Gå til innhold

Damehistorier


Dikky

Anbefalte innlegg

:rofl:sykt hyggelig hu var da !? Bra gjort ass...

 

Du har så mange poster her på forumet at du seriøst burde vite litt om nettikette og da spesielt quoting - din quoting overfor henger ikke på greip.

Å dakkar, du må scrolle littebitte granne... Hva skal jeg da ellers gjøre? Ingen har vel dødd av litt scrolling :grumpy:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Penta: You go girl!! støtter deg.

Ja det gjør eg og

 

Også en post hentet fra denne tråden...

 

hm.. jimmypop! du hadde ikke giddet (rart ord) å editere vekk bildet av meg? må inrømme at jeg ikke liker å ligge opplyst i en tråd.. please? :o

Om ikke jimmy vil kan du bare kontakte en moderator å få dem til å gjøre det?

 

Hmm... :lol: Aner jeg en Kjetil Laura som vil kjøpe seg inn hos jentene?? :-P

Lenke til kommentar

En dårlig-erfaring-med-fjortiz-historie.Jeg var forelsket i ei vennine av meg.Vi hadde kjent hverandre ganske lenge(ca 5år).I sommer prøvde jeg meg på henne.(tabbe! :grumpy: )Vi var på en korps-tur (begge spiller i det lokale korpset)i England så var vi alene på rommet hennes,men det blei ingenting(Jævla lure-mus!)hørte bare de tre helvetes-ordene:Liker deg ikke!Den stolen har aldri kommet ned den trappa fortere tror jeg.Noen uker etterpå dro hu på konfleir,hu møtte en kar som (som jeg skylder heftig juling)hu først krangla med (Han slo henne i trynet),og så ble de sammen 23 timer etter det.Faen å det klikka i hodet mitt når jeg hørte det!Jeg sa til henne at jeg skulle denge han så sinnsyke,men nå snakker ikke hu så mye mer med meg........kjipern

Lenke til kommentar

:rofl: Bra historie lars73. Har en kompis som er fæl på damene, han har draget som fy. Da han jobba på ett utested så dro han min 7-8 damer i uka.

 

En kveld så hadde han først sex med xen, så sex men en annen xen, på voirspillet dro han og hadde sex med ei annen. Om natta så ble det sex med den første xen. En standard kveld for han..

 

Min historie er at jeg har vært sammen med min kjære Lillian i 2 år og 8 mnd :)

Lenke til kommentar
men det blei ingenting(bidige lure-mus!)
Ka fikk du fingre henne men ikke mer?
hørte bare de tre helvetes-ordene:Liker deg ikke!
Kanskje hun spilte hard to get?
hu først krangla med (Han slo henne i trynet),og så ble de sammen 23 timer etter det.
Ja noen jenter liker drittsekker. Desverre.
skitt å det klikka i hodet mitt når jeg hørte det!Jeg sa til henne at jeg skulle denge han så sinnsyke,men nå snakker ikke hu så mye mer med meg........kjipern
Eh been there done that og alt eg kan si at det føles litt godt en stund men det ødlegger alt hvis du gjør noe slikt. Ikke slå fyren.
Lenke til kommentar
...

Jeg hadde planlagt helgen til minste detalj.

Plan 1. Ut på by'n med en fra jobben på fredag

Plan 2. Ut med Anne på lørdag i Lillestrøm

Plan 3. Møte Lise neste helg.

....

 

Så begynte marerittet ingen kunne ha forutsett uten djevelen selv.

 

ROTFLMAO. For det første, dritbra historie. Men man må jo være ganske blåøyd når man ikke forutser problemene ved å sjonglere flere sexualpartnere på engang ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...