Gå til innhold

Bioshock Vs. Halo 3


Rudde

Anbefalte innlegg

Bioshock har en ufattelig likhet med Doom, men her blir jo Bioshock grusa på 3 områder.

 

- Doom, som er gammelt som alle hauer, har faktisk større åpne rom enn Bioshock.

 

- Motorsagen er et ufattelig fett våpen, men det finnes bare i Doom.

 

- I Doom så er det verdt å utforske alle områder, for hvis man er heldig finner man et skjult rom med masse heftig stash. I Bioshock kan man kanskje finne litt elektriske hagleskudd som man kunne lagd i en u-invent maskin lett.

 

Det eneste stedet Bioshock slår Doom på må være grafikkmessig, og kanskje lydmessig, selvom jeg syntes Doom har kulere lydeffekter.

 

Så når et nesten 20 år gammelt spill gruser Bioshock, da ser jeg ikke hvordan man kan sammenligne det med et nyere spill ;)

 

Vil også ta opp saken med "alle måtene man kan drepe fiender på". Det blir forbanna ensformig å kaste ting, tenne på, fryse ned, eller støte til døde fiender.

I spill som Fear og Soldiers of Fortune er det alltid gøy å fyre løs som ville fanken på fiende, for å senere se hvor kulene traff og om man plaffa av noen av lemmene. Da jeg fryste ned fiende i Bioshock ble de fryst ned likt hver eneste gang. Da jeg sprang til så føyk fiendene langt fankenrevold helt likt hver gang.

 

I Halo 2 husker jeg godt da jeg klikka med granater og rakettkaster. Har ledd meg ihjel flere ganger når jeg ser finder som sprenger utafor bruer og det som er, eller når jeg får en ghost i ræva og spretter hundre meter opp i været.

 

Ragdolleffekten i Bioshock er rett og slett urealistisk og fattig, føles som man slår og skyter en madrass som til slutt faller 20 meter bakover.

 

Jeg er vel også kjent for å ha kritisert Bioshock, det er et greit spill, men har ofra det flere ganger for F. eks The Darkness(som forøvrig er herpa).

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vil også ta opp saken med "alle måtene man kan drepe fiender på". Det blir forbanna ensformig å kaste ting, tenne på, fryse ned, eller støte til døde fiender.

I spill som Fear og Soldiers of Fortune er det alltid gøy å fyre løs som ville fanken på fiende, for å senere se hvor kulene traff og om man plaffa av noen av lemmene. Da jeg fryste ned fiende i Bioshock ble de fryst ned likt hver eneste gang. Da jeg sprang til så føyk fiendene langt fankenrevold helt likt hver gang.

 

I Halo 2 husker jeg godt da jeg klikka med granater og rakettkaster. Har ledd meg ihjel flere ganger når jeg ser finder som sprenger utafor bruer og det som er, eller når jeg får en ghost i ræva og spretter hundre meter opp i været.

 

Ragdolleffekten i Bioshock er rett og slett urealistisk og fattig, føles som man slår og skyter en madrass som til slutt faller 20 meter bakover.

 

Jeg er vel også kjent for å ha kritisert Bioshock, det er et greit spill, men har ofra det flere ganger for F. eks The Darkness(som forøvrig er herpa).

9543959[/snapback]

 

 

Har ikke så mye erfaring med Doom selv. Men er mye enig med det du sir om Bioshock.

Men missforstå meg rett.

Det er ett spill jeg ikke ville væt foruten å ha spilt gjennom og det er uten tvil bra. Men langt ifra Game of the year!

Men vi er alle forskjellig og har forskjellige meninger. Jeg kan gi ene og alene ett spill 10/10 for at de har drit bra onlinespilling.

Endret av LordShaft
Lenke til kommentar
Bioshock har en ufattelig likhet med Doom, men her blir jo Bioshock grusa på 3 områder.

 

- Doom, som er gammelt som alle hauer, har faktisk større åpne rom enn Bioshock.

 

- Motorsagen er et ufattelig fett våpen, men det finnes bare i Doom.

 

- I Doom så er det verdt å utforske alle områder, for hvis man er heldig finner man et skjult rom med masse heftig stash. I Bioshock kan man kanskje finne litt elektriske hagleskudd som man kunne lagd i en u-invent maskin lett.

 

Det eneste stedet Bioshock slår Doom på må være grafikkmessig, og kanskje lydmessig, selvom jeg syntes Doom har kulere lydeffekter.

