Gå til innhold

MSN 7.5 fungerer ikke lenger


Laat

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei. Jeg bruker ikke MSN Messenger eller Windows Live Messenger selv, men jeg har installasjonsfila til MSN Messenger 6.2 liggende på maskina mi. Det er lenge siden jeg har prøvd det nå da jeg som sagt ikke bruker den, men sist jeg brukte den så var 6.2 updatert og da kom det vanligvis oppgraderingsmelding.

Det gjorde det ikke på den som jeg har installasjonsfila til.

Vet ikke om jeg får den meldinga nå, men jeg gjorde iallefall ikke det når jeg prøvde den sist.

 

Det skal finnes versjoner som du ikke trenger å oppgradere slik jeg fant.

Dere må bare lete.

Lenke til kommentar

Det kritiske hullet i Live Messenger..

 

men på en skole er det jo egentlig ikke noe problem, da jeg tenker meg at ikke alle pcene har webkamera...

 

ellers så er jeg enig med at 7.5 var go nokk, trenger ikke et fancy UI...

 

HER er vist en forklaring på den påtvingte oppdateringen:

 

"If you do not upgrade to a non-affected version of the MSN Messenger or Windows Live Messenger client,

depending on your platform, you will be notified to upgrade on each attempt to sign on,

" the company said in Tuesday's security bulletin. "If you do not accept the upgrade,

you may not be allowed access to MSN Messenger or Windows Live Messenger service."

Lenke til kommentar

Løsning ;)

 

Avinstaller Live Messenger. Last ner MSN 7.5 på nytt. Installer - gå til c:\program files\MSN Messenger ---- høyreklikk msnmsgr.exe og under fanen compatibilty, bruk windows 2000

 

Kilde http://msgshit.com/

Msn 7.5 finner du her: http://msgshit.com/msn75

 

Bruker ikke msn eller live messenger selv... irriterende slik de holder på, så likte når en løsning til problemet dukker opp, og måtte bare dele den hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...