Gå til innhold

Styr unna Netcom webshop!


Anbefalte innlegg

I midten av juni bestilte vi en Nokia 5200 MTV Edtion på Netcom webshop. Etter det har vi hatt følgende saksgang:

 

- Telefonen var doa, samt at minnekortet var bøyd (brukt telefon+)

- Telefonen ble sendt i retur 25.Juni, og de brukte da kun 5-6 uker på å fastslå at telefonen var doa.

- Ny telefon ble mottatt i begynnelsen avAugust, men da uten minnekortet.

- Etter dette har vi ringt 9 ganger til kundeservice, og bedt om at kortet sendes, hver gang blir vi fortalt at dette skal sendes samme dag. Men enda er det ikke kommet.

 

Har i dag sendt mail til kundeservice (å ringe har tydeligvis ingen effekt) hvor vi ber om at det J***A kortet blir sendt, og vi har nå gitt de en frist på en uke. Hvis vi ikke har mottatt det innen 18.September har vi bestemt oss for å skifte operatør for våre 4 abonnement. Hvorfor skal man egentlig være kunde hos et selskap som egentlig gir blaffen i deg?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Beklager å måtte si det, men tror du NetCom bryr seg katta om at du tar dine usle 4 abonnement og bytter operatør?

 

-snubbel

9475815[/snapback]

 

Selvsagt gir de faen. De er så store at en kunde fra eller til betyr ingenting, men jeg får nå ihvertfall advart folk mot en kundebehandling som er elendig... Og kanskje får jeg noen til å tenke seg om 2 ganger før de involverer seg med Netcom..

Endret av DagJensen
Lenke til kommentar
Moobi som gjør dårlig service her, ikke NetCom :nei:

 

Moobi som har ansvaret for nettbutikken.

Synes heller NetCom kunne hatt ansvaret for hele opplegget, men slik er det ikke dessverre.

9476219[/snapback]

 

Hvis Moobi opterer som nettbutikk på Netcom sin vegne, så er det vel til syvende og sist Netcom som har ansvaret? Dessuten når jeg trykker på nettbutikk ikonet på sidene deres, så kommer jeg til denne adressen: http://shop.netcom.no/

Syns egentlig det er dumt at folk strømmer til for å forsvare elendig kundebehandling. Egentlig skulle netcom ha bedt kunden om unnskyldning og sendt ham en ny telefon med ferdig frankert returpakke til den som var DOA. Men service er vel noe som hører fortiden til, dessverre...

Lenke til kommentar

Så... fordi du (en av mange tusen) har hatt en dårlig erfaring med en butikk så skal jeg styre unna?... Morsomt!

 

I teorien så tror jeg nok at NetCom Bryr seg om at du bytter, men i praksis er du med dine hundrelapper i månen mindre en liten dråpe i havet. Selv jeg som har minst 10 ganger så høyt forbruk som deg er bare en dråpe i havet for NetCom. Men det skulle egentlig være uvesentlig for deg som kunde!

 

Når det er sagt er jeg helt enig i at du har fått en heller slett behandling. (dersom din historie stemmer) Men sånn kan det gå når du handler i nettbutikker ;) De kronene du sparte der har du nok tapt mange ganger i irritasjon ;)

Lenke til kommentar

Synes ikke NetCom bør se på dette som noen filleting. Dagjensen kommer til å spre dette til venner og bekjente, og alle her på forumet som leser dette tråden vil se at kundeservicen ikke er der den burde være. Slike ting skaper ringeffekter, og kanskje så mange som ti potensielle kunder hopper over/kjøper fra andre steder. Skjer dette mange nok ganger har det faktisk litt å si for NetCom.

Lenke til kommentar
[

Hvis Moobi opterer som nettbutikk på Netcom sin vegne, så er det vel til syvende og sist Netcom som har ansvaret? Dessuten når jeg trykker på nettbutikk ikonet på sidene deres, så kommer jeg til denne adressen: http://shop.netcom.no/

Syns egentlig det er dumt at folk strømmer til for å forsvare elendig kundebehandling. Egentlig skulle netcom ha bedt kunden om unnskyldning og sendt ham en ny telefon med ferdig frankert returpakke til den som var DOA. Men service er vel noe som hører fortiden til, dessverre...

9476756[/snapback]

 

 

telenor bruker også moobi som leverandør.

Lenke til kommentar

Vel vel, jeg ville aldri latt være å handle ett sted på grunn av en person sine sure oppstøt i et forum... Hva andre gjør får stå for deres egen regning.

 

Jeg er fortsatt enig i at hvis historien stemmer så er det mer en bare slett kundebehandling, men jeg tror vel ikke det er en eneste webshop eller butikk for den saks skyld som ikke har hatt minst en "uheldig" leveranse. At jeg skal styre unna bare fordi den ene personen klarer å spy ut sin missnøye her på forumet!