 

Så når et nesten 20 år gammelt spill gruser Bioshock, da ser jeg ikke hvordan man kan sammenligne det med et nyere spill

 

Vil nå ikke si at Doom har større og mer åpne områder enn Bioshock. Neptun's Bounty f.eks er et meget stort område, og det er ikke det eneste.

 

Hva som er det feteste våpenet er opp til envær å gjøre sine meninger, jeg kan ikke dra inn Gears of War bare fordi jeg synes motorsagen bajonetten er tøff.

 

Hvilket heftig stash du hentyder til i Doom vet jeg ikke, for det har ikke jeg funnet til tross for noen runder i det spillet. For det meste finner man amunsjon og liv, og kanskje en og annen gang en berserk eller andre items som large medikit. Men ellers finner du like mye av skjulte items i Doom som i Bioshock. En annen grunn til utforskning i Bioshock på X360 er Achivments. Mange av disse er secret på listen så du vet ikke helt hva du ser etter, og det åpner for mer utforskning.

 

Hvordan du kan sammenligne, og konkludere, med et tidsspen på 14 år (ja, Doom kom i 93 og sist jeg sjekke min matte level var jeg god nok til å regne at det er 14 år mellom) er forbi min fatteevne. Bioshock er i en helt annen tidsperiode og helt annen tid, man forventer mer i dag av spillene. Doom var revolusjonerende på sin tid som tidens første tradisjonelle FPS sammens med Wolfenstein 3D.

 

Kan vi holde oss i nåtid om man skal sammenligne? Eller skal man begynne å sammenligne C64 spill med X360 spill mens man er i slengen?

Lenke til kommentar
Vel nå har jeg spilt gjennom hele Halo 3, kan endre litt på min formening, det tok seg bra opp etterhvert, og det var ikke like ensformig hele veien. Men slutten var utrolig kjip.

9544082[/snapback]

 

Hmmmmm, etter et utsagn som jeg har sitert fra deg under så tviler jeg sterkt på at jeg vil få samme følelse som deg under spillet. Er jo større forskjell på oss enn en muslimsk fanatiker og en budhistisk monk.

 

Det blir for monotont å bare skyte og ingenting annet. Her er Bioshock bedre. I tillegg til det jeg har nevnt vil jeg også si det har en spenning og stemning som Halo 3 mangler.

 

For i Bioshock så gjør man så mye annet, som F. eks å....... fryse ned folk? Eller å kjøre bil.... Oisann, jeg glemte at man bare kunne det i Halo ;)

Så er det jo også den ufattelige variasjonen i fiender på Bioshock, det er mennesker og Big Daddies, ja her snakker vi virkelig forskjellige typer folk man kan skyte på.

 

Spenningen er jeg enig det er uendelig av, ikke nok med at spenningsmusikken tilhører en Bollywood film, men man kan save rundt hvert eneste hjørne slik at man blir lammet av frykt når man møter det som er på den andre siden.

 

Stemningen er jo også helt sinnsyk.... Man er under et vannet, hvor nye fiender magisk dukker opp bak deg. Hver gang han gamle dusten prater får jeg følelsen av å slå til noe.... Kan han ikke bare holde kjeft, jeg prøver lissom å finne veien ut! Jeg får faktisk en følelse i Bioshock som jeg sjelden får i andre spill, og det er gudefølelsen. Man kan skyte lyn ut av henda, og alt man møter meier man ned uten problemer. Sist gang jeg fikk den følelsen var i Star wars: Academy med nesten alle skillsa på full, men der var jo fightingen dritheftig. Husker jeg runna demoen der over 30 ganger bare for å sloss med lasersverd på slutten av demoen ;)

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar
For i Bioshock så gjør man så mye annet, som F. eks å....... fryse ned folk? Eller å kjøre bil.... Oisann, jeg glemte at man bare kunne det i Halo ;)

Så er det jo også den ufattelige variasjonen i fiender på Bioshock, det er mennesker og Big Daddies, ja her snakker vi virkelig forskjellige typer folk man kan skyte på.

 

Ja, Bioshock har et utall forskjellige måter å kvitte seg med fiendene på. Og det er langt mer å gjøre i Bioshock, om man ønsker, enn bare løpe rundt og skyte, med minimale innslag av "ordrer", som i Halo 3.

