Gå til innhold

Demo av World in Conflict (PC)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Men, med en E6600 på 3.5GHz og 8800GTX på 626/2000 så fikk jeg dette på benchmark. Håper det går bedre med X3210.

 

1680x1050

Very High

Vista

 

Avg 14

Min 7

Max 34

9355834[/snapback]

 

La inn Vista x64 og satte inn 2GB minne til, og E6600 på 3GHz i stedet.

 

1680x1050

Very High

VIsta x64

 

Avg 29

Min 12

Max 62

Lenke til kommentar
Eh Andreas045? Hva ligger FPS din på under sprengingen. Når det hvite lyset kommer?  :D

9362601[/snapback]

 

Tør jeg ikke å si engang :p. Men sånn seriøst, var jeg så opptatt av å ta bilder, at jeg ikke fikk det med meg. Men kan bare si at den var helt forferdelig lav!

 

Det er lenge siden jeg har opplevd så mye lagg som når atombomben blir sluppet! Det var nesten verre in-game enn på benchmark testen!

 

For å si det sånn, er 100 % enig.

Endret av Andreas045
Lenke til kommentar
Viktig info til nVidia-brukere

 

Anbefaler på det sterkeste nyeste driver. Dette er versjon 163.44

 

Kan lastes ned herfra får både Vista (32 & 64) og Windows XP (32 & 64):

http://www.nzone.com/object/nzone_download...betadriver.html

 

Dette gjelder spessielt GeForce 8-serie eiere, som ønsker å bruke DirectX 10

9360549[/snapback]

Vet du om det gjør noe store forsjeller på 79xx serien?

Lenke til kommentar
Eh Andreas045? Hva ligger FPS din på under sprengingen. Når det hvite lyset kommer?  :D

9362601[/snapback]

 

Tør jeg ikke å si engang :p. Men sånn seriøst, var jeg så opptatt av å ta bilder, at jeg ikke fikk det med meg. Men kan bare si at den var helt forferdelig lav!

 

Det er lenge siden jeg har opplevd så mye lagg som når atombomben blir sluppet! Det var nesten verre in-game enn på benchmark testen!

 

For å si det sånn, er 100 % enig.

9362714[/snapback]

Jaja. Blir sikkert gjort noen endringer i patcher/drivere eller no som kanskje øker ytelsen noe :)

Lenke til kommentar

Grafikken er helt fanastisk. Du kan zoome langt inn på hver soldat eller tanks, og du kan se hvor utrolig godt detaljert alt er.

Koser meg virkelig med spillet, eneste negative er vel at jeg er ganske fersk, og føler at jeg bare løper rundt og dreper 1 og 1 fiende, så ender ikke opp med så mye TA poeng før de fleste rundene er ferdig. =/

 

Første spillet på lenge jeg faktisk føler at det sannsynligvis er verdt penga. Får nok desverre droppe piratebay denne gangen!

Lenke til kommentar
Må kjøre med medium for at det skal gå glatt, merkelig at det skal kreve så enormt.

Har [email protected],8800gts 320mb og 4gb minne.

9358309[/snapback]

Hadde du klokket opp E4300 til 3Ghz så hadde du nok merket forskjell. En annen ting er at 8800GTS 320 ikke er mer en høyt midtsjikt, vi har bare hatt et elendig produktår fra skjermkortprodusenter.

9359343[/snapback]

Prøvd å klokke høyere, mend a henger pcn seg etter noen minutter inne på desktop:/

Muligens minne som ikke takler mer=P

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...