Gå til innhold

LOTRO, et døende spill?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Burdet holdet med 7 dager for å få en smak av om spillet er bra eller dårlig ja. Starten er forøvrig horibel, gråtendet små hobiter og spann med vann man må hive på brann for å komme videre :nei: .

Endret av simalarion
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Har ikke noe imot introen, det er The Shire jeg ikke liker .. eller questene der :p

9622475[/snapback]

ingen grunn til å spille shire i det hele tatt. Vist du absolutt må spille hobbit, rid til bree eller rhorins hall og gjør begynner questene dær.

• 2 uker senere...
Skrevet
Har ikke noe imot introen, det er The Shire jeg ikke liker .. eller questene der :p

Det er koselig i Shire, har gjort et par quester der. Men ble som mange andre fort lei, det blir alt for mye "fetching" fr min del.

Skrevet

Hei

Jeg tror ikke at lotr er ett døende spill, men det er ikke så voksende heller tror jeg. Om man sjekker forum aktivitetene..så er jo age of conan nesten like mye posts..og det er ikke lansert enda.

Har prøvd lotr i beta og de 10 dagene før det kom ut på markedet. Men dessverre jeg ble ikke akkurat hekta.

Det var jo ikke akkurat dårlig heller, bra grafikk etc...men ikke noe for meg.

Spiller fortsatt wow, og har gjort det nå i snart 3 år. Spiller vel det nå mest pga det sociale i guildet.

Uansett så tror jeg at lotr vil leve lenge til.

Fosse

Skrevet
Hei

Jeg tror ikke at lotr er ett døende spill, men det er ikke så voksende heller tror jeg. Om man sjekker forum aktivitetene..så er jo age of conan nesten like mye posts..og det er ikke lansert enda.

Har prøvd lotr i beta og de 10 dagene før det kom ut på markedet. Men dessverre jeg ble ikke akkurat hekta.

Spiller fortsatt wow, og har gjort det nå i snart 3 år. Spiller vel det nå mest pga det sociale i guildet.

Fosse

Tror noe av den manglende forumaktiviteten at de fleste som spiller LOTRO ikke føler at de trenger å poste på forumet. Aldersnivået er høyere på spillere i LOTRO enn f.eks wow og de meste er jo ganske så selvforklarende i spillet generelt. Jeg vet liksom ikke hvorfor jeg skule startet en tråd her? Er det noe jeg lurer på spør jeg jo i kinshipet eller i OCC?

Skrevet
Hei

Fosse

Tror noe av den manglende forumaktiviteten at de fleste som spiller LOTRO ikke føler at de trenger å poste på forumet. Aldersnivået er høyere på spillere i LOTRO enn f.eks wow og de meste er jo ganske så selvforklarende i spillet generelt. Jeg vet liksom ikke hvorfor jeg skule startet en tråd her? Er det noe jeg lurer på spør jeg jo i kinshipet eller i OCC?

Nettopp! Litt vanskelig å gjøre dette i AoC, og dermed blir det mange spørsmål o.l i forumet. Garanterer at antall poster går ned etter at AoC er lansert.

• 2 uker senere...
Skrevet

Leste forresten noe på IGN her forleden :)

The Lord of the Rings Online is the second largest Massively Multiplayer Online Role Playing Game* (MMORPG) and one of the largest Tolkien communities in the world.

Har en anelse om hvilken som er den største, men arti å vite at det sannsynligvis er større enn EverQuest, Guild Wars, Lineage og EVE.