 

Spenningen er jeg enig det er uendelig av, ikke nok med at spenningsmusikken tilhører en Bollywood film, men man kan save rundt hvert eneste hjørne slik at man blir lammet av frykt når man møter det som er på den andre siden.

 

Stemningen er jo også helt sinnsyk.... Man er under et vannet, hvor nye fiender magisk dukker opp bak deg. Hver gang han gamle dusten prater får jeg følelsen av å slå til noe.... Kan han ikke bare holde kjeft, jeg prøver lissom å finne veien ut! Jeg får faktisk en følelse i Bioshock som jeg sjelden får i andre spill, og det er gudefølelsen. Man kan skyte lyn ut av henda, og alt man møter meier man ned uten problemer. Sist gang jeg fikk den følelsen var i Star wars: Academy med nesten alle skillsa på full, men der var jo fightingen dritheftig. Husker jeg runna demoen der over 30 ganger bare for å sloss med lasersverd på slutten av demoen ;)

 

Smak og behag, men ja, jeg tør påstå stemningen i Bioshock er langt bedre enn Halo 3. Halo 3 lider nok av at det er et spill for alle aldersgrupper, mens Bioshock vesentlig henvender seg til et litt mer voksent publikum. Bioshock er spennende, rått, skummelt og ekkelt. Både grafikk og lyd bygger oppunder dette. Halo 3 skal være en episk krigshistorie, men det er for glatt og tegnefilm-aktig til at det gir noe frysninger nedover ryggen.

Lenke til kommentar
Nå har ikke jeg spilt helversjon av BioShock, men det er vel bare Big Daddy, Flyvende Turrets og de vanlige folka som jeg ikke husker hva kalles?  :hmm:

 

De "vanlige" folka kommer i fem varianter (Thuggish Splicer, Leadhead Splicer, Nitro Splicer, Houdini Splicer og Spider Splicer), som har ulik vanskelighetsgrad alt etter som. Big Daddy kommer også i to varianter (Bouncer og Rosie).

Lenke til kommentar

For ikke å glemme tingene som du kan hacke eller må hacke i bioshock. Enkelte kameraer og turrets må hackes for å komme seg videre mens andre kan du velge.

 

Valget om at little sister skal leve eller ikke er slik sett ikke "vanskelig", men man vet ikke helt konsekvensene av det ene eller det andre og det er et vanskeligere valg.

 

Synes Bioshock er perfekt pakket sammen i en hærlig suppe av stemning. Skjeldent at et FPS er det, men Bioshock er alt et FPS bør være og litt til. Er ikke bare run&gun, du må faktisk run&think før du run&gun. Ellers blir det run&dead.

Lenke til kommentar

Noen jeg kjenner var fast bestemt på å kjøpe spillet på rls dato, men har ombestemt seg etter de prøvde coop campain og MP splittscreen. Ordene; skuffende, dårlig, kjedelig og #%?!¤ kom fra disse karene.

 

Er selv på mission 2, slo av etter å jeg drepte mine egne soldater og de drepte meg. Kjedet meg:-( Håper spillet tar seg opp.

 

Nå er det bare å glede seg til Orange box og CoD4.

Lenke til kommentar

Hakke daua en eneste gang i Bioshock, og jeg tenker aldri....

Derimot så var jeg nødt til å tenke noe jævli mens jeg spilte Halo på legendary.

 

Husker ikke helt hva spillet het, men det var et eldgammelt spill til NES. Der var det slik at hvis du gikk feil, så døde du, selvom det ikke var antydning til at stedet var farlig. Da måtte man starte på nytt igjen.

Skremmingsmomentet i Bioshock forsvinner når man veit at dette ikke kan skje der, og at man kan save når som helst.

 

Variasjonen av fiender på Bioshock påstår jeg fremdeles er patetisk. Alle ser ut som rømte innsatte fra Gaustad, og de oppfører seg bare litt ulikt. Som å klatre på taket, kaste kinaputter, eller kaste flammeballer mens de teleporterter seg til steder som er alt annet enn taktiske å teleportere seg til.

 

I Halo så må man nesten bruke alle våpnene konstant pga. lite ammo.

I Bioshock så har jeg fult av alle ammotypene, og alle dør lett som en lek. Flammekaster og wrench på alle menneskene, og is og wrench på hudini jævlene. Maskingevær på Big Daddies. Samt at jeg har den elektriske dritten, slik at hvis folk slår meg så dør de. Herregud for en variasjon, spillet byr jo ikke opp til at jeg skal variere. Og når det gjelder variasjon, hva er det som egentlig er gøy med å variere?

