Gå til innhold

Damehistorier


Dikky

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

asså.. !!! :evil:

 

går det ann da?!!

 

letmein: ahh.. du mener sånne skravlebøtter som kan plage livet av deg..

 

Dikky: Bah.. Hvis dere ikke vet hva kvinnfolk er , les Babethreaden

 

Det er mange bilder av slike skapninger der.. Kanskje dere klarer å huske en gang dere lekte med en slik? I såfall fortell det her

 

C. Alshus: Åja, du mener sånn feilvare med sprekk?

 

 

og dere klarer faktisk å whine over at jenter ikke skriver no spess på forumet.. dere ser koblingene her ikke sant??? det er jo faktisk en grunn til at jenter føler seg litt.. hm.. UVELKOMNE!!!

 

og sist men ikke minst! dikky! BRA SAMMENLIKNING.. skal man tolke ditt utsagn så er man ikke kvinnfolk før man ser ut som babesa?! herregud.. gutter.. voks opp da.. please.. :evil:

Lenke til kommentar

Hehe... Også har man de som har mensen... :lol:

 

Eller som rett og slett ikke forstår seg på litt typisk dårlig hardware-humor..

 

Hehe.. Ta det litt med ro, PenTA, eller hva det var du het. Det er ikke som om han mente det seriøst når han skrev "feilvare med sprekk"... :-?

 

Skjerp deg!!!! Og ikke gidd og skriv i den tråden hvis det eneste du kan komme med er dritt...

 

 

 

Men PentA... Du har vel noen "koselige" damehistorier på lur, tenker jeg... :p

Lenke til kommentar

Damehistorie...tja..har en damER historie:)

 

Var på fest..ca. 9 stk av oss.

3 damer, hu ene hadde jeg med meg (kun venn), nr 2 var vertinna

og nr3 venn av vertinna.

 

Litt utpå kvelden endte jeg opp med både nr2 og nr3 på fanget og vi hadde litt diverse tyggis og spytt utveksling "so to speak" 8)

Og da det var leggetid utpå morgenen hadde jeg selskap av nr2/vertinna:)

 

Vellykket kveld/fest det ja:)

Lenke til kommentar
Hehe... Også har man de som har mensen... :lol:

 

Eller som rett og slett ikke forstår seg på litt typisk dårlig hardware-humor..

 

Hehe.. Ta det litt med ro, PenTA, eller hva det var du het. Det er ikke som om han mente det seriøst når han skrev "feilvare med sprekk"... :-?

 

Skjerp deg!!!! Og ikke gidd og skriv i den tråden hvis det eneste du kan komme med er dritt...

 

 

 

Men PentA... Du har vel noen "koselige" damehistorier på lur, tenker jeg... :p

 

ja ok! så jeg kan ikke poste dritt.. men dere har full rett.. I see..

 

damehistorier har jeg flust av.. men jeg tror jeg står over å fortelle..

Lenke til kommentar
ja ok! så jeg kan ikke poste dritt.. men dere har full rett.. I see..

Hmm.. Misforstod vi litt her?

Det var ikke slik dritt jeg mente. Bare post drit, vær så god, men ikke kom og skjell folk ut fordi du ikke har samme humor som de. Da hører du ikke hjemme på dette forumet.

damehistorier har jeg flust av.. men jeg tror jeg står over å fortelle..

Jaja... Men da hadde vel du ikke så mye å bidra med til dene tråden, da... :roll:

Lenke til kommentar

Da kommer historien fra helgen

En e-gutt må være forberedt på det meste.

Noe jeg har lært opptil flere ganger.

 

Det hele begynte bra.

Jeg hadde planlagt helgen til minste detalj.

Plan 1. Ut på by'n med en fra jobben på fredag

Plan 2. Ut med Anne på lørdag i Lillestrøm

Plan 3. Møte Lise neste helg.

