Gå til innhold

Last ned FarCry GRATIS!


Anbefalte innlegg

det hjelper ikke og bytte stedet der du bor lengre. dem har fikset slik at dem finner ut om du er fra andre steder enn U.S via IP'n din.  synd  :hrm:

 

men fikk også denne mailen idag:

 

 

Thank you for downloading one of the promotional PC titles made available for ad-supported freeplay over the Labor Day weekend. The promotion is now closed and it is no longer possible to play the games for free.

 

If you are interested in further information on these titles, please visit our official website at www.ubi.com

9450005[/snapback]

Fikk den samme. Latterlig, patetisk, håpløst, osv.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har lastet spillet ned nå, men sliter med å få innstalert det. Når jeg må oppgi ubi.com - br. navn og passord, og trykker på next, kommer det en beskjed som sier "sorry, you must live in the U.S. to play this title"! Har registrert kontoen min som U.S.! Har tilåmed skrevet inn en postalkode! Noen som kan hjelpe meg? kanskje låne meg en account som har funket for dere...?

Lenke til kommentar
Så drit dem la ut det gratis  :tease: , kjøpte det for 99kr for 3 uker siden men men verdt pengene synes jeg

9455053[/snapback]

Utrolig mye for pengene ja, kjøpte det for 99,- på spaceworld for litt over et år siden, helt nytt, originalt cover og shit ^^

 

Har ikke CD-ROM eller DVD-ROM på dataen min nå, så jeg må "innstalere" det uten DVD'en :p

 

Er et stort hull i pcen min nå, der DVD-romen og CD-romen skulle stått :p

Lenke til kommentar

Port Proxy SwitcherFREE 3.7.3647 Portable

 

4yzkbus.jpg

 

 

 

Port Proxy Switcher FREE:  Proxy Switcher - change proxy settings on the fly Different internet connections do often require completely different proxy server settings and it's a real pain to change them manually. Proxy Switcher offers full featured connection management solution. This includes flexible proxy server list management, proxy server tester and anonymous surfing capabilities. Proxy Switcher Features Change proxy settings on the fly Automatic proxy server switching for anonymous surfing Works with Internet Explorer, Firefox, Opera and others. Flexible proxy list management Proxy server availability testing Anonymous proxy server list download

 

http://rapidshare.com/files/52584438/Port_Proxy_SwitcherPro_3.7.3647_Portable_by_mansur_.rar

 

Password if needed

mansur

Lenke til kommentar
Port Proxy SwitcherFREE 3.7.3647 Portable

 

4yzkbus.jpg

 

 

 

Port Proxy Switcher FREE:  Proxy Switcher - change proxy settings on the fly Different internet connections do often require completely different proxy server settings and it's a real pain to change them manually. Proxy Switcher offers full featured connection management solution. This includes flexible proxy server list management, proxy server tester and anonymous surfing capabilities. Proxy Switcher Features Change proxy settings on the fly Automatic proxy server switching for anonymous surfing Works with Internet Explorer, Firefox, Opera and others. Flexible proxy list management Proxy server availability testing Anonymous proxy server list download

 

http://rapidshare.com/files/52584438/Port_Proxy_SwitcherPro_3.7.3647_Portable_by_mansur_.rar

 

Password if needed

mansur

9465599[/snapback]

 

Jeg får det ikke til. Det kommer opp error også blir alle U.S.A serverene DEAD :mad:

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
  • 6 måneder senere...

Lasta ned farcry for andre gang nå, men får fortsatt den samme feilmeldingen av WInrar ''Filpekeren ble forsøkt flyttet til før begynnelsen av filen.''

 

Også når jeg prøver å extracte den så står det ''arkivet er av et ukjent format.'' Hva er feilen.

 

Filen er på 2 gig. Men den jeg lasta ned sto det at det skulle være 2.7 gig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...