Gå til innhold

Haze x360 kansellert!

_KroSjefen_

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
I følge en kommentar på N4G så står det at det er eksklusivt _dette året_. Så da regner jeg med vi ser det på 360 neste år eller noe.

9362498[/snapback]

Det er blitt sagt også. Jeg har også hørt flere ganger at utviklerne sier at det er PS3-eksklusiv uten å nevne noe om at det kun er for i år. Uansett, dette ryktet er vel om at det skal være PS3-ekslusivt, punktom. Ikke bare for i år.

Skrevet
Hvem bryr seg? Haze ser forferdelig gjennomsnittlig ut.

9384157[/snapback]

På papiret ser det bedre ut enn Halo 3 leste jeg fra N4G. Dvs. features osv., men det får jo vise seg om det fungerer in-game. Tror nok jeg skal ha spillet hvertfall.

Skrevet

Egentlig, så bryr det meg mitt i ryggen hvilken platform det kommer til, innen det kommer har jeg alle 3 platformene og kan velge og vrake på alle hyller og kose meg i et vanvittig spillbibliotek.

Eneste problemet er at døgnet har bare 24 timer og jeg må jobbe i tillegg. Får vel neppe tid til alle spillene jeg vil komme gjennom.

Skrevet
Eneste problemet er at døgnet har bare 24 timer og jeg må jobbe i tillegg. Får vel neppe tid til alle spillene jeg vil komme gjennom.

9384239[/snapback]

Jeg synes lovfestet spillpermisjon burde være en valgkampsak. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen dager betalt fri fra jobb for å spille i ny og ne

Skrevet

9384239[/snapback]

Jeg synes lovfestet spillpermisjon burde være en valgkampsak. Jeg kunne godt ha tenkt meg noen dager betalt fri fra jobb for å spille i ny og ne

9384259[/snapback]

Det hadde vært noe. Hva med å stifte partiet "Liberale spillfreaker" og ha det som valgkamps løfte? Hadde vært noe det.

Skrevet

Setter en femmer på at det kommer til 360 neste år bare Halo snøballen har rullet ferdig.

Noen som vedder imot? Er det fortsatt ingen Haze til 360 når det står 2009 på kalender kan kontonr sender i PM så skal jeg overføre 5kr.

Skrevet

9384157[/snapback]

Skal vedde på at du hadde sagt noe annet om spillet kom til 360. :roll:

9384217[/snapback]

Nei, jeg har tenkt akkurat det samme i perioden spillet var planlagt til både PS3 og 360. Jeg bryr meg ikke om konsoll, kun spillene.

Skrevet (endret)

9384157[/snapback]

Dette kan jeg bekrefte :) Prøvde spillet på GC, og det er sånn ca det dårligste jeg har spilt på PS3. Med en framerate lavere enn... ja, jeg vet virkelig ikke et annet spill med så lav framerate. Bioshock på laptopen i stømsparing-modus kanskje? Ikke så det pent ut heller. Dårlig AA all the way. Spillet så sinnsykt kantete og stykt ut. Gameplayet var fucka også. Kunne feks ikke kaste granater lengre enn 2 meter.

Spillet var rett og slett umulig å spille med såpass lav framerate. Skuffende som faen, rett og slett :)

Spillet kommer neppe i hus...

Endret av Haansi
Skrevet (endret)

9384157[/snapback]

Dette kan jeg bekrefte :) Prøvde spillet på GC, og det er sånn ca det dårligste jeg har spilt på PS3. Med en framerate lavere enn... ja, jeg vet virkelig ikke et annet spill med så lav framerate. Bioshock på laptopen i stømsparing-modus kanskje? Ikke så det pent ut heller. Dårlig AA all the way. Spillet så sinnsykt kantete og stykt ut. Gameplayet var fucka også. Kunne feks ikke kaste granater lengre enn 2 meter.

Spillet var rett og slett umulig å spille med såpass lav framerate. Skuffende som faen, rett og slett :)

9390086[/snapback]

IGN AU hadde en preview i går. Og etter å ha lest den på forhånd tror jeg rett og slett ikke på det du sier her. De er forøvrig ikke de eneste som snakker positivt om spillet, det gjør de aller felste spillnettsteder.

Also worth mentioning was the way in which we set up the co-op. We had three PS3 demo units set up, so we each had our own screen - always optimal. However, instead of linking all three systems together via LAN, the game was actually being hosted somewhere in the US. The game took a good 30 seconds or so to find the server, but once we were in, there was no discernable lag. For three Aussie players on a US server, that's a mighty big accomplishment. The only real issue, which hopefully will be rectified in time for release, was that some players actually started a good minute ahead of others, meaning one player was forced to defend himself while the other players were properly deposited into the level.

