Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er sliten, lei og.. feig


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Slettet tre innlegg som følge av brudd på reglene for gjesteposting.

 

MVH

 

KVTL

 

Dette innlegget sakl ikke kommenteres.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest dette så er det noe inntrykk jeg har fått vedr. henne:

 

- Ho har vanvittig lav selvtillit, og føler at ho må holde deg nede for å føle at hun har kontroll.

- Jeg syns dette forholdet bærer preg av at en av partene har "co-dependency" http://en.wikipedia.org/wiki/Codependence .

 

 

Og her kommer noe som ikke er så hyggelig å høre for den som er i situasjonen:

 

- Du er hennes psykiske punching bag. Denne dama virker til å ha et stort behov for å kontrollere deg, og det verste er at ho utnytter helt klart din svakhet: du vil ikke såre henne. Denne type mennesker har en frykt for å være alene, og må derfor tråkke ned de nærmeste slik at de føler at de trenger henne, slik at hun føler seg nyttig. Jfr. truslene hvis du forlater henne. Og det er minimalt med sjanse for at hun greier å gjennomføre et suksessfull selvmord om du skulle forlate henne, det er bare en hersketeknikk. Faktisk så tror jeg hun blir et bedre menneske om du dumper henne, slik at hun er nødt til å takle situasjoner som ikke er til hennes favør. Dette mennesket virker som hun trenger å trene mer på å takle motgang.

 

Og feigheten din er den store utfordringen din. Tenk deg en tomt som er 100 m lang. Du har den ene halvparten og hun den andre. Fordi du er feig og tør ikke stå imot så vil hun bare skyve gjerdet lenger og lenger slik at hun får mer og mer tomteareal. OK, det var mulig en elendig metafor elns, men poenget er at denne dama fortsetter å presse deg til du evnt faller uti et stup. Begynn å press tilbake.

 

Dette er bare min tolkning.

Lenke til kommentar

Vet du hva? Jeg blir faen meg forbannet når jeg ser dette, KØDDER DU ELLER? :mad:

 

Hvorfor i helvete finner du deg i dette? Elsker du henne egentlig? Er dette ment som en tulletråd, eller er det fakta?

 

Jeg ville ihvertfall aldri i livet ha holdt sammen med det kvinnemennesket der, dominant søppel er det, jeg tviler sterkt på at hun egentlig elsker deg, hun bruker deg vell bare som en tøffel, og det med selvmord er bare bullshit..

 

Se å bli kvitt henne hvis alt det du skriver virkelig stemmer.. :scared:

 

 

Beklager at jeg tenner på alle pluggene.. blir retten og sletten forbanna når jeg leste det, siden en veldig god venn av meg hadde en slik kjæreste, han er heldigvis kvitt henne nå, men den tiden de var ilag har hun virkelig tært på han, og han sluttet å gå på skole etter ungdomsskolen, nå er han 18 år gammel og har ikke noenslags utdanning, men han har heldigvis tenkt å begynne neste år..

 

Han var også sliten, lei, og feig, hun har satt han i en gjeld på en masse penger også, men det har vell heldigvis ikke gått så galt med deg enda, vell?

Lenke til kommentar
hvor gamle er dere foresten?

Les førsteposten nøyere, så ser du.

 

Tydelig at hun ikke eier et snev av respekt for deg som menneske. Forakten kommer bare til å øke for hver dag som går hvis du ikke tar tak i dette.

Men kanskje det er _hun_ som føler seg fanget, og egentlig prøver å presse deg til å gå ?...bare en tanke..

Det tviler jeg på, for da hadde hun ikke sagt det med selvmord..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...