Gå til innhold

Damehistorier


Dikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hmm da eg var 18 var eg forelsket i en jente som eg syntes var den vakreste eg noen gang hadde sett. Etter lang tids forelskelse mannet eg meg opp til å skjekke henne opp (vi var venner men eg hintet aldri at eg likte henne) så samme dagen eg hadde sagt alt eg følte for henne sa hun at hun alltid syntes eg var søt og kul. Vel hun mistet bussen den dagen eg fulgte henne hjem som var ca 3km fra sentrum (enden av laksevåg) mens eg selv bodde ca 1km fra sentrum. Vi koste oss på veien bort og da vi kom hjem til henne satt vi og snakket sikkert i noen timer. Før hun gikk inn ga hun meg en fatig kyss og eg var i himmel! Maken til følelser i kroppen hadde eg aldri følt før i mitt liv det var helt utrolig. Det var første gang eg var blitt skikkelig forelsket. Anyways tiden gikk og hver dag ble bedre. Vi var vel sammen i ca 3mnd til verden min ble knust men det tror eg ikke skal skrive noe mer om da eg forsatt har det vondt i meg. *Snufs* :cry::cry:

Lenke til kommentar
Mener du å si at det bildet du viste meg ikke er bilde av din utkårede? Noe du har funnet på nettet?

 

Hhehe... Neida... Jeg er sammen med henne. Men jeg syntes det var en kjedelig historie: "Jeg er sammen med en jente".

 

 

Vi har vært sammen tre (eller fire?) ganger nå, og tilsammen i sikkert over to (eller ett) år? Har mistet helt taket...

 

Og til deg SnowDOG_: Ikke finn deg i jenter fra Laksevåg! De er ikke særlig god i hodet. Jeg ble kjent med en jente derfra... Men det gikk til hel-

vete...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...