 

Fredagen begynte som planlagt, med en forandring. Lise hadde jobbet

hardt for å bli barnefri på fredag, og hun ville at vi skulle møtes denne

fredagen. Jeg sa ok, og avtalte å ringes senere på kvelden.

Jeg og en kollega fra jobben hadde en morsom og artig pub til pub runde.

Møtte Lise på en drittplass på Grønland, så jeg tok med Lise hjem ganske

raskt.

 

Vi kom hjem , jeg satte på litt rolig musikk og så satte vi igang med å ha

sex.

 

Så begynte marerittet ingen kunne ha forutsett uten djevelen selv.

Telefonen begynte å ringe lenge, med enkelte pauser på 5 til 10 min.

Jeg fant den eneste løsningen, ta ut kontakten. Jeg ville jo ikke prate med

noen (trodde det bare var en kompis)

 

Så gikk det litt tid men da begynte det å ringe på døra, både ute og inne

tror jeg. Men jeg åpnet ikke, trodde fortsatt at det var en kompis.

Men ringinga på døra stoppet aldri, og dette begynte virkelig å ødelegge

konsentrasjonen min vedrørende sex. Så da bestemte jeg meg for å få slutt på denne terroriseringen, så jeg gikk bort til døra for å se hvem det var, der så jeg en av mine kvinnelige naboer. Jeg åpnet for å høre hva det gjaldt, men før jeg rakk å si noe, så jeg til min store forskrekkelse ANNE. Akkurat i det øyeblikket raste livet mitt forbi i en forferdelig revy.

Tankene som gikk igjennom hue mitt var mange, men tenk dere situasjonen.

 

Lise lå halvnaken på sofaen i stua. Anne og nå 2 fulle kvinnelige naboer på

døra. De presset seg inn i leiligheten og inn i stua hvor Lise lå.

Jeg ble stående ved døra, med døra fortsatt oppe da jeg regnet med at de

ville dra fort igjen. Noe de også gjorde. Men Anne stoppet og pratet med meg. Hu begynte å gråte, jeg prøvde å trøste. Hu fikk sagt ganske gråtkvalt at hun hadde tatt turen fra Strømmen for å overraske meg, vel det gjorde hun. Men jeg tror jeg overasket henne like mye.

Og hvis ikke det var nok, så hadde Lise begynt å kle på seg, og gikk fram og tilbake å plukket opp klærne sine mens hun kalte meg et par ufine ting og viste meg finger'n opptil flere ganger. Og mens hun var på vei ut så stoppet jeg henne med å si, at hun ikke hadde noen andre steder å gå

Hun bor i Gjessheim. Litt langt å gå. Så hun gikk inn igjen gråtende og forbannet.

 

Anne og de to naboene mine dro tilbake til naboen, hvor det siste ordet

var HOREBUKK. Så var jeg alene med Lise, ei gråtende og forbannet dame. Men jeg prøvde å forklare situasjonen og hu fortsatte å gråte, men roet seg ned da jeg latet som jeg tok dette veldig hardt. Så kjørte vi på litt til. Så ringte det nok engang på døra, jeg kledde delevis på meg og åpnet døra. Der var den samme gjengen, 2 naboer og Anne. Naboene ville ha mer å drikke på og Anne gikk å la seg i stua mi.

Så nå lå Lise i senga, Anne i stua, og jeg med 2 fulle naboer på kjøkkenet.

Her klarer faktisk den ene av naboene mine å prøve å sjekke meg opp, ved å kysse og klemme meg. Jeg ville ikke, hu er fæl, men hu fikk et lite kyss for å slutte.

 

Så dro naboene hjem.

Da hadde jeg fortsatt Anne i stua, og Lise hadde kommet ut på kjøkkenet til meg. Jeg hørte fortsatt Anne gråtende i stua, og Lise gråt. Jeg trøstet Lise litt mere. Så hørte vi at Anne snorket. Hu hadde klart å sovne hos meg. Dette må ha tent Lise litt, for hu satte seg oppå meg og vi fortsatte

sexakten på kjøkkenet og videre til soverommet. Mens Anne sov i stua.

