Gå til innhold

bestilling via SHG.no


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hm. Bestilte 4 500gb disker og et kontrollerkort på onsdag. Fikk en mail om de hadde sendt greiene på torsdag, men jeg får fortsatt den 9999 saken.  Litt kjedelig iom. at jeg alltid har hatt superrask levering fra de før.

9604442[/snapback]

 

Som jeg har skrevet før: Slapp av. Ta livet med ro. Du kommer til å få tingene dine.

Lenke til kommentar

Greit nok at jeg får det jeg har bestilt til slutt. Men, det er derimot ikke greit om det tar flere uker. Når de skriver at de har en leveringstid på 2-4 dager på siden sin så forholder kundene seg til det. Og da er det ikke så rart om man begynner å lure når det går noen dager og pakkesporingen viser 9999.

Endret av oifind
Lenke til kommentar
Bestlite LCD-tv på tirsdagkvelden (25.sep), ble sendt 26. og i dag (mandag) sitter jeg fortsatt og refresher sporingsvinduet med "9999 INGEN NY POSTADRESSE" fastbrent på netthinna...

 

:no:

9611789[/snapback]

 

 

Som jeg har skrevet før: Slapp av. Ta livet med ro. Du kommer til å få tingene dine.
Lenke til kommentar

Hvorvidt kan vi kreve frakomkostningene tilbakebetalt når de overhodet ikkje klarer å etterleve lerveringstider?

 

Om ikkje pakken min mirakuløst dukker opp i morgen eller på Onsdag kommer eg ikkje til å godta at pakken satt fast i tollbehandling uten at de kan dokumentere det! (Med mindre bikkja spiste opp fortollingpapirene da, det er jo sånt som skjer :roll: )

 

Skikkelig irriterende at eg finner denne tråden etter må ha søkt gjennom forumet for å se om det bare var min pakke som var lost in space, men neida - her streiker lagergutta, og tården startet før lagergutta gikk til streik - ergo ikkje kun derfor det går tregt?!

 

.. og eg som trodde det skulle gå raskere å få bestille kjøleribba her hjemme fremfor eBay - go figure!

Lenke til kommentar

God morgen alle forumvenner :)

 

Har kjørt en mindre bestilling gjennom hos SHG.no jeg også nå. Når jeg pakkesporer får jeg også opp denne INGEN POSTADRESSE.

 

Har dere noen formening om hvor lang tid det tar fra pakken er sendt fra SHG/en har fått sporingsnummer - til den blir mulig å spore? Til den blir levert?

 

Stort takknemlig for alle svar! :cool:

Lenke til kommentar

Eg bestillte mine ting 03.10, fikk det bekreftet sendt fra lager 04.10 - og pakkesporing ble aktiv i dag/10.10 når pakken ankom Oslo. Eg bestillte også en pakke fra Lefdal.com 08.10 som ble sendt 09.10 og ankom også Oslo i dag - men 5 timer FØR pakken fra SHG.no!

 

Begge bruker samme forsendelse CarryOn HomeShopping BulkSplit, og dette er postens vilkår;

CarryOn HomeShopping BulkSplit har en individuell prissetting som baseres blant annet på mottakerland, antall pakker pr forsendelse/pall etc. Kontakt din selger i Posten dersom du ønsker et pristilbud. Prisene kan indeksreguleres per 01.01. dersom ikke annet er avtalt.

 

Prisen inkluderer henting, transport og levering til din mottakers postkontor. Eksport- og importdeklarering er også inkludert i prisen.

Posten har ansvar for sendingen i hennhold til NSAB 2000, som etter alt å dømme plasserer ansvaret for leveringsfrist på speditørern ved å annonsere leveringstiden til 2-4 dager - men det står ingenting om at den valgte speditøren har akseptert SHG.no sin annonserte leveringstid.

Så hvem er ansvarlig? Så langt eg skal forholde meg; SHG.no, så får de klage til sin speditør? De skal i allefall få anledning til å dokumentere at pakken ble hentet av sin speditør 04.10, og så får vi krangle om fraktpris ut i fra det..

Lenke til kommentar
11.10.07 11.43 REGISTRERT OMLASTINGSTERMINAL 5020 BERGEN

10.10.07 11.29 INNLEVERT POSTTERMINAL 0024 OSLO

Woohoo! Da er den på postkontoret senere i dag, men det er også pakken fra Lefdal, og den ble bestillt 3 dager senere. Nesten litt for lite til å lage mye bråk over - men pokker så irriterende at de ikkje kan opplyse om at ting tar tid!

Lenke til kommentar

Hej.

 

Som der er blevet oplyst om tidligere i denne tråden, så strejker de fleste ansatte fra lageret hos SHG.

 

I øjeblikket er det personale fra administrationen og andre afdelinger, der pakker pakkerne jeres, så kvaliteten er måske ikke ret god, og det kan tage lang tid.

 

Vi strejker pga. dårlig løn og dårlige arbejdsvilkår. Mere herom kan læses på www.shgstrejke.blogspot.com.

 

Vi skriver på dansk (kombineret med et par forsøg med lidt norsk :p) nu, men vi kan naturligvis skrive på engelsk, hvis vi er uforståelige.

 

Spørgsmål må meget gerne rettes mod den engelske nyhed på bloggen vores.

 

Vi håber på støtten jeres, så vi kan få overtalt adm. direktør, Thomas Falborg, til at give bedre vilkår og løn, så vi kan komme tilbage til SHG og give jer en bedre service.

 

På forhånd mange tak.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...