Gå til innhold

Mario Galaxy kommer 16 November i europa!


ostesaks

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått en hyggelig beskjed fra Platekompaniet enda? Fikk Metroid en dag tidligere (riktignok fra Absoluttspill). Håper på det samme fra Pk.

 

Enda ikke hørt noe fra de. Regner med de sender mail når den sendes?

 

Noen som har fått en hyggelig beskjed fra Platekompaniet enda? Fikk Metroid en dag tidligere (riktignok fra Absoluttspill). Håper på det samme fra Pk.
Lenke til kommentar

Oh Yeah, fikk nettop epost:

 

"Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

 

Ordrenr.xxxxxx

 

Levert:

1 stk NINTENDO Wii - Super Mario Galaxy, Pris 399,00

 

Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 429,00"

 

Viva la Platekompaniet!

 

Edit: Ehh, jeg var ikke den første nei.

Endret av Monkeyboy
Lenke til kommentar
Skal spille mer Galaxy nå. Har 15 stjerner. :)

Ble ikke bare litt mer spilling, nei. Endte med å komme for seint til skolen i dag. :dontgetit:

 

:love:

Fyfaen ass, høres så utrolig bra ut, skal så sykt døgne fra fredag til lørdag å game Galaxy. :D Du har ingen minus å sette enda? Ingen kjedelige baner? Har hørt et bitte lite minus som er så care fra min side: at gresset ser dårlig ut... :p

Lenke til kommentar
Oh Yeah, fikk nettop epost:

 

"Vi vil med dette informere om at vi sender din ordre i dag.

 

Ordrenr.xxxxxx

 

Levert:

1 stk NINTENDO Wii - Super Mario Galaxy, Pris 399,00

 

Totalsum inklusiv Frakt og gebyr 429,00"

 

Viva la Platekompaniet!

 

Edit: Ehh, jeg var ikke den første nei.

 

 

Tror du at du får det før helgen..? fikk også min bekreftelse nå :D

Håper jeg får det på fredag.. Skal på hytten hele helgen fra fredag, så får jeg det ikke då, går HELE helgen uten att jeg får prøvd det!:S

Lenke til kommentar
Tror du at du får det før helgen..? fikk også min bekreftelse nå :D

Håper jeg får det på fredag.. Skal på hytten hele helgen fra fredag, så får jeg det ikke då, går HELE helgen uten att jeg får prøvd det!:S

 

Skal ikke si noe sikkert. Men min erfaring med norske spillbutikker er at jeg får tingene i posten dagen etter at jeg har fått bekreftelse på at det er sendt. Men jeg bor i Oslo, kan hende det tar lengre tid å sende til andre deler av landet.

 

Har du ikke TV på hytta? Ta med deg Wii'en opp. Hvis det ikke er populært så snik den med deg likevel og spill på natta da de andre sover.

Lenke til kommentar
Jeg bestilte f.eks call of duty 4 fra platekompaniet. Tok 4 dager fra det ble sendt til jeg mottok det. Jeg bor bare 1 time fra Oslo å så ble ganske skuffet. Håper de som har bestilt Super mario galaxy får det på fredag da så dere ikke må vente. :p

 

Har forhåndsbestilt et par ganger ifra platekompaniet, og fått det dagen etter leveringsbekreftelsen. Bor da i Oslo.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...