Gå til innhold

Cruis'n (Wii) - for en grafikk!


kilik

Anbefalte innlegg

Helt forferdelige spill. Wii kan så mye, mye bedre enn det der. Husk at den burde klare bedre grafikk enn Xbox 1, som vil si at vi egentlig burde se spill til konsollen med bedre grafikk enn Forza, og de andre spillene med god grafikk på Xbox. Galaxy er jo utrolig vakkert! Nesten X360 kvalitet!

Om alle hadde lagd spillene med slik grafikk hadde vel ikke så mange klagd? Hvorfor kan ikke Nintendo lansere en slags kvalitetskontroll? Som ikke slipper gjennom spill med slik grafikk?

Endret av LucarioX
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Latterlig å lese enkelte her inne. Konsollen for skylda for et dårlig spill, enkelte her inne kan virke som de ikke har bestått grunnskolen. Hva med å legge skylda der den hører hjemme? En lat/inkompetent utvikler.

 

Den var vel rettet mot meg. Kan du da forklare hvorfor alle 3. parts utviklede spill til Wii er søppel i forhold til Next Gen? Jo det er Nintendos skyld, ene og alene. De lagde en maskin som i utgangspunktet holder standarden til forrige genrasjon. Det åpner for at utviklerene velger å porte spill fra f.eks PS2 og til og med PSP, eller bruke kildekoding, motorer og 3d-modelering fra forrige genrasjon framfor å utvikle noe bærekraftig med tanke på den nye maskinvaren.

Lenke til kommentar
Latterlig å lese enkelte her inne. Konsollen for skylda for et dårlig spill, enkelte her inne kan virke som de ikke har bestått grunnskolen. Hva med å legge skylda der den hører hjemme? En lat/inkompetent utvikler.

 

Den var vel rettet mot meg. Kan du da forklare hvorfor alle 3. parts utviklede spill til Wii er søppel i forhold til Next Gen? Jo det er Nintendos skyld, ene og alene. De lagde en maskin som i utgangspunktet holder standarden til forrige genrasjon. Det åpner for at utviklerene velger å porte spill fra f.eks PS2 og til og med PSP, eller bruke kildekoding, motorer og 3d-modelering fra forrige genrasjon framfor å utvikle noe bærekraftig med tanke på den nye maskinvaren.

 

Når søppelspill med utrolig lave budsjetter får de lengste trådene på forumet, så skyldes det kun at folk er ute etter å trolle. Disse spillene fantes på PS2 og de finnes på PC, uten at de får så mye oppmerksomhet.

Lenke til kommentar

Faen også , dette var veldig veldig synd vist bildet faktisk er fra Crusin til Wii

 

Crusin Usa Og Crusin World som kom ut på N64 var jo geniale , faktisk så mener jeg grafikken på de to spillene er mye bedre en Crusin som skal komme til Wii!!

 

Ble jeg deppa, for jeg har ønsket en oppfølger til Crusin serien lenge nå :( Dette lever hvertfall ikke opp til noe som helst

 

Edit:

 

Forøvrig så er kansje denne videoen et håp? nei ikke faen!

 

Crusin Nintendo Wii

Endret av =Iko=
Lenke til kommentar

Jeg ler av de som slutter å spille Wii pga. manglende grafikk. Greit at vi ikke kan akseptere spill som Cruis'n pga. grafikken, men så er sikkert ikke den elendige grafikken det eneste som gjør Cruis'n til et elendig spill. Jeg liker heller ikke GC/PS2/PSP-porter. Men om det gjøres skikkelig og spillet egner seg til Wii, så kan jeg helt fint leve med det. Resident Evil 4 er et glimrende eksempel på en bra port.

 

Jeg har fortsatt tro på 3.parts-spill til Wii. At Wii sine utdaterte spekifikasjoner åpner for at uviklerene velger å porte spill fra PS2/PSP så er det utviklerene som taper på dette. De kommer jo til å skjønne at de må få fingeren ut og tenke på Wii sitt potensiale når salgstallene kommer opp på bordet.

 

Nintendo har jo vist i flere spill at Wii sine tekniske "mangler" ikke er en stopper for nydelig grafikk. Super Mario Galaxy ser helt fantastisk ut, og er etter min mening et av de peneste spillene man finner idag. Selvsagt får man kneppet inn flere polygons i f.eks Crysis, men Mario Galaxy ser mye finere ut etter min mening. Wii har potensiale til å banke ut alle overhypa spillene grafisk sett, om man bare ser bort i fra det mest teknisk ekstreme elementene. Bruke fantasien for å skape noe unikt.

