Gå til innhold

Noen andre som spiller WW2 online?


Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse

kom fra et drit kult slag, jeg og 3 andre britter lå i lynga og ser pluttselig en 50 meter strekke 200 meter forann oss forsvinne i røk granater.

 

1 og 2 andre hadde enfield mens siste lå med bren, så ut av røyken kommer det tyskere, og vi åpner ild. i løpet av 10 sek kutta vi ned 10 tyskere, jeg traff bare 1, mens brengunen meide ned de fleste.

 

senere sto jeg ved basen og 3 tyskere kommer ut av skogen fra bare 50 meter, jeg og 10 andre med enfield åpnet ild og i en volley forsvant alle sammen. og jeg fikk en av killsa

Lenke til kommentar

Gammel WWIIOL-spiller her. Fikk nettopp mail fra CRS (utgiveren) de har tydeligvis en gratisperiode nå for gamle spillere i 7 dager fremover, for å vise hva de siste patchene har gitt spillet.

 

Personlig gleder jeg meg til å prøve mortar... :)

 

Må bare finne filene så jeg kan kjøre stridsvogn med tastatur nå.

Lenke til kommentar

Utolig bra spill, jeg spiller det en del. Har spilt det av og på siden det kom ut.

 

Tingen er at hvis du er en vanlig cs/bf noob så liker du ikke spillet, du skjønner ikke hvorfor du ikke bare kan storme inn i en by og ta fem skudd i kroppen uten å dø. Derfor slipper man sånne folk, det er noe av det beste med spillet.

 

Når det kommer til selve spillet er det ingen ting som er så gøy som å kjøre tank eller være sapper/riflemann.

 

Når du lærer deg hvordan tank fungerer er det utrolig gøy, når du får litt rank og kan kjøre bra tankser kan du oppleve store spill øyeblikk. Jeg sto med en en fierfly, franks tankhunter, oppe på en klippe. Ca 2 km unna byen, jeg sto godt gjemt og hadde flanke rundt så jeg hadde et godt over blikk over fronten. Jeg tok meg god tid til å stille siktet og slikt før jeg fyrte løs på den første tigren. Han døde og det gjorde mange andre før jeg ble tatt av et fly.

 

Når det gjeller infanteri så er rifle min favoritt, når du skjønner hvordan siktet fungerer og lærer deg hvor og når du skal skyte er det utrolig gøy. Da kan du ligge litt unna og plukke tyskere eller allierte hvis du liker spiller tysker.

 

Som jeg sa kan du ikke bare storme inn, ting må planlegges. Det gjør at du får en følelse av å være med på noe som er litt stort, der man er avhengig av alle.

 

Last det ned å prøv det! De greie med du må oppgi kreditt kort informasjon er veldig rart, prøv en send en mail.

Lenke til kommentar

Vent til en gang dere er 10-30 stk som har omringa en Armybase som har mange folk som spawner nonstop.

Legg deg på nærmeste tak og få inn en god del mer enn 5 kills på en halvtime ;)

 

Eneste som plager meg i spillet er at det er nokså lite teamwork.

De fleste bare løper for seg selv og gidder ikke å være sammen med andre.

 

Det beste hadde nok vært om en gjeng nordmenn hadde slått seg sammen og brukt teamspeak e.l. og hatt et bra samarbeid :)

Lenke til kommentar

Du må ikke tenke så mye på kills. Det kommer etterhvert, det er ikke noe problem å sause ned tjue stykker på ti minutter, alt du trenger er en god posisjon og et våpen du kan bruke.

 

Det du heller må satse på er å lære deg å analysere fronten slik at du kan skaffe deg gode posisjoner. Du må skjønne hvor tyskere kommer fra og hvor allierte kommer fra, så må du skjønne hvor du burde være for å få best mulig oversikt.

 

 

Når det kommer til samarbeid må du skaffe deg en squad før du får se det helt store av det Stealth-, når man er med på planlagte operasjoner og sånt kommer spillet opp på et helt nytt nivå.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...