The engine still has a little ways to go, but small details, such as the gorgeous plumes of dust generated by tyres churning up the earth, and great character and vehicle models, show that the talent is there. We're hoping these final months in development are spent polishing Haze into a gem of a title in all respects.

As a distraction from the very cool firefights and squad action sequences that dominated the other sections of the demo, the vehicular combat works well. There are still a lot of improvements we'd love to see implemented between now and its November release, but we're confident David Doak and company will see this ship through to clear skies and calm waters.

Endret av Geofrank
Skrevet (endret)

9384157[/snapback]

9390086[/snapback]

IGN AU hadde en preview i går. Og etter å ha lest den på forhånd tror jeg rett og slett ikke på det du sier her. De er forøvrig ikke de eneste som snakker positivt om spillet, det gjør de aller felste spillnettsteder.

Also worth mentioning was the way in which we set up the co-op. We had three PS3 demo units set up, so we each had our own screen - always optimal. However, instead of linking all three systems together via LAN, the game was actually being hosted somewhere in the US. The game took a good 30 seconds or so to find the server, but once we were in, there was no discernable lag. For three Aussie players on a US server, that's a mighty big accomplishment. The only real issue, which hopefully will be rectified in time for release, was that some players actually started a good minute ahead of others, meaning one player was forced to defend himself while the other players were properly deposited into the level.

The engine still has a little ways to go, but small details, such as the gorgeous plumes of dust generated by tyres churning up the earth, and great character and vehicle models, show that the talent is there. We're hoping these final months in development are spent polishing Haze into a gem of a title in all respects.

As a distraction from the very cool firefights and squad action sequences that dominated the other sections of the demo, the vehicular combat works well. There are still a lot of improvements we'd love to see implemented between now and its November release, but we're confident David Doak and company will see this ship through to clear skies and calm waters.

9390945[/snapback]

http://www.catchgamer.no/?module=news&f=single&newsId=5671

Tja, singleplayer kan sikkert bli morsomt hvis ytelsen på spillet går opp, men slik som det var på GC var det ubrukelig:) FPS-spill på konsoll med lav framerate er rett og slett umulig.

Edit: Det kan ha vært pre-alpha-versjonen jeg spilte. Vet ikke hvor langt spillet har kommet nå.

Endret av Haansi
Skrevet (endret)
Tja, singleplayer kan sikkert bli morsomt hvis ytelsen på spillet går opp, men slik som det var på GC var det ubrukelig:) FPS-spill på konsoll med lav framerate er rett og slett umulig.

Nå var det jo poengtert i artikkelen jeg linket til at spillet kjørte smooth i 3-player co-op mot en server på nesten motsatt side av jordkloden. Merkverdig.

Gears of War hadde vel også crappy framerate helt frem til lansering nærmet seg. Det er vel rett og slett vanlig for en preview-build.

Endret av Geofrank
Skrevet (endret)

Nå var det jo poengtert i artikkelen jeg linket til at spillet kjørte smooth i 3-player co-op mot en server på nesten motsatt side av jordkloden. Merkverdig.

9390986[/snapback]

Jepp, det er sant. Hvis du tror jeg sitter her å lyger deg opp i trynet, så kan du velge å tro det.

Jeg er ikke en person som pleier å ha store krav til slikt, men i Haze var det et såpass stort problem at demoen ble dårlig og kjedelig.

Gears of War hadde vel også crappy framerate helt frem til lansering nærmet seg. Det er vel rett og slett vanlig for en preview-build.

Kan godt hende du har et poeng der.

Endret av Haansi
Skrevet (endret)

Neida, det du sier er sikkert sant. Men IGN har ikke for vane å lyge de heller, så jeg får rett og slett anta at de har levert en svært uheldig preview-build til GC.

Edit: Nå må jeg vel kanskje legge til at jeg er stor fan av de som utvikler spillet, så det er kanskje litt av grunnen til at jeg er så kritisk til dine uttalelser om Haze.

Endret av Geofrank
Skrevet (endret)
Neida, det du sier er sikkert sant. Men IGN har ikke for vane å lyge de heller, så jeg får rett og slett anta at de har levert en svært uheldig preview-build til GC.

9391039[/snapback]

Jau, ender nok opp på det jeg også, etter at jeg har lest IGN sitt. Spillet virket artig det, men dårlig framerate, samt overraskende tvilsom grafikk knuste helhetsinntrykket mitt.

( Skal sies at jeg nettopp hadde spilt Crysis i 30 min før jeg testa Haze :!: :!: Noe som i seg selv drar opp kravet til "smoothness" VELDIG )

Får håpe alt dette er ting som blir rettet på i den endelige versjonen.

Endret av Haansi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...