Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hva tenker jenta på mens de har sex?


Anarkist

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Gjest_Jente_*
Personlig så tipper jeg noe a la dette:

"Hmm... Tror jaggu taket må vaskes igjen jeg."

"Husket jeg pillen? Husket jeg pillen? Husket jeg pillen?"

Eller klassikeren:

"Hvis jeg later som jeg kommer så kanskje han blir ferdig snart!"

9478653[/snapback]

 

Ehhh - trodde ikke at du var jente L4r5? Om man strengt tatt ser hva trådstarter etterspør så er det "hva tenker dere jenter?" Må jo være noen tråder selv du kan holde deg unna? eller er du usikker på kjønnet? Og rimelig rart å være 1. poster her - og være mann - om det er det du er?!

 

And to the case:

Er jente ... og tenker som regel på hvor deilig det er.... og... av og til bekymra om hva gutten tenker om meg, som en av de som ikke er menn sier overfor...

Tenker av og til at nå burde han ha gjort det og det - men er klar over at det er ting jeg sikkert kunne ha sagt selv :blush:

 

 

Og - tenker av og til "Er for våt - dette kommer ikke til å gå bra!"

 

Så ligger man der og tenker "jeg er for våt"........

Lenke til kommentar

Ehhh - trodde ikke at du var jente L4r5? Om man strengt tatt ser hva trådstarter etterspør så er det "hva tenker dere jenter?" Må jo være noen tråder selv du kan holde deg unna? eller er du usikker på kjønnet? Og rimelig rart å være 1. poster her - og være mann - om det er det du er?!

 

And to the case:

Er jente ... og tenker som regel på hvor deilig det er.... og... av og til bekymra om hva gutten tenker om meg, som en av de som ikke er menn sier overfor...

Tenker av og til at nå burde han ha gjort det og det  -  men er klar over at det er ting jeg sikkert kunne ha sagt selv  :blush:

 

 

Og - tenker av og til "Er for våt - dette kommer ikke til å gå bra!"

 

Så ligger man der og tenker "jeg er for våt"........

9497975[/snapback]

Jeg har aldri hørt om noen gutt som har klagd over at jenta er for våt. Jeg for min del hadde bare blitt glad over å vite at jeg klarer å hisse opp frøkna såpass :D

9498387[/snapback]

 

Nei, det har jeg aldri tenkt.. Tror det hadde vært litt verre om jeg IKKE ble det...

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...