http://games.ign.com/articles/830/830525p1.html

• 2 uker senere...
Skrevet

Jeg spilte LotRO da det kom ut og likte det veldig mye i starten. Jeg hadde en minstrel opp til lvl 32 på det meste og hadde det utrolig morsomt. Problemet er som vanlig at det blir utrolig ensformig etter en stund. Gå dit, bank dem, hent en belønning. The Shire var faktisk favorittområdet mitt da det hadde en rekke forskjellige quester som ikke dreide seg om slossing. Lever posten, hent en og annen pai, let etten sort rytter og så videre. Men straks jeg kom til Bree var det business as usual. Kverk dem, hent belønning. Kverk noen sånne, hent belønning. Kverk... ikke f'en, har bedre ting å gjøre. ;) Kudos for minstrel, da de har én nærkamp skill og suger skikkelig i kamp generelt. De er derimot utrolig bra i grupper, og jeg fikk stadig jobber. Bare husk å legge inn en snarvei på quickbaren som får deg til å rope "Minstrel in trouble!" Du kommer til å trenge den. :D

En annen gang gikk seks av oss inn til en boss i Great Barrows og sloss så veggene ristet (vel, de kunne ha gjort det). Fem av dem døde (alle alver eller mennesker). Hobbit hunteren min fyrte av en desperat pil, traff bossen og drepte ham. :D Dere skulle sett de andre da de somlet seg tilbake og fant meg sittende på tronen. Det var konge! :D :D :D

Skrevet
Leste forresten noe på IGN her forleden :)

The Lord of the Rings Online is the second largest Massively Multiplayer Online Role Playing Game* (MMORPG) and one of the largest Tolkien communities in the world.

Har en anelse om hvilken som er den største, men arti å vite at det sannsynligvis er større enn EverQuest, Guild Wars, Lineage og EVE.

http://games.ign.com/articles/830/830525p1.html

lurer litt på korleis IGN veit det da Turbine ikkje har gitt ut nokon som helst "subscriber" nummer...

• 2 måneder senere...
Skrevet

Jeg kjøpte lotro i dag jeg :D Gleder meg til å begynne å spille! wooohoooo!

Jeg prøvde det i betan + at jeg har lasta ned free trial for en stund siden... lotro er spennende, og ja, jeg tror også at spillet blir nytt til sitt fulleste av en lotr elsker.

Om det er et døende spill eller ikke kan jo ikke jeg ha noen mening om fra erfaring, men en ting er jo sikkert at alle mmorpg's er ikke perfect i starten =)

Skrevet
Jeg kjøpte lotro i dag jeg :D Gleder meg til å begynne å spille! wooohoooo!

Jeg prøvde det i betan + at jeg har lasta ned free trial for en stund siden... lotro er spennende, og ja, jeg tror også at spillet blir nytt til sitt fulleste av en lotr elsker.

Om det er et døende spill eller ikke kan jo ikke jeg ha noen mening om fra erfaring, men en ting er jo sikkert at alle mmorpg's er ikke perfect i starten =)

Gratulere :)

Jo her spiller vi enda LOTRO, jeg er en Guardian på lv8 som spiller på RP serveren Laurelin.

Ta gjerne kontakt med meg for en felles questing, vet litt om spillet da jeg har spillet en del av klassene.

Navn: Arwita

Skrevet
Hehe, Age of Conan blir nok et ganske så seriøst spill. Så den humoren kan du kjøre langt oppi rumpen din. ;)

Hva er vel mer morsomt enn å se et hode bli fjernet fra kroppen eller se blodet sprute ut over skjermen din? ;)

Skrevet
Hehe, Age of Conan blir nok et ganske så seriøst spill. Så den humoren kan du kjøre langt oppi rumpen din. ;)

Hva er vel mer morsomt enn å se et hode bli fjernet fra kroppen eller se blodet sprute ut over skjermen din? ;)

ja det blir en god del humor i AoC også, bare en mer voksen humor. Eller kansje ikke så voksen, da det er en del fulle folk som sjangler og pisser over alt :p men er en del humor i spillet selvfølgelig :)

• 3 uker senere...
Skrevet

hei hei

jeg syns det er lit rart at mange sier det er dårlig før de har lvl,a litt.

mange spiller til lvl 8-20 og slutter fordi det er skjedelig.

hvis man prøver å få lvl 30+ så er det et veldig morsomt spill

+ som noen sa tidligere så kommer det jo updates så jeg tror lotro kan vare like lenge som wow :yes:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...