Gå til innhold

Nettbutikk bytter navn


Anbefalte innlegg

Tror nesten jeg er litt skuffet. Jeg har handlet en del hos PS data, og vært strålende fornøyd med betjeningen der. De har også hatt noen av de beste nettsidene for datautstyr, bare komplett og nettshop sine sider som har bedre produktbeskrivelser.

Jeg tror ikke omleggingen gjør nettsidene bedre, heller tvert i mot. Det blir vel vanskeligere når de får en større portefølje.

Men akkurat navneendringen tar jeg med knusende ro.

Jaja, det blir vel fortsatt til at jeg handler hos PS så lenge de er noenlunde konkurransedyktige på pris.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Snikreklame

9465833[/snapback]

Nei, opplysning til folket om en av de største nettbutikkene i norge skifter navn. Irriterer meg over at brukere her må skrike ut slikt. Om Komplett, Netshop eller noen av de andre store nettbutikkene hadde skiftet navn så ville det selvfølgelig blitt en sak av det óg.

9465924[/snapback]

 

Riktig og for dem som husker litt tilbake så var her jo behørig dekning når Netshop fikk navnet sitt, synest det er helt greit jeg da .

Lenke til kommentar
Snikreklame

9465833[/snapback]

Nei, opplysning til folket om en av de største nettbutikkene i norge skifter navn. Irriterer meg over at brukere her må skrike ut slikt. Om Komplett, Netshop eller noen av de andre store nettbutikkene hadde skiftet navn så ville det selvfølgelig blitt en sak av det óg.

9465924[/snapback]

 

Må bare bite i meg den. Leste nok artikkelen litt for fort i sted. Beklager!

Lenke til kommentar

Tror nesten jeg er litt skuffet. Jeg har handlet en del hos PS data, og vært strålende fornøyd med betjeningen der. De har også hatt noen av de beste nettsidene for datautstyr, bare komplett og nettshop sine sider som har bedre produktbeskrivelser.

Jeg tror ikke omleggingen gjør nettsidene bedre, heller tvert i mot. Det blir vel vanskeligere når de får en større portefølje.

Men akkurat navneendringen tar jeg med knusende ro.

Jaja, det blir vel fortsatt til at jeg handler hos PS så lenge de er noenlunde konkurransedyktige på pris.

9466306[/snapback]

Hvordan kan du være skuffet,når du ikke aner hva omleggingen blir ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...