Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har et lite problem med min Tytn. Når jeg skriver meldinger lagger telefonen noe veldig, og det jeg har trykket kommer opp på skjermen mye senere, Når jeg sitter der og skriver i vei, og kommer til et ord med æ,ø, eller å i og trykker på denne bokstaven før telefonen har skrvet alt jeg har trykket, kommer en æ,ø, eller å der den føler for.

 

Noen som har hatt dette problemet før?

Lenke til kommentar
Har et lite problem med min Tytn. Når jeg skriver meldinger lagger telefonen noe veldig, og det jeg har trykket kommer opp på skjermen mye senere, Når jeg sitter der og skriver i vei, og kommer til et ord med æ,ø, eller å i og trykker på denne bokstaven før telefonen har skrvet alt jeg har trykket, kommer en æ,ø, eller å der den føler for.

 

Noen som har hatt dette problemet før?

 

Min lagger ogsåi starten av meldinga, kommer vel rett og slett av at telefonen er treg, i særdelshet om du akkurat har byttet skjermmodus til landscape.

 

AtW

Lenke til kommentar

Denne telefonen er noe av det mest ubrukelige jeg har brukt lenge. Jeg angrer så utrolig mye på at jeg kjøpte den, den er jo så uvirkelig treg at det ikke skulle vært lov å selge den. Er som å gi ut en PC uten skjermkort og heller si at vi kommer tilbake til det om noen år.

 

Kjære vene, dette var virkelig en god gammeldags pisstelefon...

 

Hilsen Råskuffet!!!

Lenke til kommentar

Er glad jeg fikk denne telefonen av jobben. Hadde jeg betalt for den av egen lomme hadde jeg vært relativt unøgd :)

 

Ble så forbannet på tregheten at jeg knuste hele skjermen i ren irritasjon for en stund siden.

Jeg aksepterer ikke at ting ikke fungerer som de skal. Tiden som telefonen var på verksted for å bytte skjerm var den beste på lenge mobilwise. Min gamle K800i fungerer som bare det, er rask, og er milevis foran i brukervennlighet. Helt knall å bruke, og en deilig tid etter å ha brukt TyTn2 en stund :)

 

Å skylde på at telefonen er avansert blir delvis riktig, og delvis vas. Ingen skal komme her og si at jeg ikke er kompetent nok til å håndtere en pda med mobiltelefon-funksjon, noe TyTn2 er. Og da er spørsmålet: hvordan kan en kompetent og teknisk kar bli så forbanna på telefonen at han ødelegger den med vilje?

 

Så blir da spørsmålet; hvordan skal denne telefonen fungere? Er det akseptabelt at den lagger når man trekker ut tastaturet? Er det akseptabelt at man må vente et par sekunder med å prate når man besvarer en samtale? Er det akseptabelt at den bruker litt tid på å legge på, og at det hender at den ikke legger på i det hele tatt slik at reset er nødvendig?

 

Min mening er at denne telefonen ikke er bra nok og ikke forsvarer prisen. Greit nok, det er en PDA med mobiltelefon-funksjonalitet, men skal det være så vanskelig å lage noe som har en bra telefondel?

Det er kun en ting jeg har savnet når TyTn2`n var på verksted, og det er tilgjengelighet til avtaler fra min jobb-kalender. Har ikke fått synket K800`n opp mot jobbens systemer, men har heller ikke prøvd. Hadde sikkert gått strålende om jeg hadde hatt tid til å sette det opp.

 

Til de som mener dette er sutring vil jeg heller vri på saken og si at det er dere som tar til takke med et dårlig produkt. Min hverdag er så full av avtaler at jeg ikke kan akseptere dårlige produkter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...