Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Nøyaktig hva er det du syns er ekkelt? 

 

Stedene jeg vanker mest på, lager det meste fra bunnen. Kjøttstykkene kommer sikkert ofte fra Gilde e.l. slakterier, men det samme gjelder jo mange dyrere restauranter. 

 

Nå vet jeg ikke hvor i det ganske land du holder til, men her i Akershus og Østfold er det flust av gode pizzaer og burgere. 

Lenke til kommentar

Men hva er det som er "nasty"? 

 

Finnes jo flere steder i Oslo som lager god hurtigmat fra scratch. 

Har skrevet det allerede, de er tørre og jævlige, ingen mengder med tilbehør på den vil få burgeren til å smake noe annet når de alle kommer fra samme sted (som er helt tydelig på smak og kvalitet). 

 

Har også allerede sagt at det finnes steder med gode burgere, men at det er en gjenganger at de smaker møkk. Det er jo soleklart at mange av fastfood sjappene i sentrum av oslo holder oppe pga beliggenhet, ikke på grunn av god mat, stupfulle nordmenn er nok ikke så kresne av seg at det gjør noe heller, så hvorfor skulle de brukt ekstra på ferske ingredienser? 

 

Det spiller ingen rolle at salaten er oppkuttet hvis pizzabunnen din og burgeren din smaker frossen og tørt. Ja, jeg er blitt ganske kresen, er den type person som heller går til en slakter enn å stikke på kiwi eller rema og kaste bort penger og kalorier på crappy, sinnsykt dyrt og smakløst kjøtt.

 

Edit: Oppfordrer alle til å kjøpe kyllingklubber hos slakteren. Fy faen så deilig, når kjøttet er så mørt og digg at det faller av benet er bare helt herlig, også sliter du MYE MINDRE med tørr kylling siden de ikke er sprøytet full av saltvann for å få opp vekten så du betaler mer for vann (som butikkene gjør).

Endret av BuffyAnneSummers
Lenke til kommentar

Deg om det. Eneste stedet jeg har vært innom, som bruker frossen pizzabunn, er vel Peppes. Så jeg må være heldig med stedene jeg vanker..

 

Enig i det du skriver om slakter og kvalitet på kjøtt. Mat er noe jeg også går veldig mye opp i, men det betyr ikke at jeg skriker papp når jeg ser en grændis eller kaller noens mat for nasty. Kan ikke huske jeg har fått en tørr burger, det må i såfall ha vært på McD.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324

At noen ikke har produsert t-shirts med "SVÆRE hamburgera" påtrykt er for meg en gåte :p

 

(registrerte varemerker : "svære hamburgera" , "Eg e så glad i gutta på din alder at det e heilt utrulig !" , "Smågodt og tivoli og sirkus......." & "Eg får stå med ein einaste gång !" :p

Endret av Slettet+9817324
Lenke til kommentar

Deg om det. Eneste stedet jeg har vært innom, som bruker frossen pizzabunn, er vel Peppes. Så jeg må være heldig med stedene jeg vanker..

 

Enig i det du skriver om slakter og kvalitet på kjøtt. Mat er noe jeg også går veldig mye opp i, men det betyr ikke at jeg skriker papp når jeg ser en grændis eller kaller noens mat for nasty. Kan ikke huske jeg har fått en tørr burger, det må i såfall ha vært på McD.

 

Jeg har jo skrevet masse om burgere selv? Jeg prater selvsagt om min egen mat? Har jo ingen aning om hva slags burgere eller steder du går på, bare sier at jeg har bodd i oslo hele livet og spist det relativt ofte, burgerne er nasty, sorry altså. Er liten vits i å være dramatisk og si at jeg skriker bare jeg ser en grandis, spiste ett stykke eller to for en uke siden ellerno. Det er fremdeles drittmat. Burgerne på McD er faktisk bedre, og de liker jeg ikke så mye engang (må innrømme at jeg liker cheeseburgerne deres, men friesene er så dårlige at det er ingen vits for meg å dra dit regelmessig).

 

Den beste burgeren noensinne er den du lager selv. Og den på MAX er en veldig god andreplass, spicy cheddar for the fucking win.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...