Er det noen som synes det er gøy å tenne på folk inni spillet? Eller gi dem støt?

 

Lo godt av den med vanskelige morale valg. Hu lille jenta dreit jeg oppi. Redda hu alikevel, siden jeg veit at i slike spill er det klassisk at det "gode" lønner seg. Senere har jeg fått over 200 Adam i gave, som er mer enn jeg ville fått hvis jeg ikke hadde redda jentene(til nå).

Er jo mer vanskelig valg i Star Wars Academy der du må velge om du skal gå over til den onde eller gode siden.

 

Så var det en som nevnte at hackingen var genial...

Vel, jeg kjøpte Bioshock for å skyte jævler inni spillet, ikke for å spille Oil Digger. Herregud noe så kjedelig, jeg lager konstant automatic hack tools for å slippe. I begynnelsen var det litt gøy, men etter å ha gjort det samme 100 ganger begynte det å bli mindre festlig. Var mer gøy når jeg for femtiende gang skulle prøve å få gullmedaljen i Flåklypa Grand Prix's Oil Digger minnispill. Noen av de få spilla som hacking er raskt og smertefritt på må være i Deus Ex og Vampire Masquarade.

 

Stemningen er jo også litt til å le av. I begynnelsen var det litt stemning, for jeg likte ikke akkurat å møte Big Daddies. Senere oppdaget jeg at de ikke angrepte meg, og at de led av muskelkramper da de hadde spastiske rykninger med armene intill et høl i veggen som av og til en Little Sister spratt ut av. Synes det også er teit at man bare trenger å putte 20 $ på en maskin for å få alarmen til å slutte og ule.

 

Fiendene er faktisk mye mer varierte i Halo enn i Bioshock. I Halo har man Elites, Grunts, Svære jævler som skyter grønne ting, sopper med bein, forvokste kjempesvulster, store og hårete aliens og sikkert noen til.....

Så er det jo også flere typer av hver da, som i Bioshock....

 

Det var også en som nevnte at han ikke fikk frysninger av Halo. Vet du hva, det fikk ikke jeg heller....

Jeg fikk derimot følelsen av at nå er det på tide å rydde opp og drepe noen innpåslitne jævler. I Bioshock er det mer: "NEEEEI! Ikke enda en! Drepte jeg deg ikke isted? Slå meg da, jeg er halvgud med el-knockback plasmid." Fyren slår og dør.

 

Ja, i Doom finner man ammunisjon, liv motorsager osv. som bonuser. Det finner man litt mer sjeldent til vanlig. I Bioshock så regner det derimot av disse gjenstandene. Achivments bryr jeg meg også lite om, man må være en tragisk person hvis man må ha "Achivments" som sier at du fant en ekstra first aid kitt bak dassen som du ikke hadde plass til i inventorien din. Har ikke Live på X-boxen nå, så jeg veit ikke om achivments egentlig gjelder som noe man kan bruke over live....

 

Noen jeg kjenner var fast bestemt på å kjøpe spillet på rls dato, men har ombestemt seg etter de prøvde coop campain og MP splittscreen. Ordene; skuffende, dårlig, kjedelig og #%?!¤ kom fra disse karene.

 

Er selv på mission 2, slo av etter å jeg drepte mine egne soldater og de drepte meg. Kjedet meg:-( Håper spillet tar seg opp.

 

Nå er det bare å glede seg til Orange box og CoD4.

 

Er spillet mye dårligere enn Halo 1 og 2 da? Hadde det ivertfall knakende gøy over splittscreen på begge to.

Endret av Camper_killer
Lenke til kommentar

I helvette Camper_killer, er du så desperat å forsvare Halo at du synker ned på det nivået med å plukke spillet fra værandre og tror du motbeviser punkt på punkt på punkt?

 

Var det ikke nok å drite på leggen ved å sammenligne Bioshock med et 14 år gammelt spill og ikke minst klare å sammenligne 1 våpen i det samme spillet med alle våpnene i Bioshock.

 

Rare greier.

 

Vel, jeg skal nå synke like lavt som deg og besvare med samme mynt.

 

Husker ikke helt hva spillet het, men det var et eldgammelt spill til NES. Der var det slik at hvis du gikk feil, så døde du, selvom det ikke var antydning til at stedet var farlig. Da måtte man starte på nytt igjen.

