Gå til innhold

Tråden om HTC TyTN II - tips og nyttig info


R@ge

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hei

 

Har tenkt å kjøpe meg denne telefonen, den virker jo TOTALT overlegen ! ! !

 

Men er det noen som vet om man kan sette opp internett telefoni på den? Med det mener jeg om man kan legge inn sine IP-telefoni data og når så mobilen er koblet til f.eks. et WLAN så kan man bruke den som en IP telefon.. .. ?

 

Har lest litt her på denne tråden, og ser at det er snakk om noe tull med video driverne. . . Er dette et merkbart problem? Fører det til at aplikasjoner å spill lagger/hakker? Fører driverproblemet til dårlig kvalitet ved videoavspilling?

 

 

 

 

Hilsen spennt "gutt" som har TyT'N på vei i posten så snart mpx får inn 8GB brikker :p:dribble: :!:

Lenke til kommentar
Har lest litt her på denne tråden, og ser at det er snakk om noe tull med video driverne. . . Er dette et merkbart problem? Fører det til at aplikasjoner å spill lagger/hakker? Fører driverproblemet til dårlig kvalitet ved videoavspilling?

 

Hvorvidt det er videodriverene som er problemet eller ikke, så er det ihvertfall merkbare tregheter på skjermoppdateringer på telefonene. Feks når man går til landscape-mode og tilbake.

 

AtW

Lenke til kommentar

Endelig TyTN II i hus..

 

Overgår definitivt mine forventinger.. Men har to problem:

1. Glemte CD-ROMen som jeg skal bruke til å overføre synke/sette opp telefonen mot Outlook på laptopen..

2. Har iMac, og ønsker å synce TyTN II mot denne. Er det mulig. Foreløpig klarer jeg ikke å synce. Kan jeg bruke iSync??

Lenke til kommentar

Er det noen som har fått ytpocket til å funke bra? (YouTube)

 

Jeg fulgte instruksene, men sliter med hakking på videoene.

 

Og dere som har registrert serienr på htc-club, har dere fått opp garantiperiode?

Det står ingen dato der på min konto.

Endret av snillekim
Lenke til kommentar
Er det noen som har fått ytpocket til å funke bra? (YouTube)

 

Jeg fulgte instruksene, men sliter med hakking på videoene.

 

Og dere som har registrert serienr på htc-club, har dere fått opp garantiperiode?

Det står ingen dato der på min konto.

 

Startmeny->innstillinger->trådløst lan->strømmodus. Velg beste ytelse. Se om det kan hjelpe.

 

Jeg har garantiperiode på mine sider. Det var kommet en ny hot fix som skal hjelpe på fotokvalitet. Noen som har forsøkt denne?

Lenke til kommentar
Er det noen som har fått ytpocket til å funke bra? (YouTube)

 

Jeg fulgte instruksene, men sliter med hakking på videoene.

 

Og dere som har registrert serienr på htc-club, har dere fått opp garantiperiode?

Det står ingen dato der på min konto.

 

Startmeny->innstillinger->trådløst lan->strømmodus. Velg beste ytelse. Se om det kan hjelpe.

 

 

Neineinei... dette handler om TyTN II sin generelle skjermytelse, som mildt sagt suger :)

gjør er google-søk på HTC video drivers..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...