ceidsaune Skrevet 28. august 2007 Skrevet 28. august 2007 (endret) Hei! Nå begynner det å bli på tide å sette sammen en ny pc. Er lei av å sitte på en 3 år gammel bærbar pc... Jeg har tenkt å brukt denne pc'en til spilling og simulerings programmer. Så jeg har satt sammen denne handlevognen: https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=26878. Hvordan ser dette oppsettet ut, passer alt? Og er det nok med en 520w strømforsyning til dette oppsettet? Budsjettet er på ca. 9000. Takk for all hjelp;) Endret 4. september 2007 av ceidsaune
Pastafarian Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Ser flott ut! Alt passer sammen, Corsair HX520W holder lenge, glimrende minne.
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Alt passer ja, 520W er mer enn nok, se i sigg så ser du maskinvaren min som drives med en Corsair 520W uten problemer.
ceidsaune Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Det høres topp ut:cool: Er det noen mulighet for litt overklokking med dette oppsettet?
Zoxc Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 (endret) Vis du har et kabinett med god kjøling kan du nok klokke litt, men quad core blir varm. Kansje en større heatsink ville passe bedre? Endret 4. september 2007 av Zoxc
ceidsaune Skrevet 4. september 2007 Forfatter Skrevet 4. september 2007 Da blir det bestilling av dette oppsettet i morgen Men før jeg bestiller, er det noen som har noen gode erfaringer med amentio eller pcutstyr? Da Komplett mest sannsynligvis fortsatt har leveringsproblemer...
-Tommy Skrevet 4. september 2007 Skrevet 4. september 2007 Jeg har gode erfaringer med Amentio, men er ikke sikkert at du får varene dine tidlig selv om du velger en annen nettbutikk enn komplett. Dette fordi det er lageret til Norek som bygges om og mange nettbutikker sender varene sine fra dette lageret.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå