Gå til innhold

Den store vannkjølingstråden!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ikke dumt med 127x127 vifter, men de har det ikke på PTS, uansett er delta veldig dyrt.

 

Tror jeg skal kjøpe en firpakning av disse, vanvittig billige, og en veldig god flow\bråk ratio. Ca 120-150,- kr for fire sånne vifter er helt fantastisk billig. Heia PTS!

Skal forresten ha push\pull på begge radiatorene, blir sikkert heftig. Skal kjøpe MCW30 og MCW60 og. Noen som vet om det følger med termisk lim der, eller må jeg kjøpe utenom?

 

EDIT: Kunne evnt. kjøpt disse, men det koster ca 3x mer for 4 stykker, nokså dyrt. Men kontra microplex's priser er det jo en fjerdel av hva en delta koster, eller en SilenX for den saks skyld.

Endret av todda7
Lenke til kommentar
Da kommer jeg med trådens første spørsmål:

Hvordan vil det gå med temps med:

2 stk 80mm radiatoerer, vann på 8800 GTX og Q6600?

Noen som kan tenke seg ut sånn ca temp?, evt med litt overklokk? :)

9460059[/snapback]

 

Jeg kjører 8800GTX og Q6600 på en 2x120 rad. Med en litt masete vifte og en litt sjenert Papst vifte. Det blir akkurat nok på en varm dag med masse OC og generell misbruk av PC'n.

 

Men skal du ikke OC så holder det nok. Men lav temp i seg selv er vel ikke så spennende? Er jo støy og OC potensiale som bringer folk over på vann?

Lenke til kommentar
Jeg kjører 8800GTX og Q6600 på en 2x120 rad. Med en litt masete vifte og en litt sjenert Papst vifte. Det blir akkurat nok på en varm dag med masse OC og generell misbruk av PC'n.

 

Men skal du ikke OC så holder det nok. Men lav temp i seg selv er vel ikke så spennende? Er jo støy og OC potensiale som bringer folk over på vann?

9484174[/snapback]

 

Ok, jeg ha ikke glemt ideen enda ;)

 

Men skal du ikke OC så holder det nok.

9484174[/snapback]

heh, hehe. tjaa, jeg har det problemet at når jeg ser en PC, så skal den klokkes :p, burde jeg gjøre noe med det? :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...