Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

1) Jeg er superfornøyd med min TyTN II, og har på følelsen at "folk flest" synes det er en grei telefon. :)

 

2) ROM kan oppdateres gratis når den er tilgjengelig på E-Club hos HTC.com. Det er som å formatere PCen og legge inn Windows + programvare med alle oppdateringer. :)

 

3) Sjekk idedata.no f.eks.

 

4) Tomtom gir bare med et kart over en by, men kan fort oppdateres for hele Skandinavia (koster under 500 kr).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1) Jeg er superfornøyd med min TyTN II, og har på følelsen at "folk flest" synes det er en grei telefon. :)

 

Bra, da trenger jeg ikke ringe tilbake å nekte å ta imot telefonen.. :)

2) ROM kan oppdateres gratis når den er tilgjengelig på E-Club hos HTC.com. Det er som å formatere PCen og legge inn Windows + programvare med alle oppdateringer. :)

Har du noen ide om når dette skjer?

 

Men leser at det er vanskelig å ringe med telefonen, stemmer det? Bør en skaffe seg en slik bluetooth dings til å ha i øret?

(Leste bare trådstarters første innlegg. Veldig artig å lese hvor forbanna han var i slutten å solgte den :D)

Lenke til kommentar

Da har undertegnede også fått seg denne dingsen (Fikk den i valentines-gave fra dama), men jeg sliter med å vå den vær-dingsen til å funke. Har lagt inn det programmet jeg skulle, og tastet inn koden fra accuweather, men den klarer ikke å laste ned noe. Er det flere som har plagdes med dette?

 

Og en annen ting; Er det mulig å bruke telefonen som sksesspungt over wlan for PC-er slik at mobilen bruker 3g/gprs/whatever og man koblet til en datamaskin til telefonen via wlan for å få nett på pcen?

Endret av Kamikazesmurf
Lenke til kommentar
Ikke så rart det siden
HTC [...] can confirm that its Qualcomm MSM7xxx-based devices do not use ATI's Imageon video acceleration hardware.

Det som irriterer meg med den uttaleslen er såvidt diffus "do not use". De kan jo bety både at hardwaren ikek er der og at den ikke benyttes. Og med pressemeldinger publisert etter dette, som indikerer at hardwaren er der, men at det er lisensproblematikk, og det faktumet at det ikke gir særlig mening å ikke ha en slik integrert hardware-del og istedet ha en egen chip for grafikk (dyrere og dårligere). Så er det hele klart som blekk.

 

AtW

Lenke til kommentar
De sier at hardwaren er der, men at de ikke gidder å implementere drivere slik at funksjonaliteten aktiveres iom at de ikke lager multimedia produkter.

 

Ergo ansvarsfraskrivelse.

Det er én tolkning. Jeg tror ikke det er slik.

 

Jeg kan ikke forstå at HTC i så fall vil irritere sine kunder så kraftig, for så å sparke dem når de er nede. Det er rett og slett dårlig taktikk. De er jo tros alt i markedet for å tjene penger. Det er lite penger å tjene om man plager kundene sine for mye (bare spørr Real.com).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...