydeligvis heller få av. Hva med å muligens ta kontakt med en krisesenter for kvinner? De har i hvert fall erfaringen, om man bytter om kjønn. De burde jo kunne tilby han litt hjelp i hvert fall? Om ikke anna en råd og tips til hvordan gjøre bruddet mest mulig smertefritt (selv om det sannsynligvis blir alt anna enn smertefritt).

 

Uansett om han setter seg i en offerrolle eller ikke, for meg er han et offer. Et offer for hennes kontrollbehov, som tydelig er på grensen til psykotiske.

 

Hun innrømmer kanskje at hun er en håndfull. Vel, jeg er en håndfull. Denne dama er en hel fuckings konteiner. :ph34r:

 

 

Du må reise deg opp, riste av deg feigheta og komme deg ut. Fortest mulig. Detta er overhodet ikke bra for den psykiske helsa di.

Endret av bazukh
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...