TheDriftingFox Skrevet 17. september 2007 Skrevet 17. september 2007 (endret) hei. jeg lurer på det går og sette på et turbo kitt og et kopressor kitt på en civic 1992 cupe modell? mvh christoffer Endret 19. september 2007 av TheDriftingFox
Fisk1 Skrevet 19. september 2007 Skrevet 19. september 2007 Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder. 1) Du får det ikke godkjent. 2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt. 3) Det blir ikke holdbart. 4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig.
TheDriftingFox Skrevet 20. september 2007 Forfatter Skrevet 20. september 2007 Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder. 1) Du får det ikke godkjent. 2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt. 3) Det blir ikke holdbart. 4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig. 9529587[/snapback] oki takk får savaret. har tenkt på disse tingene men det skal være en racing bil så hvet det vill koste synsykt mye
Kent Touch This Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder. 1) Du får det ikke godkjent. 2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt. 3) Det blir ikke holdbart. 4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig. 9529587[/snapback] oki takk får savaret. har tenkt på disse tingene men det skal være en racing bil så hvet det vill koste synsykt mye 9533994[/snapback] Ut i fra nicket ditt kan man vel trygt si at Civic ikke er noe for deg.
satanjapan Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hva slags Civic er det snakk om? Du kan sette turbo og kompressor på hva du vil om du er flink nok til å mekke, spørsmålet er bare om du gidder. 1) Du får det ikke godkjent. 2) Om du får det godkjent koster det deg dyrt. 3) Det blir ikke holdbart. 4) Blir det holdbart blir det også dyrt og jævlig. 9529587[/snapback] oki takk får savaret. har tenkt på disse tingene men det skal være en racing bil så hvet det vill koste synsykt mye 9533994[/snapback] Ut i fra nicket ditt kan man vel trygt si at Civic ikke er noe for deg. 9534090[/snapback] Han skal jo seff rygge da
satanjapan Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) .......... Endret 20. september 2007 av Dennis87
РЦП-88 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 (endret) Har du B16A motor for eksempel, er det enkelt å skaffe kompressor fra usa. Endret 20. september 2007 av RCP-88
eab Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Hvis du er forberedt på at det koster mye, og skal være en banebil så kan du vel ta utganspunkt i en ny jdm ctr? Florerer jo av trimdeler i asia
Fisk1 Skrevet 20. september 2007 Skrevet 20. september 2007 Enig med Erik Braseth der, Civic i seg selv er vel ikke akkurat noe utgangspunkt for en racerbil.
TheDriftingFox Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 hehe den vill ikke bli nor drift bil akuratt. blir heller brukt til drag og reint morro på bane. så trenger litt krefter og det meste får å kunne denge litt folk. men vurderer og kjøpe meg en bil seinere til å fikse til drift bil men hvet ikke vilken.
cossiemk1 Skrevet 21. september 2007 Skrevet 21. september 2007 "Feilhjulstrekk" er vel ikke det beste til "leke" bil akkurat men... Bruker du noen hundre tusen på understellet, så kan du vel KANSKJE klare noen ok drag... Helt feil bil spør du meg...
TheDriftingFox Skrevet 21. september 2007 Forfatter Skrevet 21. september 2007 hehe ja kan godt henne men jeg liker å få onkelig motstand. vill ikke ha en bil som er lett og fikse om. det blir får kjedelig
Phingoc1 Skrevet 28. september 2007 Skrevet 28. september 2007 har du B16A eller D16Z kan du kjøpe kompressor kit fra Jackson racing med hondata "plugin modul" til ecu.. skal du ha turbo i tillegg kan jeg anbefale Greddy Turbokit.. Har selv hatt denne på min forrige civic og er fornøyd. men skal du ha både kompressor og turbo må du forsterke alt inni der, og det koster spenn, og du vil få problemer med hvordan systemet leverer trykket.. og antagelig vis miste krefter enn å få hvis trykket fra turboen er feil beregnet med kompressoren, eller omvendt.
TheDriftingFox Skrevet 29. september 2007 Forfatter Skrevet 29. september 2007 har du B16A eller D16Z kan du kjøpe kompressor kit fra Jackson racing med hondata "plugin modul" til ecu.. skal du ha turbo i tillegg kan jeg anbefale Greddy Turbokit.. Har selv hatt denne på min forrige civic og er fornøyd. men skal du ha både kompressor og turbo må du forsterke alt inni der, og det koster spenn, og du vil få problemer med hvordan systemet leverer trykket.. og antagelig vis miste krefter enn å få hvis trykket fra turboen er feil beregnet med kompressoren, eller omvendt. 9591542[/snapback] oki den er god. får se hva jeg gjør:)
Sovesofa Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Han har vel sett litt på Fast and the furious da....mener det var med ett par overstyla ciciv`er der
nikk0 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 (endret) *beklager, dobbel post* Endret 6. oktober 2007 av nikk0
nikk0 Skrevet 6. oktober 2007 Skrevet 6. oktober 2007 Kjøp deg en toyota corolla AE86, eller en nissan 200sx, vist du skal ha en bil å leke deg med på bane..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå