Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Da får vi ta min sin merkeligaste anmerkning, er kanskje ikkje så kul, kun merkelig..

 

Iallfall. Var på ungdomsskulen. Der har vi ein stor kunstgrasbane med da fleire mål. Eg og nokon klassekamerater skulle spele fotball i friminuttet. Vi har ein "regel" at dei som tar sist i tverrligeren må stå i mål. Eg kom sist og måtte stå i mål. Eg ga jo litt f*en i keeperrollen, så eg berre hang meg etter henda i tverrligeren. No til det rare. Det er ein lærer som ikkje tenker heilt klart, ho hadde da vakt i baneområdet(Noko ho sjeldent hadde, trur aldri ho hadde hatt det før). Ho såg meg da henge i tverrligeren, ho kom gåandes mot meg, tok tak i meg og reiv meg ned. Følgende melding blei skreke i trynet på meg: No kommarrr du deg ned frrå den stangå derr, det e livsfarlig å hænge der! Du kan dø, tænk om den fallar over deg. Det vil bli katastrofe!!

 

Visste ikkje om eg skulle ta det seriøst eller ei, da ingen lærara nokon gang hadde reagert på det her. I gymtimane hadde vi for eksempel hatt hang-ups på måla.. Fikk også ein liten alvorsprat i timen etter friminuttet av samme læraren. Fikk da 2 anmerkningan. Første for å henge meg i tverrligaren, og den andre for å klage fælt på lærarens valg.

 

Og for å nevne det. Kontaktlæraren min tok også opp det her nokon veke seinare i lærar/elevsamtanel(for å prate om karakter, orden etc.). Han satt berre og lo av det :p

Endret av Pop-Fiske
  • Liker 5
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå er ikke alt dette mine anmerkninger da men.

 

Kan starte med at min basisgruppe slo skolens halvårsrekord på anmerkninger for en gruppe, vi samla til sammen 208 anmerkninger på to uker :p vet ikke om jeg skal le eller gråte.

 

Det var noen på trinnet som tok pulter fra hele trinnområdet (med stoler hengt på) og plasserte de oppå hverandre til taket (tre i høyde) og fylte volumet til rommet med pulter. De ga skylda på en annen person som fikk anmerkning og måtte rydde alt. Dette ligger faktisk ute på Artige.no :p

 

Vi stengte en i klassen inn i et skap og holdt igjen, han var sterk nok i beina til å sparke opp døra, anmerkning og erstatning :(

 

En ikke så "kul" anmerking; bruke PC som bokstøtte i norsktime, fikk anmerkning for å argumentere for å gjøre det :/

 

Fikk en amerkning for å plassere ett grantre i "Atrium" (uteområde i midten av skolen), enda en fordi jeg lot det stå der til det stod fast i en meter med is :p

 

Er faktisk ganske stolt av meg selv for denne delen av skoleåret (siste del av 10. klasse). Ingen anmerkninger! :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Vi hadde en gang en skikkelig trasig og slitsom vikar som vi virkelig hatet i 7. Vi kalte henne kråke og alt mulig!

Så lagde jeg og venninna appelsinkrig i timen med noen gutter som att på andre siden av klasserommet! Hahah, populært...

 

Vi gjorde mye annet også, men heldig vis hadde vi ikke anmerkninger på barneskolen. Viss det hadde vært det, hadde jeg GARANTERT hatt over 30 anmerkninger. Seriøst! x)

 

Men det var jo en lærer som kastet pennalet til venninna mi i søppelkassen!

Å samme læreren klep meg så hardt rundt håndleddet at jeg fikk sånn rødt merke i mange dager etterpå. God gjort han ikke fikk sparken sier jeg, for det var jammen vondt! :(

 

Men venninna min fikk i 8. klasse anmerkning for å ha stjålet en ballong! Alle sammen tok seg en ballong når læreren ikke så på, men det var bare hun som fikk anmerkning. "Stjelte ballong i slutten av Naturfag time"

 

Så fikk en gutt i klassen anmerkning som det sto på: "Lå på gulvet og spiste A4 ark i time" :D

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Gjest Slettet+3165

Da får vi ta min sin merkeligaste anmerkning, er kanskje ikkje så kul, kun merkelig..

 

Iallfall. Var på ungdomsskulen. Der har vi ein stor kunstgrasbane med da fleire mål. Eg og nokon klassekamerater skulle spele fotball i friminuttet. Vi har ein "regel" at dei som tar sist i tverrligeren må stå i mål. Eg kom sist og måtte stå i mål. Eg ga jo litt f*en i keeperrollen, så eg berre hang meg etter henda i tverrligeren. No til det rare. Det er ein lærer som ikkje tenker heilt klart, ho hadde da vakt i baneområdet(Noko ho sjeldent hadde, trur aldri ho hadde hatt det før). Ho såg meg da henge i tverrligeren, ho kom gåandes mot meg, tok tak i meg og reiv meg ned. Følgende melding blei skreke i trynet på meg: No kommarrr du deg ned frrå den stangå derr, det e livsfarlig å hænge der! Du kan dø, tænk om den fallar over deg. Det vil bli katastrofe!!

 

Visste ikkje om eg skulle ta det seriøst eller ei, da ingen lærara nokon gang hadde reagert på det her. I gymtimane hadde vi for eksempel hatt hang-ups på måla.. Fikk også ein liten alvorsprat i timen etter friminuttet av samme læraren. Fikk da 2 anmerkningan. Første for å henge meg i tverrligaren, og den andre for å klage fælt på lærarens valg.

 

Og for å nevne det. Kontaktlæraren min tok også opp det her nokon veke seinare i lærar/elevsamtanel(for å prate om karakter, orden etc.). Han satt berre og lo av det :p

En kompis knakk armen tvert av etter at han falt når han hang i tverrliggeren på et mål :tease:

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

kom på noe jeg gjorde i 8. klasse. En kompis og jeg hadde vært på fylla dagen før med vodka. Resten av vodkaen la vi i sekken og tenkte ikke noe mer over.. Noen dager senere dro trinnet på tur til et kolsåstoppen. Deretter bestemte vi oss for å drikke resten. Ble ikke tatt (Y)

Du er jævla kul dude ass. Spesielt siden du ikke ble tatt og dermed ikke fikk anmerkning, oooooog dermed har ikke historien din noe å gjøre i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...