 

Høres ut som du har spillet Festers Quest nesten, et dritt spill som The angry videogame nerd perfekt oppsummerer i et ord. Ass.

 

Variasjonen av fiender på Bioshock påstår jeg fremdeles er patetisk. Alle ser ut som rømte innsatte fra Gaustad, og de oppfører seg bare litt ulikt. Som å klatre på taket, kaste kinaputter, eller kaste flammeballer mens de teleporterter seg til steder som er alt annet enn taktiske å teleportere seg til.

 

Vurdert å sett på hva det er spillet bygger på som grunnstein? Dette er ikke et galt vitenskaplaberatorium, eller andre gale ting. Dette er et utopia i oppløsning. Det perfekt samfunnet ødelagt av mennesket selv. Hva skulle de ha da, kolosser og monster? De bruker menneskene som påstått skulle bo der, bare at de er forvrid på alle mulige måter takket være tukling med gener, og grådighet.

 

Er vel ikker rart at de ligner på galninger, det er jo akkurat det de er.

 

I Halo så må man nesten bruke alle våpnene konstant pga. lite ammo.

I Bioshock så har jeg fult av alle ammotypene, og alle dør lett som en lek. Flammekaster og wrench på alle menneskene, og is og wrench på hudini jævlene. Maskingevær på Big Daddies. Samt at jeg har den elektriske dritten, slik at hvis folk slår meg så dør de. Herregud for en variasjon, spillet byr jo ikke opp til at jeg skal variere. Og når det gjelder variasjon, hva er det som egentlig er gøy med å variere?

Er det noen som synes det er gøy å tenne på folk inni spillet? Eller gi dem støt?

 

Om du må bruke alle våpnene fordi det er lite ammo, vil jeg si at spillet er mindre gjennomtenk enn hva som er godt. Er en hårfin balanse der, hvor spillet lett kan vippe fra å være vanskelig med tilfredsstillende til å være vanskelig og frustrerende fordi skaperne har bestemt at istede for å ha vanskeligere fiender gir de deg bare mindre og setter opp antallet av fiender på skjermen.

 

Plasmidene gir deg noen variasjons muligeter. F.eks lure en gjeng splicers inn i en dam med vann, og sette hele gjengen i støtsonen. Eller se om der er en flekk bensin du kan lure dem inn i og sette fyr på alle som en.

 

Det er variasjon, du har mange muligheter til å ta knerten på galningene, og plasmidene åpner for at du kan gjøre dette. Du har ikke bare stål å leke med, du har stål, elektrisitet, flammer, fysikken og mange andre ting.

 

Synes jeg det er gøy å gi dem støt eller brenne dem. Yup.

 

Lo godt av den med vanskelige morale valg. Hu lille jenta dreit jeg oppi. Redda hu alikevel, siden jeg veit at i slike spill er det klassisk at det "gode" lønner seg. Senere har jeg fått over 200 Adam i gave, som er mer enn jeg ville fått hvis jeg ikke hadde redda jentene(til nå).

Er jo mer vanskelig valg i Star Wars Academy der du må velge om du skal gå over til den onde eller gode siden.

 

Du kan velge å få 80 adam eller 200 adam. Redder du henne tror det var 3 ganger får du en kasse med 200 adam og noe stash tror jeg det var, eller drepe henne og få 200 adam vær gang. 440 adam eller 600 adam, hva skal du velge?

 

Så var det en som nevnte at hackingen var genial...

Vel, jeg kjøpte Bioshock for å skyte jævler inni spillet, ikke for å spille Oil Digger. Herregud noe så kjedelig, jeg lager konstant automatic hack tools for å slippe. I begynnelsen var det litt gøy, men etter å ha gjort det samme 100 ganger begynte det å bli mindre festlig. Var mer gøy når jeg for femtiende gang skulle prøve å få gullmedaljen i Flåklypa Grand Prix's Oil Digger minnispill. Noen av de få spilla som hacking er raskt og smertefritt på må være i Deus Ex og Vampire Masquarade.

 

Da er du mer intersert i hjernedød skyteaction enn andre ting og da er ikke Bioshock noe for deg. Synes det er morsomt med variasjoner i et FPS da alle FPS per i dag følger den stereotypiske formelen at du skal komme deg fra A til Å i spillet og skyte alt innimellom. Ikke noe mer. For det er jo det Halo er, du springer, skyter, klarer brette. Neste brett er akkurat det samme. Og brettet etter der. Og det etter der. Så kommer kjempen og du tar den, og da er spillet ferdig.

