Gå til innhold

Solnedgang på Hå


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet du, når jeg så bildet først i den lille utgaven syntes jeg at lyset og huset ble for nærme hverandre. Det ble liksom litt for mye der borte i forhold til hva som var i resten av bildet (sikkert mange som er uenige i det  :nei:  .... ikke det? Flott!  ;)  )

 

Men så fikk jeg sett de to nye versjonene dine, og da ble det mye bedre.

Likte bildet veldig godt - linjene i åkeren, skyene, fargespillet, og selvfølgelig lyset som stråler utover huset. Bra!  :thumbup:

 

Et perfekt eksempel på hvordan man kan oppfatte et bilde "feil" eller ulikt basert på størrelsen man ser det i  :yes:

9395962[/snapback]

 

Jepp. Satt å funderte på det selv. Bra observert :thumbup:

 

Flott bilde! Du har faktisk fått spenning inn i et så klassisk landskapsbilde som det.

 

Nytt bakgrunnsbilde her også du.

9395967[/snapback]

 

Kjekt å høre :)

Endret av H1lle
Lenke til kommentar
Vet du, når jeg så bildet først i den lille utgaven syntes jeg at lyset og huset ble for nærme hverandre. Det ble liksom litt for mye der borte i forhold til hva som var i resten av bildet (sikkert mange som er uenige i det  :nei:  .... ikke det? Flott!  ;)  )

 

Men så fikk jeg sett de to nye versjonene dine, og da ble det mye bedre.

Likte bildet veldig godt - linjene i åkeren, skyene, fargespillet, og selvfølgelig lyset som stråler utover huset. Bra!  :thumbup:

 

Et perfekt eksempel på hvordan man kan oppfatte et bilde "feil" eller ulikt basert på størrelsen man ser det i  :yes:

9395962[/snapback]

 

Jepp. Satt å funderte på det selv. Bra observert :thumbup:

 

Woohoo! :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...