Gå til innhold

Telenor turbo 16mbit 399,-


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du må også sjekke om du har ett modem som støtter ADSL2. Har du ikke det kommer du ikke på nett. Jeg hadde ikke det, å gikk en dag uten nett før jeg ringte Telenor å spurte. De mente modemet mitt var for gammelt. Jeg handlet meg ett nytt ett, å var rett på nett.

Skrevet

Har restatet modemet flere hundre ganger, emn nei da .....

 

Vi har Topcom Xplorer 871BT, men bestilte nytt fra telenor får å kunne bruke ip telefoni ...

 

Når får vi egenlig det ?

Skrevet
Har restatet modemet flere hundre ganger, emn nei da .....

 

Vi har Topcom Xplorer 871BT, men bestilte nytt fra telenor får å kunne bruke ip telefoni ...

 

Når får vi egenlig det ?

9524009[/snapback]

 

Topcom Xplorer 871BT støtter ikke adsl2+ :whistle:

Skrevet (endret)

regnet med det da den er ellgammal og den har bare betyd på problemer fra dag 1 som var engang i 2003-2004 :(

 

Edit: vill vi ikek få internett føre det nye modemet har kommet ?

Endret av The Ghost
Skrevet
Edit: vill vi ikek få internett føre det nye modemet har kommet ?

9524363[/snapback]

Riktig

9524397[/snapback]

Min gamle norsklærer hadde neppe beskrevet den setningen som riktig

Skrevet

Ettersom jeg fikk brev med et helt annet brukernavn enn mitt eget, tok jeg kontakt med kundeservice. Fikk nå en telefon fra de, og det viste seg at jeg av en eller annen grunn hadde fått brukernavnet til noen andre i dette brevet.

 

Da det var rettet opp, fikk jeg vite at jeg ikke ville få noe mer enn 8 Mbit, ettersom jeg lå 2 km fra sentralen. Ettersom dette ikke var nevnt noe sted, ble jeg lettere irritert. De svarte da at det i betingelsene står INNTIL 16 Mbit, og at det i mitt tilfelle ble FRA 5 Mbit og INNTIL 8 Mbit.

 

Anbefaler derfor alle som vurderer å bestille om å ringe kundeservice først, og sjekke den hastigheten det maksimalt er mulig å oppnå i sitt tilfelle.

Skrevet

Hva vil det egentlig si at du ikke få gratis kundesupport? Hvis det f.eks er feil på linjen min (altså jeg har testet at feilen ikke ligger hos meg) må jeg da framdeles ringe Telenorekspertene?

Skrevet

Du kan fortsatt sende mail (forutsatt at du da har tilgang til nettet på en annen måte). Du skal ikke betale for å rapportere en feil hos de.

Skrevet

Jeg ble koblet om på fredag ettermiddag, men en feil av montøren førte til noen dagers utsettelse før linjen var tilgjengelig. Etter dette har ting fungert smertefritt (Speedtouch 546T2) og hastigheten ligger der de lover den skal ligge. Ingen nedetid siden de fikk linjen oppe på plass.

Skrevet (endret)

finner ikke den chate siden til telenor der du kan snakke emd kunde service !

 

Noen som vet hvor den er ?

 

Fikk en link, emn når jeg trykka den så kom det ikke noe særlig fram ...

 

Edit støtter speedtuch ST546 ADSL2 ?

Endret av The Ghost
Skrevet

Om du betaler 419 for 400/400 kbps vil det selvsakt være tjent for deg og gå over til dette ADSL turbo abn. Grunnet at du får maks ut av linjen din som er 9600/704 - linjetap. Så du vil uansett ligge over 4000/400 for en billigere sum enn det du betaler idag.

Skrevet
finner ikke den chate siden til telenor der du kan snakke emd kunde service !

 

Noen som vet hvor den er ?

9527581[/snapback]

 

Dette sluttet de vel med for mange år siden, eller så har de innført det nå den siste måneden.

 

 

 

- Forventet levering:  13.10.2007

 

Ting tar tid hos Telenor....!

9527581[/snapback]

 

Så bestill hos noen som kan levere raskere da...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...