Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Som sagt, vi har aldri slitt mot lag som prøver å spille fotball. Dette blir lett.

 

Manchester United kampen blir reprise av forrige sesongs FA-cupkvartfinale, der vi hadde spilt borte mot Barcelona og alle spillerne var mongoslitne. Da var det bare for United å stille med 11 forsvarsspillere. Faens kollaps, skulle vært City som måtte spille kvalikk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva om Wenger har innsett at Chamakh er og forblir en dårlig erstatning for RvP, og vil gi Bendtner muligheten. Tror du Bendtner blir fristet til å bli? Det er sikkert og visst at han ikke vil være tredje valg, men annenvalg bak en skadeutsatt spiller - er det så ille?

Ja, fordi van Persie er bak han i Bendtners hode.

Lenke til kommentar

Hva om Wenger har innsett at Chamakh er og forblir en dårlig erstatning for RvP, og vil gi Bendtner muligheten.

Problemet er bare at Bendtner er en minst like dårlig erstatning.

 

Uenig. Han får ikke vist seg når han spiller ving, men sentralt synes jeg han har en tendens til å være der det skjer. Bendtner har selvtillit, kanskje for mye - men det er mye bedre enn den dassinga til Chamakh. RvP er jo suspendert i første kampen mot Udinese, så jeg ser mye heller at Nick stepper inn. Men det kommer selvfølgelig an på utviklingen på overgangsmarkedet.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Faen, jeg som hadde håpet på en tur til Danmark. Jaja, kanskje vi møter noe skandinavisk i Europa League.

Du skuffer aldri. :)

 

Vi slår Udinese over to kamper, null stress.

 

med Chamakh i midten? Vi er heldige om vi scorer 2 mål tror jeg. Alt handler om å ikke slippe inn i disse oppgjørene.

Lenke til kommentar

Forresten, vi er uten Nasri og RvP (utestengt), sannsynligvis Fabregas (solgt), og muligens Walcott or Wilshere (skadet). Blir festlig :p

 

I Benbjo mode så er vi alle overnevnte spillere ute, ja. Nasri og RvP er utestengt bare i første kamp (se diskusjonen over). Regner heldigvis med at Walcott, og ihvertfall Wilshere er klar snart. Fabregassaken orker jeg ikke å diskutere lenger.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Forresten, vi er uten Nasri og RvP (utestengt), sannsynligvis Fabregas (solgt), og muligens Walcott or Wilshere (skadet). Blir festlig :p

 

I Benbjo mode så er vi alle overnevnte spillere ute, ja. Nasri og RvP er utestengt bare i første kamp (se diskusjonen over). Regner heldigvis med at Walcott, og ihvertfall Wilshere er klar snart. Fabregassaken orker jeg ikke å diskutere lenger.

 

Det er under 2 uker til første kampen. Både Wilshere og Walcott er for øyeblikket skadet. Legg merke til at jeg skriver at de muligens er ute. Det er et scenario man kan møte.

 

Forreste så kom jeg over noe interessant fakta. De som har første kampen borte har 85% sjanse til å gå videre.

 

“Walcott is back in training but he is not ready just yet,” he began. “Wilshere is injured on his ankle and it is very difficult to set a concrete deadline on his comeback.

 

“Nasri has a muscular problem. Cesc is just coming back from injury and he is not ready to play in the game. Diaby is out and Koscielny has a small muscular problem.

 

“Bendtner and Eboue are not in the squad because they might be going out of the Club.

 

“Koscielny and Nasri might be back for the start of the season. I don't think Fabregas will be ready to start the season because he has been out for a long time and has had no games. Walcott might be back and, as for Wilshere, it is very difficult to say.”

 

"The rule of averages" sier at 1-2 av Kos, Nasri og Walcott er ute til sesongstart. Antar at Wilshere ikke blir klar på grunn av måten skaden hans blir omtalt på.

Endret av Benbjo
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Var så heldig å være på St.James Park i 2002, når Dennis scoret det mest tekniske målet (i mine øyne) som noengang har blitt scoret.

Får nesten tårer i øynene, når jeg tenker på hvordan hårene reiste seg i nakken der jeg satt (stod....)

 

Et magisk mål, av en magisk fotballspiller.

 

 

Tidenes fineste mål, dessverre.

Lenke til kommentar

 

Forreste så kom jeg over noe interessant fakta. De som har første kampen borte har 85% sjanse til å gå videre.

 

 

Hva mener du med dette egentlig? Stiller du prognose ved hjelp av statistikk eller?

 

Jeg tror vi var heldige som trakk Udinese. Leser på Twitter at de har solgt unna tre av sine viktigste spillere uten å erstatte de. Det er et lag som spiller offensiv fotball, hvilket pleier å matche Arsenal bedre enn de som "parkerer bussen". Jeg tror en slik viktig kamp så tidlig kan være bra for gutta - det gjør at de våkner opp og skjønner at det er alvor allerede fra sesongstart.

Lenke til kommentar

 

Forreste så kom jeg over noe interessant fakta. De som har første kampen borte har 85% sjanse til å gå videre.

 

 

Hva mener du med dette egentlig? Stiller du prognose ved hjelp av statistikk eller?

 

Jeg tror vi var heldige som trakk Udinese. Leser på Twitter at de har solgt unna tre av sine viktigste spillere uten å erstatte de. Det er et lag som spiller offensiv fotball, hvilket pleier å matche Arsenal bedre enn de som "parkerer bussen". Jeg tror en slik viktig kamp så tidlig kan være bra for gutta - det gjør at de våkner opp og skjønner at det er alvor allerede fra sesongstart.

 

Nei, jeg mener bare at det virker veldig høyt. Mange trekker også frem dette som en av grunnene til at det blir Europa League på oss i år.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...