Gå til innhold

Noen på Jernbaneskolen her?


Rex_Rodney

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Sa de at et kull starter i August? Jeg trodde det var et i Juni og et i September.

 

Det starter ett i juni, det er (dessverre... :ermm: ) fullsatt. De andre månedene jeg har fått oppgitt er i begynnelsen av september og november samt sannsynligvis desember og januar.

Og et i mars også sa de på tirsdag (om jeg husker rett)

Endret av Rocknisse
Lenke til kommentar
Togleder og så lokleder vel?? Det er så prosedyren er, inne på Txp styrt stasjon skal Txp kontaktes og Txp/Togleder varsler AMK/Politiet/110.

 

Gratulerer med bestått intervju :) Lurer på om det var du som kom ut å prata med min klassekammerat som hadde prøve i går?

 

Den "sjekklista" jeg har fått står det at nødetat skal kontaktes før togleder ved medisinsk nød eller "A" anrop fra konduktør, men jeg går utifra at man må se an situasjonen. Er det dobbeltspor er det kanskje greit å få stoppa motgående trafikk først, mens på enkeltspor så vil det ikke være noe fare for at du får annen trafikk i nærheten. Trykker man for nødanrop så går ting uansett nok så kjapt :)

 

 

Kan nok stemme det, jeg snakket med flere jeg kjenner som går i gangene på skolen, både lærere og elever. Men regner med du mener K som tok opp igjen en eksamen i bremser (var det vel)?

Lenke til kommentar
Og et i mars også sa de på tirsdag (om jeg husker rett)

 

Ok, høres ut som at de skal fylle et helt år da, noe som betyr at neste intervjurunde ikke blir før neste vinter.

 

Da slipper vi i alle fall å lete etter lærere som sitter i intervju på en stund ;)

 

Nå er jeg ferdig med prøven i sikkerhet (94%) og i morgen begynner vi på loklære.

Lenke til kommentar
Jeg skal ta den Arb. psykologiske testen i morra igjen, håper den går bra :) Får sove litt nå så jeg er opplagt til i morra! :D

Hmm, da var vi nok inne samtidig da. Håper det gikk bra for deg. Jeg var ganske fornøyd selv, men de mekaniske greiene har jeg ikke peiling på i det hele tatt. Håper jeg klarte det bra nok til å bli godkjent bare....

Lenke til kommentar
Ja følte testen gikk bra idag. fikk gjort unna en del oppgaver og følte jeg forsto oppgavene bra :) Hvem hva hvor heter du og hvor satt du?:p

Lengst fram til høyre, eller opp/opp/høyre/høyre :D

Ettersom jeg satt så langt fram så jeg ikke så mange andre der bak. Hvor satt du? Var du i den gruppa som gjorde ludogreia først eller sist?

Lenke til kommentar
Er det noen her som vet hvor man kan bli stasjonert på østlandet?

 

En del stasjoneringssteder på Østlandet som Oslo, Drammen, Moss, Halden m.fl.

 

Du kan uansett ikke forvente å bli plassert andre steder enn Oslo de første åra til du har fått ansenitet til å søke på mer "populære" steder.

 

Noen som vet om det er mange flere intervju/psykotester? Vi vil ha kantina tilbake for å spise frokost! :innocent:

Endret av Mjoellnir
Lenke til kommentar

 

En del stasjoneringssteder på Østlandet som Oslo, Drammen, Moss, Halden m.fl.

 

Du kan uansett ikke forvente å bli plassert andre steder enn Oslo de første åra til du har fått ansenitet til å søke på mer "populære" steder.

 

Hva menes med de første åra? Her hørt mange som prater om att man med litt ansinitet kan få bedre ruter, men er det snakk om 2 år eller 5 år, eller mer? Ikke ta det feil, det blir helt sikkert gøy å kjøre lokal tog også, men de lengre rutene er de som virkelig frister.

 

Er det så att relativt mange lokfører skal ut i pensjon de nærmeste åra, en slags opphpning av pensjonister...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...