Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Jeg er sliten, lei og.. feig


Gjest felixersvart

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei!

 

 

Kan kjenne meg igjen i enkelte punkter som du hadde, bare kanskje ikke SÅ veldig strengt til tider, uansett, jeg kom meg ut av det. Fikk aldri lov til å være med venner omtrent, MSN og data var jeg omtrent forruten en periode, hvertfall viss jeg var med henne.. Måtte skjule at jeg var pålogget msn, forum osv, og måtte juge meg unna alt mulig dritt , fordi hu var ei skikkelig KONTROLLFREAK!

 

 

Kvinnfolk som elsker å kontrollere er livsfarlig... Du har det nok veldig vansklig, men jeg lover deg, når dette en gang er over, så kan ingenting bli værre omtrent, jeg trur du vil være forberedt på det meste av kvinnfolk igjen når den tid igjen kommer.. Håper det ordner seg for deg, du må faktisk sette deg selv i fokus, ta å prioriter deg selv - For en gangs skyld.

 

 

Lykke til..

Lenke til kommentar

Å forlate henne er jo det mest opplagte når man ser den grufulle lista du skrev, men hvis du mot formodning ikke vil det kan du prøve å gå i mot henne med samme "medisin", evt hevde at du har rett til et privatliv på akkurat samme måte som mange andre.

 

Gi henne et ultimatum: Enten må du få kunne styre DITT EGET LIV, eller så er det over.

Lenke til kommentar

Vi minner om reglene for gjesteposting. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk.

 

Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet.

Lenke til kommentar
Hva kan han ha gjort for å få internettforbud, MSN forbud, forumforbud, blitt nektet å bruke astmamedisin, blitt forsøkt påtvunget vegetarmat, nektet egen tilgang til nettbank, påtvunget kontroll over inn og utgående SMS og nektet selv guttevenner?

Har han gjort noe galt som dette er en slags straff for så er det vel heller henne som skulle ha dratt og ikke han for da er det alvorlig.

9522650[/snapback]

 

 

godt mulig han blåser det opp noe veldig.. har til dags dato aldri møtt noen som har oppført seg slik, og det virker ikke som noen av dere andre har heller.. så noe rart må det jo være med historien hans!? når man er drittlei, irritert og lei så kan man vinkle en historie slik man selv har lyst og til sin egen vinning..

9522767[/snapback]

 

 

Jeg har til dags dato aldri møtt noen som slår kjæresten sin. Derfor må det være noe rart med statestikken som sier at hver 4. kvinne opplever vold/trusler i hjemmet.

Når man er drittlei, irritert og lei, kanskje litt redd og, så kan man vinkle en historie slik man selv har lyst, derfor kan jo ikke statestikken være rett. Tross alt de kvinnene som blir utsatt for vold/trusler i hjemmet vinkler nok bare historien på sin måte.

Lenke til kommentar
Jeg har til dags dato aldri møtt noen som slår kjæresten sin. Derfor må det være noe rart med statestikken som sier at hver 4. kvinne opplever vold/trusler i hjemmet.

Når man er drittlei, irritert og lei, kanskje litt redd og, så kan man vinkle en historie slik man selv har lyst, derfor kan jo ikke statestikken være rett. Tross alt de kvinnene som blir utsatt for vold/trusler i hjemmet vinkler nok bare historien på sin måte.

9634104[/snapback]

 

 

nei, jeg sier ikke at hun ikke er en sinnsyk kontrollerende psykopat slik flere hevder at hun kanskje er her i tråden. Det kan jo godt hende at denne gutten har vært ekstremt uheldig, mere uheldig enn noen av oss andre her på forumet. men noen av de tingen han nevner, får meg til å tro at han hakker på bitte småting som ikke er no "psykopatisk".

 

Og det at flere hopper på dama hans og dømmer henne utifra hans første innlegg, og det mener jeg er feil.. omtrent alle som har skrevet i tråden her, kan ikke tro sine øyne når de leser hans innlegg, og da syns jeg det kanskje muligens er blitt skrevet i en ekstrem form og at han kanskje har overdrevet historien litt, nettopp fordi han er lei! vi har vel alle vært der?? at historien kan bli dobbelt så jævlig fordi man har det jævlig sjøl..

 

Trådstarter gir forferdelig liten feedback i sin egen tråd, så jeg ser ikke vitsen med å holde liv i denne tråden til trådstarter returnerer..

Endret av Melisma
Lenke til kommentar
Kanskje dama har hørt om tråden, og gitt han husarrest. Ingen internett, tv, telefon, venner eller sex på 5 år.

9636633[/snapback]

 

 

hahaha :!: vet ikke om jeg skal si "stakkars gutt" eller "mann deg opp" hvis det er tilfellet.. eller jo, jeg vet.. jeg sier "reis deg opp og ta det som en mann!! velg å gå ut døra hvis du ikke koser deg i offerrollen"

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...