Gå til innhold

Demo av World in Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 sider og såvidt noen som sier noe om spillet? Jaja, flyten var grei på min lille unnskylding av en PC selv om det dalte litt. Rare var loadingen, det tok ikke så lang tid å loade inn på brettet, men ut var uvanlig tregt. Antar jeg skulle tatt en liten restart før jeg satte igang, men sånn var nå det.

 

Syns spillet var knall, infanteriet flyttet seg kjapt (gud hvor jeg HATET farten på infanteri i generals) og gjorde jobben sin. Og, til deg som snakket om "protect the shopping mall", så var det jo fordi den var mellom begge veiene inn nordfra, og egnet seg derfor som ett bra sted å forsvare. Syns iallefall 3 anti tank infanteri gjorde jobben sin godt der de satt inne i kjøpesenteret og skøyt raketter mellom små plyndrings tokt i forskjellige butikker.

Lenke til kommentar

Ble virkelig skuffet av WiC. Det som ødela det for meg var det kronglete kontroll-systemet. Det føltes som om jeg spilte et fly-spill. Det var heller ingen klare indikasjoner på hvilke enheter som er valgt.

Grafisk var det helt OK(1280x1024, Medium 40+FPS)

Hele 80-talls-vinklingen la jeg heller ikke spesielt merke til. Med mindre man kan alt av våpen, tanks og annet utstyr som ble brukt på 80-tallet tror jeg folk flest ikke kommer til å legge merke til det under gameplay.

Fine tactical supports, men så ut til å være mer hollywood-effekter en virkelige bomber, for det var ikke mange fiender som vandret heden selv etter å få sendt 3 forskjellige bomber rett i skolten.

Lenke til kommentar
Må kjøre med medium for at det skal gå glatt, merkelig at det skal kreve så enormt.

Har [email protected],8800gts 320mb og 4gb minne.

9358309[/snapback]

Hadde du klokket opp E4300 til 3Ghz så hadde du nok merket forskjell. En annen ting er at 8800GTS 320 ikke er mer en høyt midtsjikt, vi har bare hatt et elendig produktår fra skjermkortprodusenter.

Endret av Theo343
Lenke til kommentar

Får beskjed om at ingen gyldige skjermkort er funnet, trykk ok for å avbryte eller avbryt for å ignorere feilen... gjør jeg det siste så kommer det svart skjerm for så å gå til desktop igjen...

 

 

Hw:

 

Ati hd2900XT siste driver.

Amd X26000+

2 gb ddr2 800mhz minne

MSI k9a platinum

 

 

Sw:

Win xp sp2

Dx9.0c

Lenke til kommentar
Hvordan i svarten får jeg AA på dette her? Hverken MoHA, BioShock eller WiC får AA :wallbash:

9357311[/snapback]

Lurer fortsatt på hvordan jeg får AA :)

9358888[/snapback]

Du går inn på instillinger for grafikken, velger costume (tror det går ellers å, men jeg valgt den) så går du på fanen advanced ;)

der kan du sette aa

 

 

noen som har testa med dual screen?

 

SatanClaws:

Kan hende du må vente på en driver oppdatering du da :ph34r: (når den kommer en gang i framtiden)

 

i morgen blir det trekk på kontoen min ja!

ett spill jeg må ha... ble halvt iritert når demoen slutta på førstmappen....

Multiplayer delen er bra, bortsjett fra at mann spiller for mange og får da ha så liten styrke vær :/

hater når det kommer 3 nukes på en gang :ph34r:

Endret av VikinGz
Lenke til kommentar

Veldig artig spill, med mye fokus paa lagarbeid. Elsker hvordan forskjellige roller har styrker og svakheter som virkelig merkes.

 

Personlig liker eg aa vaere Air og drive med hit'n run, veldig veldig artig. Er litt kjedelig aa vaere saa avhengig av andre hele tiden, men tror dette vil vaere styrken naar det blir klankamper i en 5v5.

 

 

 

En ekstrem helg maa eg si, forst Bioshock og saa dette.

Lenke til kommentar

Appropos FPS: Jeg fikk 37 FPS i gjennomsnitt under benchmarkingen (13 når nuken ble droppa, 97 når man ser opp mot tre fly) med 8800 GTS, E6600, 2GB RAM og XP.

 

Har bare spilt gjennom tutorial hittil, men det virker egentlig innmari bra. Liker at enhetene har så jevne bevegelser når de snur osv.

Lenke til kommentar
Tipper det kanskje blir for lite med 2GB ram i Vista.

Company of heroes og Vista krever jo 2GB (++), så kommer ikke som noe sjokk om WIC tar steget lengre.

 

Har man ikke nok ram så kan man si hade til god ytelse.

9355958[/snapback]

 

2GB ram holder i massevis til Vista. Har faktisk kjørt Company of Heroes på 1GB uten problemer i nesten et 1/2 år, før jeg opgraderte til 2 GB for 1 måned siden.

Nå skal jeg teste ut dette spillet. Vista funker bra. Maskinen har bare låst seg 2 ganger siden jeg fik det i Februar. Meget stabilt system, og jeg knåtter my på pc`en. :D

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...