Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!


ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Oh my god! Dere fikk mail om at det var sendt i går? :ohmy:

 

Syns denne var litt morsom i disse tider med så mange spill (har Cod4, Mass Effect, Assassin's Creed å spille også :()

 

 

 

20071114.jpg

 

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar

Min ble sendt fra cdon på tirsdag, sjekket postkassen i morges men var ikke kommet, håper den ligger der når jeg kommer tilbake. Har dog ikke så mye tid å spille for før juleferien, men da kommer jeg til å ta med alle spillene jeg ikke har fått spilt (metroid, mario galaxy, gh3 (forhåndsbestilt)) til hytta på fjellet, så tror det blir en bra jul.

Lenke til kommentar
Fikk nettopp smg fra platekompaniet. :mrgreen:

 

Ikke F om jeg jobber overtid i dag. Her er det bare å komme seg fort hjem. Regner med at da ligger det en liten pakke og venter på meg hjemme.

 

Lurer på å "jobbe" hjemmefra resten av dagen, men gidder ikke stresse hvis ikke det har kommet (finner kanskje Endless Ocean der også!). Skulle hatt en arbeidsløs god nabo jeg kunne kontaktet..

Lenke til kommentar
Fikk og Super Mario Galaxy og Ratchet And Clank idag... :D

 

Og fikk Assassins Creed igår

Satan så bra å være alle 3 konsollgamer ftw nå

Knuser alt som er til pc av spill etter det jeg mener :D

 

 

Helt enig med deg.. Konsollspill slår alt, og det er helt hærlig å være helgardert i denne generasjonen! :D

Super Mario Galaxy!! Har ikke ord for hva jeg føler etter ca. 1 og en halv time spilling nå! :O . Dette er helt vilt!!

Lenke til kommentar
Forhåndsbestilt. Fikk mail i går om at den var sendt ja.

 

Betyr det at det ligger hjemme i postkassen min også!?! Bor du i Oslo forresten? kan være at det tar en dag ekstra å få det over til Bergen,

 

Bor i Bergen eg og, så da ligger det nok i postkassen din.

 

 

Fantastisk spill!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...