Senga knirket og Lise stønnet og Anne snorket.

 

Så er jeg ikke helt sikker på hva som skjedde, men Anne endte opp ute, hvor hun ringte på da hu trengte hjelp. Jeg gikk ut og der stod hu, en ukjent 50 årig svenske som de hadde tatt med fra Lillestrøm og en Taxi som ingen av dem hadde råd til. Jeg ga taxin 100 kroner, så den kunne dra. Anne og svensken ble med meg opp. Så der satt jeg med 3 stykker.

Anne, Lise og en gammel svenske. Ingen kunne komme seg derifra uten at de ble hentet. Begge damene fikk tak i noen som kunne komme, men det tok jo et par timer da dette var tidlig på lørdagsmorgen.

 

Det var en litt anspent situasjon kan man si.Lise og jeg på kjøkkenet

Anne og svensken i stua. Anne gikk å smalt litt i baderomsdøra

innimellom, sånn passe forbannet.

 

Lise dro først. Vi rotet litt i døra, og sa at vi snakkes, reddet dermed et av forholdene. Så kom Anne og svensken ut på kjøkkenet til meg.

Anne sa ikke noe, så jeg pratet med svensken til de ble hentet.

Jeg fulgte Anne og svensken til Storo senteret. Det var, og blir det siste jeg ser til hu antagligvis. Men hu hadde lagt igjen en lapp til meg i stua

hvor det stod et par ting som: Du er et jævla rasshøl, du er ikke verdt 5 øre. Jeg hadde ødelagt selvtillitten hennes totalt osv, osv.

 

 

Dette var HÆLVETES FREDAGEN min.

Hva kan vi lære ut ifra dette.?????

 

Dette er faktisk en sann historie som skjedde med en bekjent av meg :rofl:

Lenke til kommentar
nei.. det er klart.. jeg var jo den eneste som posta noe som ikke akkurat bidro.. sorry.. så ikke den heller jeg..

jeg skulle heller posta: nei.. jeg har ingen damehistorier.. slik som alle andre.. ok! get the point!

Ja, heller det enn å slenge drit om vår humor... :roll:

 

Men men.. Hvis det er den typen du er. så vær så god. Det er sikkert mange andre tråder under "Off Topic - Humor" som du også klarer å ødelegge.

 

Bare begynn. Du har masse arbeid å gjøre hvis du skal fortelle alle hvordan ting er i RL...

Lenke til kommentar
nei.. det er klart.. jeg var jo den eneste som posta noe som ikke akkurat bidro.. sorry.. så ikke den heller jeg..

jeg skulle heller posta: nei.. jeg har ingen damehistorier.. slik som alle andre.. ok! get the point!

Ja, heller det enn å slenge drit om vår humor... :roll:

 

Men men.. Hvis det er den typen du er. så vær så god. Det er sikkert mange andre tråder under "Off Topic - Humor" som du også klarer å ødelegge.

 

Bare begynn. Du har masse arbeid å gjøre hvis du skal fortelle alle hvordan ting er i RL...

 

og jeg er den som missforstår faktisk.. tåler man ikke kritikk her? er jeg første person som noen gang har klagd på noens humor? det kan jeg faktisk ikke tro..

Lenke til kommentar
Da kommer historien fra helgen

En e-gutt må være forberedt på det meste.

Noe jeg har lært opptil flere ganger.

 

[blablablablablablablablablablabla... SNIP!]

 

Dette var HÆLVETES FREDAGEN min.

Hva kan vi lære ut ifra dette.?????

 

:rofl:

 

Aldri hold på med to damer på en gang! Double-trouble...

Lenke til kommentar
og jeg er den som missforstår faktisk..

