Gå til innhold

Damehistorier


Dikky

Anbefalte innlegg

Hvorfor døper man ofte Tornadoer etter kvinner?

 - Fordi de dukker ikke opp så ofte, men når de gjør det er de våte og

varme og det blir et sinnsvakt uvesen. Og når de reiser tar de med seg halve huset

og bilen.

Lol dårlig fortalt. Har hørt den før på en bedre måte.

 

De kommer inn i ditt liv ville og våte og når de drar tar det med seg bilen, båten og huset ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

hehe, syns nesten synd på dere der ute som ikke vet hvordan det motsatte kjønn ser ut...

Har nettopp komt fra en kompiz hvor vi så en film, fekk telefon;

"Hei! Du helde på med da++++" "ja, vi sitte no her *bla bla bla* kan no komme opp her og holde meg med selskap..." 10min senere kommer 3deilige damer og legger seg fint oppi senga der jeg lå... Og ikke nok med det, var så heldig jeg pådro meg en skade på fotballtreningen og gjett hvem som begynte å masere meg da? hehe 8)

Lenke til kommentar
hehe, syns nesten synd på dere der ute som ikke vet hvordan det motsatte kjønn ser ut...  

Har nettopp komt fra en kompiz hvor vi så en film, fekk telefon;  

"Hei! Du helde på med da++++" "ja, vi sitte no her *bla bla bla* kan no komme opp her og holde meg med selskap..." 10min senere kommer 3deilige damer og legger seg fint oppi senga der jeg lå... Og ikke nok med det, var så heldig jeg pådro meg en skade på fotballtreningen og gjett hvem som begynte å masere meg da? hehe   8)

OOooohh! :roll:
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...