Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
fox skrev (6 timer siden):

Hvor skulle Holding passere seg selv eller armen sin? Son har jo krympet seg til en kortvokst! 

7D85F6E7-8D95-4BF1-BD33-ED4082C12D87.jpeg

Holding kunne vel latt være å albue Son med vilje, da hadde mye vært løst.

Son dukker hodet noe ned, men det er ingen tvil om at Holding aktivt albuer mot Son og det er denne handlingen som straffes. Holding har også knyttet neve. Det er et helt klart gult kort, noen dommere ville også gitt direkte rødt på denne.

I etterkant er det tydelig at Son overspiller smertene, men det har fint lite å si for selve forseelsen og straffen for den. En god avgjørelse av dommer.

Jeg ble jævlig irritert på Holding her fordi 1) jeg håpet på Arsenal 2) kampen som jeg hadde gledet meg til lenge ble helt ødelagt. Bør klare å holde hodet litt kaldere enn det der.

• Liker 6
Skrevet

Holding var altfor åpenbar i det han foretok seg. Greit at man skal prøve å ta ut Son, men må være litt lurere enn det der. White hadde gjort det der bedre, han er litt mer naturlig cunty. 

Skrevet (endret)

Nærmest umulig at de ikke tar 3 poeng i siste kampen også. Så vi må vinne begge våre. Newcastle blir spesielt spennede. 

Vinner Everton etterpå er de vel trygge også. Som potensielt kan gjøre siste kampen vår enklere. 

Endret av barezell
Skrevet

Glemmer ikke sesongen hvor Tottenham bare måtte slå nedrykksklare Newcastle (?) i siste runde for å ta 4. plassen. Tottenham ble pisset på og vi reddet akkurat 4.....det er jo lov å håpe...

Skrevet
ChopperReid skrev (1 time siden):

Nesten like billig som den mot oss.

FA har bestemt seg for at Tottenham skal få den siste CL-plassen. Mark my words

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet
fox skrev (1 minutt siden):

FA har bestemt seg for at Tottenham skal få den siste CL-plassen. Mark my words

Derfor Kane slapp unna rødt kort mot Liverpool i første oppgjøret 

Skrevet

Slettet-D7I5Gr2 skrev (54 minutter siden):

Derfor Kane slapp unna rødt kort mot Liverpool i første oppgjøret 

😂

Skrevet

Everton går på smell etter tidlig rødt. Nå må de antageligvis vinne siste. Blir tøft. Men på en god dag skal vi klare slå både de og newcastle.

Gjest Slettet-D7I5Gr2
Skrevet

Everton har kamp på torsdag også.

Skrevet

Om vi er halvparten av hva vi har vert på vårt aller beste denne sesongen så pisser vi på både everton og newcastle, men aldri lett å forutse denne berg og dalbanen dette laget har vert denne sesongen

Gjest Slettet-PJ426FqLv6
Skrevet

Burnley var vårt eneste håp. Nå må vi vinne begge. Jeg tror vi tar Everton hjemme, men er redd fjerdeplassen ryker i morgen. 

Skrevet

Nå går litt på hvor ,mye gutta vil spille CL når det er i deres egne hender. Ofrer de seg og er 100% motiverte så har jeg full tru på at de klarer å vinne siste to. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...