Gå til innhold

Burger King eller Mc Donald's?


Raste

Hvilken foretrekker du?  

825 stemmer

  1. 1. Hvilken foretrekker du?

    • McDonalds
      346
    • BurgerKing
      481


Anbefalte innlegg

Stadig hygieniske problemer hos McDonalds:

 

McDonald's stengte restaurant etter gnager-funn

 

Burgermiddagen hos McDonald's på Gjøvik ble ikke helt som planlagt for Vegard Lindmoen (22) og Sindre Ensrud (20).

 

– Som du ser i videoen lå det en pommes frites oppå ovnen. Vi satt og spiste da vi hørte krafsing og piping der inne fra. Da jeg tittet ned så jeg en feit rotte, forteller Vegard om tirsdagens kveldsmåltid på McDonald's i Gjøvik.

 

http://www.vg.no/nyheter/innenriks/mcdonald-s-stengte-restaurant-etter-gnager-funn/a/24124276/

Er få restauranter/plasser man får tak i mat, hvor det aldri er skadedyr som mus og rotter. Eneste forskjellen her er at noen så den.

 

Er fortsatt ekkelt, og ville nok ikke spist der igjen om jeg så den.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Er vel ingen hemmelighet at gnagere kan finne veien inn i restauranter hvor det florerer av pommes frites og diverse andre fettholdige produkter. 

 

Når det er sagt har folk mus og rotter i husene sine og, uten at de flytter av den grunn. Ser ingen problemer med å spise der når stedet er saumfart og godkjent av skadedyrfirma og mattilsynet.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ti millioner døde av feilernæring i fjor

 

Verdens befolkning røyker og spiser seg syke. Det er, sammen med krig og vold, den vanligst dødsårsaken i verden. Samtidig er det langt færre barn som dør.

 

Det dårlige kostholdet er risikofylt og gir blant annet problemer som høyt blodtrykk, diabetes og hjertesykdommer.

 

post-131018-0-79381100-1505643757_thumb.jpg

 

https://www.nrk.no/urix/ti-millioner-dode-av-feilernaering-i-fjor-1.13690162

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Ti millioner døde av feilernæring i fjor

 

Verdens befolkning røyker og spiser seg syke. Det er, sammen med krig og vold, den vanligst dødsårsaken i verden. Samtidig er det langt færre barn som dør.

 

Det dårlige kostholdet er risikofylt og gir blant annet problemer som høyt blodtrykk, diabetes og hjertesykdommer.

 

attachicon.gifg2tHW7HJpKgvdjVTRjX-zwAm6zVRuVSP0tcF2clAkg-Q.jpg

 

https://www.nrk.no/urix/ti-millioner-dode-av-feilernaering-i-fjor-1.13690162

Så denne industrien dreper dyr, miljøet og mennesker og det er fremdeles lovlig? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg mente det bare som ren informasjon, ikke som kritikk. Jeg er for anarki og mener folk selv må få bestemme hva de har i seg. Om folk måtte ønske å spise usunn matt med masse fett hver dag og drikke usunn drikke md sukker som brus og energidrikker hver dag er det deres valg. Jeg mener at steder som serverer sånt burde informere om hva mat og drikke inneholder, men så er det ene og alene opp til folk om de ønsker å spise og drikke det eller ikke.

 

Som jeg har skrevet før er en av mine drømmer å spise en Quadruble Bypass Burger fra Heart Attack Grill i USA.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Spis burgere på Mc Donalds og Burger King med god samvittighet: :D

 

Kokker: - Dette bestiller vi aldri på restaurant

 

Fisk på mandager, dagens suppe, fancy burgere. Dette holder kokkene seg unna når de selv spiser på restaurant.

 

- Det er ingen grunn til noen sinne å betale mye for en burger. Hvis en kokk lesser på med fancy råvarer på en burger, er det bare for å stjele pengene dine.

 

http://www.msn.com/nb-no/matogdrikke/matnyheter/kokker-dette-bestiller-vi-aldri-p%c3%a5-restaurant/ar-AAu9Cld?li=BBr5A5g&ocid=HPCDHP

Lenke til kommentar

Sällan jag äter på hamburgerrestauranger men när det händer äter jag på MAX... annars tycker jag att McDonalds och BurgerKing är ganska jämställda.

 

Ett stort plus för hamburgerrestauranger är deras pommes frittes och milkshakes som är klara 10-poängare! Ett stort minus är deras drycker i allmänhet typ Cola och Fanta som består alldeles för mycket av IS! Vem vill betala för massa is dvs fruset vatten?

Endret av record collector
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg liker Max burger best, men i Norge så synes jeg Burger king sine burgere er bedre enn Mcdonalds. Mcdonalds burgene er ganske tørre og smelter ikke osten ordentlig på fleste av burgene (bortsett fra cheeseburger så klart), men liker Mcdonalds i Usa og Korea bedre enn i Norge. Går jeg får dessert, foretrekker jeg Mcdonalds ovenfor BK men alt i alt så vinner BK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...