Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Vi vet begge at vi liker hverandre. Nå da?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
har dere snakka mye sammen med værandre før da?

 

vet det kan være vanskelig å si hei til en jente.. av erfaring. men vis du liker denne jenta å hun faktisk liker deg å! ja da ville jeg ropt HEI til henne :D vær deg selv og ta det med ro så kommer resten av seg selv :D

9503015[/snapback]

Vell vi går jo i samme klasse så. Men i det siste har vi snakket litt med hverandre og hun spurte om hvem jeg likte å sånn. Så det var sånn jeg fant ut at hun likte meg. Men det som var litt annerledes var at når vi satt helt alene å snakket med hverandre var jeg ikke nervøs. Så tror dette kommer til å gå bra :D

Lenke til kommentar
men på mandagen skal du prøve å kapre henne til deg selv, og si hva du føler og ja.. vis du skjønner?

9502948[/snapback]

så når jeg kommer på skolen på mandag om morgenen. Hva burde jeg si da?

9502991[/snapback]

 

Ikke si at du elsker henne... Mener det, ikke gjør det. Selv om hun har sagt at hun liker deg så må du ikke si det.

 

Bare møt henne på skolen og snakk med hverandre, så naturlig som det går an. Du kan gjerne si at du liker henne, så får det bli opp til dere hva dere skal gjøre.

Lenke til kommentar
men på mandagen skal du prøve å kapre henne til deg selv, og si hva du føler og ja.. vis du skjønner?

9502948[/snapback]

så når jeg kommer på skolen på mandag om morgenen. Hva burde jeg si da?

9502991[/snapback]

 

Ikke si at du elsker henne... Mener det, ikke gjør det. Selv om hun har sagt at hun liker deg så må du ikke si det.

 

Bare møt henne på skolen og snakk med hverandre, så naturlig som det går an. Du kan gjerne si at du liker henne, så får det bli opp til dere hva dere skal gjøre.

9503045[/snapback]

 

 

synes det er rart at par som har vert sammen 4 mnd ikke sier at dem elsker værandre? jeg å exen sa at vi elska værandre første dagen vi :D

Lenke til kommentar
synes det er rart at par som har vert sammen 4 mnd ikke sier at dem elsker værandre? jeg å exen sa at vi elska værandre første dagen vi :D

 

Har de vært sammen i 4 måneder?

 

Ordet er nok blitt misbrukt alt for mye og folk som er forelsket blir gjerne blind i starten av forholdet og hyler ut alt slags saker til hverandre.

 

Flott at det gikk bra for dere uansett :)

 

Edit: Poenget er at hun kan bli skremt hvis han bruker sterke ord som han ikke "mener".

Endret av Bruktbilen
Lenke til kommentar
Vær så snill å ikke misbruk "elsker deg" vedmindre du ikke føler det selv   :nei:

er såååå lei av småunger & litt oppover som løper rundt å roper det til fler enn de har sokkepar hjemme  :thumbdown:    (måtte bare få det ut en plass)  :w00t:

9504251[/snapback]

Kommer nok ikke til å si at jeg elsker henne :p Og jeg håper jeg ikke dummer meg ut hvis vi blir å kysse ellr kline en gang :hmm:

Vel, får se hva som skjer i morgen da. Men takk for alle svar :D

Kan jo holde dere litt oppdatert kanskje :)

Endret av Kezza
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...