Lenke til kommentar
Jeg ler av de som slutter å spille Wii pga. manglende grafikk. Greit at vi ikke kan akseptere spill som Cruis'n pga. grafikken, men så er sikkert ikke den elendige grafikken det eneste som gjør Cruis'n til et elendig spill. Jeg liker heller ikke GC/PS2/PSP-porter. Men om det gjøres skikkelig og spillet egner seg til Wii, så kan jeg helt fint leve med det. Resident Evil 4 er et glimrende eksempel på en bra port.

 

Jeg har fortsatt tro på 3.parts-spill til Wii. At Wii sine utdaterte spekifikasjoner åpner for at uviklerene velger å porte spill fra PS2/PSP så er det utviklerene som taper på dette. De kommer jo til å skjønne at de må få fingeren ut og tenke på Wii sitt potensiale når salgstallene kommer opp på bordet.

 

Nintendo har jo vist i flere spill at Wii sine tekniske "mangler" ikke er en stopper for nydelig grafikk. Super Mario Galaxy ser helt fantastisk ut, og er etter min mening et av de peneste spillene man finner idag. Selvsagt får man kneppet inn flere polygons i f.eks Crysis, men Mario Galaxy ser mye finere ut etter min mening. Wii har potensiale til å banke ut alle overhypa spillene grafisk sett, om man bare ser bort i fra det mest teknisk ekstreme elementene. Bruke fantasien for å skape noe unikt.

og ikke minst så må ut med over 13000kr mer enn wii koster for å kjøre oppskrytte crysis litt bra, men så er ikke grafikk alt, fleste eiere av crysispcer er arrogante og sier att grafikken slår alle konsollene, kan ikke sammenligne en pc til 17000kr og konsoll med hdtv tilsammen 9000kr....

Lenke til kommentar
Når søppelspill med utrolig lave budsjetter får de lengste trådene på forumet, så skyldes det kun at folk er ute etter å trolle. Disse spillene fantes på PS2 og de finnes på PC, uten at de får så mye oppmerksomhet.

Exactly.

 

Istedenfor å ta det beste en konsoll kan by på, så drar man frem det verste man finner på konsollen og mener at det er en stor nok grunn til å overse spillene i toppsjiktet så gjør man det ikke for noen annen grunn enn å trolle. Det blir som at Mobile Suit Gundam: Crossfire til PS3 skal være grunn nok til å ikke kjøpe konsollen, og Bomberman Act Zero det samme for 360.

Lenke til kommentar
Jeg synws nesten Nintendo kunne ha gjort noe med dette da. Ekstrem tilfelle.

 

De vil ikke legge seg opp i kvaliteten i følge en artikkel jeg postet her i går:

 

Following up on the software question, in terms of third party software, specifically, are you happy with the quality of the third party software that’s available and related to that, are you, or is Nintendo employing any certification process to perhaps filter some of the games before they reach the retail channels?

 

In terms of the quality of software, the fact is this: on any system, you will have a range of quality. What I can tell you is that publishers are working extremely hard to take advantage of the Wii and its unique capabilities, to take the Wii Remote and the Nunchuk and really incorporate it into the gameplay. The fact is, those publishers that do a great job, enjoy fantastic sales and the quality shows. Again, Guitar Hero III as a great example. As publishers understand how to take advantage of the unique capabilities of the Remote, you will see better and better games. It’s the natural development life cycle in gaming.

 

In terms of a certification program, we already have a certification program, and publishers need to conform with a number of key aspects in order for the game to be published on our system. What we don’t do, is we don't have some sort of filter for quality, because quality is so subjective. The last point I would add is that more than ever, Nintendo, here in the Americas, in Japan, and in Europe, are working hand in glove with publishers to share with them our knowledge, our technical expertise, and to help them create the best games possible. And so my expectation is that the level of quality overall for both Nintendo DS and for Wii games will continue to improve. And if I could remind you, Colin, when we launched the DS, there was a concern way back then that the quality of games from third party was not as strong as the Nintendo first party titles. Now as you look at today, there’s quite a number of very, very strong, high-quality titles on the DS. It just takes time for publishers to understand all of the unique capabilities of innovative systems like the Wii and the DS.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...
Står under "rykter" seksjonen av denne månedens GameReactor. Så det er vel bare et rykte foreløpig :p Trodde det stod under nyheter, beklager.

 

uansett, her er det som står:

"Nintendo har visstnok gått lei av kritikken om stygge Wii-spill, og har i følge et rykte skrevet kontrakt med factor 5 om et nytt Star Fox-spill, som virkelig skal dra nytte av de hestekreftene som faktisk finnes i Wii. Factor 5 har tidligere laget lekre Star Wars Rogue Leader til Gamecube."

Mener du det!? Endelig! Jeg har ventet på ett starfox spill til wii siden første gang jeg prøvde den. Dette må kjøpes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...