Gå til innhold

spørsmål om play.com


Jaekt

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da vil eg heller anbefale deg å bestille i fra videogamesplus.ca  :) Her slipper man toll og styr, de setter automatis lavere pris på pakken også.

9420315[/snapback]

 

ser at et spill ligger på ca 400 norske på vgp. blir ikke det ca. 600-700kr når man legger på moms og frakt?

400 x 1,25 + frakt

 

og hvorfor slipper man å betale toll fra vgp?

 

 

takk for svarene :)

Lenke til kommentar
VGP skriver 20 CAD på pakken sånn at den kommer under 200 kr grensa

9420856[/snapback]

 

haha. med andre ord svindel? ;)

9420889[/snapback]

Nei, risikosport :cool: Blir pakken din borte får du kun 20 CAD reundert ... Fra spøk til revolver, ser godt poenget ditt og har vært kritisk til dette selv, men som fattig elev har jeg dessverre ikke plass på bankkontoen min til å være idealistisk.

Lenke til kommentar
VGP skriver 20 CAD på pakken sånn at den kommer under 200 kr grensa

9420856[/snapback]

 

haha. med andre ord svindel? ;)

9420889[/snapback]

Nei, risikosport :cool: Blir pakken din borte får du kun 20 CAD reundert ... Fra spøk til revolver, ser godt poenget ditt og har vært kritisk til dette selv, men som fattig elev har jeg dessverre ikke plass på bankkontoen min til å være idealistisk.

9421017[/snapback]

 

 

syns det bare er greit av VGP å gjør oss gamere i Europa en tjeneste. Det er jo Norge som gjør spilla så veldig overpriset. Dem så har pådratt seg problemet med at det blir kjøpt spill fra Canada og ikkje fra butikkene i norge!

 

Kjøp med god samvitighet :yes:

Lenke til kommentar
VGP skriver 20 CAD på pakken sånn at den kommer under 200 kr grensa

9420856[/snapback]

 

haha. med andre ord svindel? ;)

9420889[/snapback]

Nei, risikosport :cool: Blir pakken din borte får du kun 20 CAD reundert ...

 

FEIL, de merker pakkens verdi til 20CAD, men de forsikrer den til innholdets egentlige verdi.

 

Nå skal jeg ikke garantere at dette gjelder for små bestillinger, men når jeg bestillte PS3 så var pakken verdi merket med 20CAD mens den var forsikra for 600CAD.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...