 

(Og for ordens skyld. Jeg er ansatt i en konkurrerende bedrift til NetCom Webshop, så jeg ville aldri handlet der uansett. ;) )

Lenke til kommentar
Vel vel, jeg ville aldri latt være å handle ett sted på grunn av en person sine sure oppstøt i et forum... Hva andre gjør får stå for deres egen regning.

 

Jeg er fortsatt enig i at hvis historien stemmer så er det mer en bare slett kundebehandling, men jeg tror vel ikke det er en eneste webshop eller butikk for den saks skyld som ikke har hatt minst en "uheldig" leveranse. At jeg skal styre unna bare fordi den ene personen klarer å spy ut sin missnøye her på forumet!

 

(Og for ordens skyld. Jeg er ansatt i en konkurrerende bedrift til NetCom Webshop, så jeg ville aldri handlet der uansett. ;) )

9477936[/snapback]

 

Jeg synes heller det er flott at folk opplyser om sine dårlige erfaringer med diverse butikker. Slik kunden her beskriver det inntrufne, så skulle netcom ha lagt seg langflate for lenge siden. Og at du velger å sette kunden i et dårlig lys med kommentarer som "spy ut sin missnøye", vitner vel om at du muligens ikke akkurat skal satse på en karrière innen kundebehandling. Men så lenge det finnes folk som finner seg i slik elendig service, så kan useriøse aktører dure frem akkurat slik de vil.

Lenke til kommentar

En sak har alltid to sider!

Poenget mitt er uansett at det blir for usaklig at jeg skal styre unna en butikk bare fordi en person har hatt en dårlig erfaring. Jeg har full forståelse for at trådstarter har lyst til å dele sine dårlige erfaringer med oss, men fra det til at jeg skal styre unna blir for dumt!

 

Hva angår mine evner som kundebehandler vet du ingen ting om så jeg vil ha meg frabedt å bli stemplet fordi jeg kommer med mine synspunkt som privatperson! Når trådstarter (i mine øyne) kommer med sure oppstøt må han ta høyde for at det blir stilt spørsmål ved måten det gjøres på!

Jeg kan bare svare for hvordan jeg behandler kunder, og som sagt tidligere er jeg helt enig i at dersom historien stemmer, så er kundebehandlingen slett. Det betyr ikke at alle som handler der vil oppleve det samme! Jeg tror kanskje at flesteparten av NetCom Webshop sine kunder er fornøyd!

Lenke til kommentar

Jeg for min del synes slik informasjon er viktig. Og ser slettes ikke på det som ett surt oppstøt. klart man som kunde blir forbandet av slik håndtering av ett problem som han virkelig ikke kan noe for, men som han faktisk blir skadelidende av. Er jo nettopp den mentaliteten at han som kunde er en dråpe i havet for netcom som gjør at slike situasjoner oppstår. Det er jo tydeligvis slik de tenker på kundeservice hos netcom da. Så jeg synes det er flott å bli opplyst om slike tilfeller!

 

En telefon og kanskje en mail burde ha vært nok for å få løst denne saken. Er ikke det at jeg skjønner at feil kan oppstå, for all del. Men at det blir en reaksjon av noen her på forumet fordi at han "ba folk om å styre unna webshopen" blir for dumt. Det blir i såfall kommentert kun for å være trass å for å ha noe å si i saken!

 

=)

Lenke til kommentar
En sak har alltid to sider!

 

Hva angår mine evner som kundebehandler vet du ingen ting om så jeg vil ha meg frabedt å bli stemplet fordi jeg kommer med mine synspunkt som privatperson! Når trådstarter (i mine øyne) kommer med sure oppstøt må han ta høyde for at det blir stilt spørsmål ved måten det gjøres på!

Jeg kan bare svare for hvordan jeg behandler kunder, og som sagt tidligere er jeg helt enig i at dersom historien stemmer, så er kundebehandlingen slett. Det betyr ikke at alle som handler der vil oppleve det samme! Jeg tror kanskje at flesteparten av NetCom Webshop sine kunder er fornøyd!

9478562[/snapback]

 

Det er måten du uttrykker deg på som får meg til å tvile at du egner deg som kundebehandler. Å beskrive trådstarters frustrasjon som "sure oppstøt" er arrogant, og usaklig. Trådstarter har faktisk kjøpt et produkt han ikke har fått, og du kaller det sure oppstøt. Jaja, jeg ser på dette som udugelige medarbeider hos Netcom, som helt klart ikke har gjort jobben sin her. Kanskje det burde bli mer vanlig med direkte undersøkelser knyttet opp til kundebehandleren man er i kontakt med?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...