Jeg har vel ikke sagt det... Hva skulle du ha misforstått? Eller var det jeg som misforstod?

tåler man ikke kritikk her?

To ord: Konstruktiv kritikk!! Ikke drittslenging.

er jeg første person som noen gang har klagd på noens humor? det kan jeg faktisk ikke tro..

Tja.. Vil ikke si at du klagde på humoren vår. Du bare slegte dritt og mente vi var teite fordi vi sa at jenter er sånne som er i Babethreaden. Det virket som om du tok det seriøst... :roll:

Lenke til kommentar
Da kommer historien fra helgen

En e-gutt må være forberedt på det meste.

Noe jeg har lært opptil flere ganger.

 

Det hele begynte bra.

Jeg hadde planlagt helgen til minste detalj.

Plan 1. Ut på by'n med en fra jobben på fredag

Plan 2. Ut med Anne på lørdag i Lillestrøm

Plan 3. Møte Lise neste helg.

 

Fredagen begynte som planlagt, med en forandring. Lise hadde jobbet

hardt for å bli barnefri på fredag, og hun ville at vi skulle møtes denne

fredagen. Jeg sa ok, og avtalte å ringes senere på kvelden.

Jeg og en kollega fra jobben hadde en morsom og artig pub til pub runde.

Møtte Lise på en drittplass på Grønland, så jeg tok med Lise hjem ganske

raskt.

 

Vi kom hjem , jeg satte på litt rolig musikk og så satte vi igang med å ha

sex.

 

Så begynte marerittet ingen kunne ha forutsett uten djevelen selv.

Telefonen begynte å ringe lenge, med enkelte pauser på 5 til 10 min.

Jeg fant den eneste løsningen, ta ut kontakten. Jeg ville jo ikke prate med

noen (trodde det bare var en kompis)

 

Så gikk det litt tid men da begynte det å ringe på døra, både ute og inne

tror jeg. Men jeg åpnet ikke, trodde fortsatt at det var en kompis.

Men ringinga på døra stoppet aldri, og dette begynte virkelig å ødelegge

konsentrasjonen min vedrørende sex. Så da bestemte jeg meg for å få slutt på denne terroriseringen, så jeg gikk bort til døra for å se hvem det var, der så jeg en av mine kvinnelige naboer. Jeg åpnet for å høre hva det gjaldt, men før jeg rakk å si noe, så jeg til min store forskrekkelse ANNE. Akkurat i det øyeblikket raste livet mitt forbi i en forferdelig revy.

Tankene som gikk igjennom hue mitt var mange, men tenk dere situasjonen.

 

Lise lå halvnaken på sofaen i stua. Anne og nå 2 fulle kvinnelige naboer på

døra. De presset seg inn i leiligheten og inn i stua hvor Lise lå.

Jeg ble stående ved døra, med døra fortsatt oppe da jeg regnet med at de

ville dra fort igjen. Noe de også gjorde. Men Anne stoppet og pratet med meg. Hu begynte å gråte, jeg prøvde å trøste. Hu fikk sagt ganske gråtkvalt at hun hadde tatt turen fra Strømmen for å overraske meg, vel det gjorde hun. Men jeg tror jeg overasket henne like mye.

Og hvis ikke det var nok, så hadde Lise begynt å kle på seg, og gikk fram og tilbake å plukket opp klærne sine mens hun kalte meg et par ufine ting og viste meg finger'n opptil flere ganger. Og mens hun var på vei ut så stoppet jeg henne med å si, at hun ikke hadde noen andre steder å gå

Hun bor i Gjessheim. Litt langt å gå. Så hun gikk inn igjen gråtende og forbannet.

