Gå til innhold

Gjenomsnitelig pris på serfikat?


Brulf

Anbefalte innlegg

ja hallo, jeg lurer altså på hvor mange høvdinger man på ut med, har tatt Traf.grunnkurs+mørkekjørings kurs (skal ikke si min mening om disse to..)

 

Har vell betalt ca 2000 til nå.

 

Finns det noe Prisliste på nettet eller? :) Har hørt at man må ut med ca 8-10k +/- (Varierer selvsagt mellom personer)

 

Takk på forhånd

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På billappen så er det vel gått over 20.000,- på østlandet tror jeg, men om det kommer av dyre kjøreskoler eller elendige sjafører vet jeg ikke ^^

 

Betalte selv 13 høvdinger da jeg tok lappen, fikk den i februar.

Det var vel det billigste jeg kunne få til da jeg bestod på både teori og oppkjøring på første forsøk.

 

Hvor i landet bor du? :)

Endret av Audiodoffen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
aiaiai... gode gamle dager, 6500 kroner for hele sulamitten! ;)

9423403[/snapback]

 

Du var heldig, jeg måtte ut med hele 7500.- i 2002...

Det var i den tiden teoriprøven ble utført med penn og papir!

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
aiaiai... gode gamle dager, 6500 kroner for hele sulamitten! ;)

9423403[/snapback]

 

Du var heldig, jeg måtte ut med hele 7500.- i 2002...

Det var i den tiden teoriprøven ble utført med penn og papir!

9425202[/snapback]

 

 

Jau.... tok den i 99, kunne ikke hatt mindre av noe.... Penn og papir ja, har ikke tatt teori på hverken bil, lastebil eller buss på noe annet enn papir eg...

 

Husker eg var uheldig, de satte opp prisen på landsbasis (av en eller annen grunn) bare en mnd før eg begynte hos kjørelærer..... Ellers hadde lappen komt på under 5k....

Lenke til kommentar

prisen stiger og stiger :mad: Jeg tok ihvertfall grunnkurs+mørkekjøring for 1600 for halvt år siden. Sjekk prisene på http://www.larern.no, mye billigere enn mange andre og de har to skoler, den ene er i Strømmen og den andre vet jeg faktisk ikke. Sist men ikke minst, snille og flinke lærere, fikk gratis brus på kjøpet da jeg var der :D service kaller jeg det :!:

Endret av MercedesMotor
Lenke til kommentar
tok lappen i drammen for snart 2 år siden, kom på ca 13 000, tok da bare det man må ta, 2 veilednings timer, glattkjøring ,mørkekjøring landevei dag 1 og 2 og leie av bil og div gebyrer til staten.

9428445[/snapback]

Men dette går vel ikke lenger?

Er vel en del mer obligatorisk nå om ikke jeg har misforstått, og kanskje et visst antall standard kjøretimer obligatorisk i tillegg?

Jeg hadde ganske mange timer i -02(ingen øvelseskjøring), måtte ha to oppkjøringer takket være en sensor som var helt bak mål, og endte vel på ca 16..

 

 

En ting kan jeg hvertfall si sikkert, og det er at

Har hørt at man må ut med ca 8-10k +/- (Varierer selvsagt mellom personer)

9422650[/snapback]

Her har du blitt fortalt veldig feil.

 

Jeg hører om flere nå som lett runder både 25 og 30k..

Endret av toth
Lenke til kommentar

Jeg tok lappen i fjor vår, og bikket akkurat over 20k. Da måtte jeg ha 6 obligatoriske dobbeltimer, i tillegg til det andre som er nevnt over her, og det inkluderer også 2000 kroner for teorikurs (som i fjor ikke var obl. Vet ikke om det er det nå). Jeg sa til hun sekretær/kontor-dama på kjøreskolen at jeg syns det var jysla mye, men hun fortalte meg at det faktisk ikke var ille i det hele tatt. Tok ingen kjøretimer flere enn jeg måtte, og besto både teori og praksis på første forsøk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...