 

Du jamrer over variasjon men hyller et spill som er like variert som en politisk tale. Wuhu.

 

Ja, i Doom finner man ammunisjon, liv motorsager osv. som bonuser. Det finner man litt mer sjeldent til vanlig. I Bioshock så regner det derimot av disse gjenstandene. Achivments bryr jeg meg også lite om, man må være en tragisk person hvis man må ha "Achivments" som sier at du fant en ekstra first aid kitt bak dassen som du ikke hadde plass til i inventorien din. Har ikke Live på X-boxen nå, så jeg veit ikke om achivments egentlig gjelder som noe man kan bruke over live....

 

Vært brett i Doom har et vist antall secrets som level designere programmerer inn i WAD filen. Så du vet at vært brett inneholder et vist antall secrets og at disse innholder litt stash som du kan gjøre nytte av. Og det er ikke mye variert i det du får siden det er få items som er noe brukbar i Doom. Armour shards og liv er noe av det nyttigste du får og da ammo men det er jo klart du trenger. Resten var ikke så nyttig, som f.eks berserk modden somv varte alt for kort.

 

Eller hva med å finne en hemmelighet bare for å finne ut at du trenger å vasse gjennom 2 tonn farlig gjørme som tar bort all bonusen du fikk som foresten var mer health? Joda, Doom hadde slike idiotiske løsninger og.

 

Jeg trenger ikke achivments i noe spill, jeg har 7 konsoller og X360 er den eneste med slik løsning så det er ikke akkurat det største av behov jeg har. Men det er en fin liten "secret" ting slik som i Doom som oppfordrer til litt utforskning og prøving.

 

Bioshock tilby noe mer enn den standare formelen som alle FPS følger. Det er ikke hjernedød skyting hele veien for å redde en verden du egentlig driter i. Jeg er dritta lei av å redde andre i et spill, er det ikke Europa så er det menneskeheten. Hvem redder jeg i Bioshock? Rævva mi, og den er jeg fanatisk glad i og gjør hva som helst for å redde. Hvem bryr seg om menneskeheten i år 2200, rompa mi står i fare for jeg glemte å slå av ice plasmiden når jeg skulle tørke meg. Dam det er kaldt.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Bioshock gjør ikke noe annet enn hva som er gjort før, Bear. Spillet er jo heftig basert på System Shock, bare det skulle hinte om at mye orginalt finner du ikke i Bioshock. Det eneste unike med Bioshock er det store mangfoldet i våpen/plasmid, tar du bort det er det bare en kjedelig korridor-skytter som det går 13 av på dusinet, med hva jeg beskriver som kjedelig leveldesign, dårlig AI og en halvinteressant historie i en mer interessant setting.

 

Jeg vet mange har kost seg med Bioshock, personlig kommer jeg aldri til å fatte hvordan det er mulig. Jeg plasserer Bioshock sammen med spill som Deus Ex 2, Pariah, Black, Doom 3, Quake 4, Far Cry Instincts, og Cod 3; FPS-spill jeg aldri gadd å fullføre da de kjedet meg. Og FPS er faktisk favorittgenren min...

 

Halo har dermoit aldri kjedet meg, og så lenge de beholder oppskriften fra de to forgående spillende kommer jeg nok til å kose meg i de 6-7 timene singlplayer vil ta.

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Det må da gå an å si hva JEG mener som er årsaken til at Bioshock kjedet MEG, eller er det ikke lov å ytre meninger lenger..? Jeg var også konkret i uttalesene i motsetning til motsvaret ditt...

Endret av Slettet-NIoHlfL
Lenke til kommentar

Begge spillene er veldig gode, men hverken Bioshock eller Halo passer for alle. Noen liker den dystre spenningen i Bioshock og andre liker de store banene i Halo.

Noen liker å spille helt alene i Bioshock og andre liker å spille med eller mot venner i Halo.

Noen liker best å sloss mot monstre laget av mennesker og andre liker å sloss mot aliens.

 

Jeg har kun prøvd demoen av Bioshock og bare betaen av Halo 3

Jeg synes det er litt merkelig å sammen ligne Bioshock og Halo, fordi de enesten tingene de to spillene har til felles er at de begge er FPS og fins til 360.

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...