 

Anne og de to naboene mine dro tilbake til naboen, hvor det siste ordet

var HOREBUKK. Så var jeg alene med Lise, ei gråtende og forbannet dame. Men jeg prøvde å forklare situasjonen og hu fortsatte å gråte, men roet seg ned da jeg latet som jeg tok dette veldig hardt. Så kjørte vi på litt til. Så ringte det nok engang på døra, jeg kledde delevis på meg og åpnet døra. Der var den samme gjengen, 2 naboer og Anne. Naboene ville ha mer å drikke på og Anne gikk å la seg i stua mi.

Så nå lå Lise i senga, Anne i stua, og jeg med 2 fulle naboer på kjøkkenet.

Her klarer faktisk den ene av naboene mine å prøve å sjekke meg opp, ved å kysse og klemme meg. Jeg ville ikke, hu er fæl, men hu fikk et lite kyss for å slutte.

 

Så dro naboene hjem.

Da hadde jeg fortsatt Anne i stua, og Lise hadde kommet ut på kjøkkenet til meg. Jeg hørte fortsatt Anne gråtende i stua, og Lise gråt. Jeg trøstet Lise litt mere. Så hørte vi at Anne snorket. Hu hadde klart å sovne hos meg. Dette må ha tent Lise litt, for hu satte seg oppå meg og vi fortsatte

sexakten på kjøkkenet og videre til soverommet. Mens Anne sov i stua.

Senga knirket og Lise stønnet og Anne snorket.

 

Så er jeg ikke helt sikker på hva som skjedde, men Anne endte opp ute, hvor hun ringte på da hu trengte hjelp. Jeg gikk ut og der stod hu, en ukjent 50 årig svenske som de hadde tatt med fra Lillestrøm og en Taxi som ingen av dem hadde råd til. Jeg ga taxin 100 kroner, så den kunne dra. Anne og svensken ble med meg opp. Så der satt jeg med 3 stykker.

Anne, Lise og en gammel svenske. Ingen kunne komme seg derifra uten at de ble hentet. Begge damene fikk tak i noen som kunne komme, men det tok jo et par timer da dette var tidlig på lørdagsmorgen.

 

Det var en litt anspent situasjon kan man si.Lise og jeg på kjøkkenet

Anne og svensken i stua. Anne gikk å smalt litt i baderomsdøra

innimellom, sånn passe forbannet.

 

Lise dro først. Vi rotet litt i døra, og sa at vi snakkes, reddet dermed et av forholdene. Så kom Anne og svensken ut på kjøkkenet til meg.

Anne sa ikke noe, så jeg pratet med svensken til de ble hentet.

Jeg fulgte Anne og svensken til Storo senteret. Det var, og blir det siste jeg ser til hu antagligvis. Men hu hadde lagt igjen en lapp til meg i stua

hvor det stod et par ting som: Du er et bidige rasshøl, du er ikke verdt 5 øre. Jeg hadde ødelagt selvtillitten hennes totalt osv, osv.

 

 

Dette var HÆLVETES FREDAGEN min.

Hva kan vi lære ut ifra dette.?????

 

Dette er faktisk en sann historie som skjedde med en bekjent av meg :rofl:

 

:rofl:sykt hyggelig hu var da !? Bra gjort ass...

Lenke til kommentar
og jeg er den som missforstår faktisk..

Jeg har vel ikke sagt det... Hva skulle du ha misforstått? Eller var det jeg som misforstod?

tåler man ikke kritikk her?

To ord: Konstruktiv kritikk!! Ikke drittslenging.

er jeg første person som noen gang har klagd på noens humor? det kan jeg faktisk ikke tro..

Tja.. Vil ikke si at du klagde på humoren vår. Du bare slegte dritt og mente vi var teite fordi vi sa at jenter er sånne som er i Babethreaden. Det virket som om du tok det seriøst... :roll:

 

hm.. mulig.. men synes du virkelig at det er så rart at jeg tar dere småseriøst når det gjelder det da? det synes ikke jeg.. men ok.. jeg slang dritt, du likte ikke hva jeg sa.. jeg likte ikke hva du sa.. slikt skjer..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...