Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jada, jeg vet alt det. Poenget mitt er at jeg ikke fatter at folk klarer å stappe i seg slik bare for å oppnå en rekord. Akkurat som russ som skal drikke en flaske vin på 10 minutter eller drikke en kasse med øl på en time bare for å få et merke. Eller spise flest kakerlakker på et minutt som også er en verdensrekord. Hva er poenget? Hvorfor gidder noen å dytte i seg mat, drikke eller andre ting når det ikke er godt?

 

Og siden videoene jeg har lagt ut dreier seg om McDonalds eller Burger King eller begge to er det relevante til tråden.

 

Folk er idioter,, så enkelt er det.

Lenke til kommentar

Se på dette. Hvor hyggelig kan det være å klemme sammen pommes frietes for å spise dem så raskt som mulig eller hive i seg burgeren på den måten? Ville aldri holdt på sånn for å sette en rekord selv. Kan si at i går da jeg var på McDonalds og hadde en stor Big Mac-meny tok jeg gjerne tre biter hver gang, men, da koste jeg med burgeren og kastet ikke innpå. Skal dit i dag og så det blir vel fjerde dagen på rad. Vurderer da å bestille to Big Mac siden burgerne der er små. Synd de ikke serverer Grand Big Mac. Vet at Big Tasty er større, men den eier ikke smak.

 

Lenke til kommentar

Jeg pleier å stoppe innom BK i Sverige når jeg er på vei sydover langs E6en. Kjenner meg ikke helt igjen i at det er tørt og kjedelig, som enkelte påstår. Muligens satt litt på spissen..

Syns det er godt med en stor og digg whopper, dog visste jeg ikke at de varmer kjøttet i micro...? 

 

En Big Mac er forsåvidt også god, så jeg klarer nok ikke å utelukke den ene framfor den andre. 

 

Men jeg tar meg selv i å oftere gå innom et (nesten) hvilket som helst gatekjøkken og bestille burgers der. Gjerne med PF som får et lite dryss grillkrydder. Det er noe med de burgerne som verken BK eller McD klarer å få til :wee:
 

*For å tilføye, så syns jeg det er mange gode steder i og rundt Oslo som leverer burgers flere hakk over de nevnte hurtigmatkjedene. Så det er sjeldent jeg er innom BK/McD når jeg er hjemme:P 

Endret av Hotel Papa
Lenke til kommentar

Men jeg tar meg selv i å oftere gå innom et (nesten) hvilket som helst gatekjøkken og bestille burgers der. Gjerne med PF som får et lite dryss grillkrydder. Det er noe med de burgerne som verken BK eller McD klarer å få til :wee:

 

 

Jeg brakk meg når jeg leste det der. Sorry ass, men de burgerne er nasty as fuck og som regel tørrere enn sahara. Jeg har aldri fått en burger på en vanlig gatekjøkken sjappe som ikke har vært kjedelig og smakløs. PF tells ikke som smak! :(

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Jeg pleier å stoppe innom BK i Sverige når jeg er på vei sydover langs E6en. Kjenner meg ikke helt igjen i at det er tørt og kjedelig, som enkelte påstår. Muligens satt litt på spissen..

Syns det er godt med en stor og digg whopper, dog visste jeg ikke at de varmer kjøttet i micro...? 

 

En Big Mac er forsåvidt også god, så jeg klarer nok ikke å utelukke den ene framfor den andre. 

 

Men jeg tar meg selv i å oftere gå innom et (nesten) hvilket som helst gatekjøkken og bestille burgers der. Gjerne med PF som får et lite dryss grillkrydder. Det er noe med de burgerne som verken BK eller McD klarer å få til :wee:

 

*For å tilføye, så syns jeg det er mange gode steder i og rundt Oslo som leverer burgers flere hakk over de nevnte hurtigmatkjedene. Så det er sjeldent jeg er innom BK/McD når jeg er hjemme:P 

 

Har hørt snakk om Burger King i Sverige før i denne tråden. Er det noen merkbar forskjell på dem og Burger King i Norge?

Lenke til kommentar

Tidlig krøkes...

 

Jesus hele den dokumentaren er trist som faen. Er så viktig at folk får riktig info om ernæring, det sørger vi ikke for i dagens samfunn. 

 

Før en diskusjon setter i gang: Burgere er junkfood (liker å kalle det drittmat, selv om jeg syns det er nam) og barn burde holdes unna så mye som mulig og så lenge som mulig for at de skal få det beste utgangspunktet i livet helsemessig. Når det er sagt så er det ikke en burger i ny og ne som er farlig, det er når man glemmer moderasjon at det begynner å bli problematisk. 

 

Edit: Takk for påminnelsen forresten! Er en ganske god dokumentar jeg gjerne vil se igjen. 

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

 

Men jeg tar meg selv i å oftere gå innom et (nesten) hvilket som helst gatekjøkken og bestille burgers der. Gjerne med PF som får et lite dryss grillkrydder. Det er noe med de burgerne som verken BK eller McD klarer å få til :wee:

 

 

Jeg brakk meg når jeg leste det der. Sorry ass, men de burgerne er nasty as fuck og som regel tørrere enn sahara. Jeg har aldri fått en burger på en vanlig gatekjøkken sjappe som ikke har vært kjedelig og smakløs. PF tells ikke som smak! :(

 

 

Da syns jeg synd på deg. For de jeg har prøvd, har verken vært tørre eller nasty :wee:

Lenke til kommentar

Hvis du snakker om den typiske oslo gatekjøkken burgeren så ja, de er jævla ekle. Det er det samme med mange av disse stedenes pizzaer, de smaker identisk og de smaker æsj (frossen bunn, smakløst fyll, oof). Sier ikke at alle stedene er sånn, bare at det er noe som ofte går igjen og er det jeg assosierer med typisk gatekjøkken burger. Får meg til å grøsse bare jeg tenker på den. Prøvd så mange ganger, angrer bittert hver eneste gang. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...