Gå til innhold

Når du er syk og føler deg dårlig - Hva gjør du ?


Velociraptor

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke blitt så syk at jeg blir borte en hel dag på videregående. På ungdomsskolen ble jeg "syk" en gang i uka fordi det var ikke noe farlig.

 

Jeg drar på skolen selv om jeg føler meg ganske snufsete/syk, slik at jeg kan skulke timer når jeg vil. Ingen vits å kaste bort en hel dag for å være hjemme når du kan skulke de timene du vil senere når du ikke orker å dra på skolen.

 

Derimot, jeg blir syk når det nærmer seg en ferie, kan ikke unngå det. Hver eneste ferie blir jeg syk og får vondt i hode osv. Da blir jeg liggende på sofaen med en flaske vann og et pledd mens jeg ser på tv.

Lenke til kommentar

Dersom jeg kun har en lett feber lar jeg være å ta en paracet slik at feberen gjør sin naturlige nytte og dreper sykdommene litt raskere. Så spiser jeg litt vitaminer for å sørge for at kroppen har nok skyts i immunforsvaret, og til den daglige driften. Så pleier jeg å pakke meg inn i dyna, eller sette meg på badegulvet (varmekabler) med en kopp kakao. Ellers prøver jeg å sove mest mulig når jeg er syk, man blir raskere frisk da.

Lenke til kommentar

Da kjøper jeg meg litt snop og brus, og koser meg under ett teppe mens jeg ser på en disney-film.. eller så får jeg typen min til å syns ekstra synd på meg, hvis han er på besøk, og setter meg i armkroken hans mens han stryker håret mitt :love: Det er seriøst den beste medisinen ever! Han gjør det ellers..men sånn generelt.. ting som bare er vanlig kos når man er frisk blir ekstra herlig når man er syk :yes:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...