Gå til innhold

BK: Et Forsvarsområde


Torbjs

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg velger å kommentere bildene som serie.

For en fantastisk dyster og grå stemning du har fått fram her. Dette viser nytten av å ta bilder på rett tidspunkt, det kler motivene veldig godt. De svake fargene gir et nostalgisk preg, og det blir naturlig å tenke WW2.

 

Edit: Bilde 2 er også min favoritt, tøft som juling.

Endret av riktig
Lenke til kommentar
var så mange bilder at eg berre gidd å gi tilbakemelding på det eg likte best: nr 2:

 

fanatstisk god Ide, og en like god utførelse, fine rette linjer som leder blikket inn i det uendlige, gode fargetoner og den lille vignetteringa hever bildet, godt jobbet!  :thumbup:

9441451[/snapback]

:!: :!: Ja, bilde 2 var det beste etter min smak også...

RandiA

Lenke til kommentar

Synes du har fått til en bra serie med dystre og dramatiske bilder. Perspektivene er heller ikke så verst. Det blir litt mange bilder på en gang å vurdere, og skulle jeg trekke fram et måtte det bli nr 2, slik som andre har nevnt her. Synes kanskje også at bildene kan virke en aning for mørke, men ikke mye :)

Lenke til kommentar

Bilde 3: Jeg liker ikke fiolettfargen på himmelen og skulle gjerne hatt hele breddenn på gulstripen nederst i bildet. Kanskje litt mye over og bak bilen, alternativt:

post-65206-1189114951_thumb.jpg

 

Bilde 4: Mindre himmel, mer motiv beskåret litt:

post-65206-1189115345_thumb.jpg

EDIT:Litt enig madesius, prøver en gang til med nr 4 med litt beskjæring venstre side:

post-65206-1189116391_thumb.jpg

Endret av Oljens
Lenke til kommentar

heisann igjen... vil bare takke for all respons. flott at dere liker bildene. Jeg liker godt å gjøre serier når jeg er ute å rusler med kameraet, og prøvde å få en dyster/krigsmessig stemning over alle bildene her,som riktig kommenterte her. og da føler jeg at jeg har nådd fram på den måten jeg ønsket, noe som jo er svært motiverende.

 

Ser også den påpekningen med fiolettfargen på himmelen, og skal legge ut en annen versjon hvor dette er justert.

Lenke til kommentar

Vil bare slutte meg til den positive tilbakemeldingen her. Synes det mest positive er etterbehandlingen - regner med at du har jobbet litt i PS med disse? Motivmessig så synes jeg at du ikke har fått ut hele potensialet til nr 4 her. Tror den kunne blitt veldig bra hvis du hadde fått gjort noe med grønnfargen på "jernet" Kanskje B/W?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...