Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han har et enormt potensiale. Må bare få det ut og få opp selvtilliten. Lite tvil om at Wenger har ødelagt ham. Under Klopp kommer han til å blomstre. Spørsmålet er bare hvor lang tid det tar og hvor god han kan bli. 

Skrevet

Eneste som har ødelagt ox er han selv og hans manglende intelligens på banen. Helt blottet for fotballforståelse til tider. Og er det noe wenger har lært unge spillere er det det å blomstre, finnes utallige eksempler.

• Liker 2
Skrevet (endret)

Finnes utallige eksempler på at Wenger en god manager også, men what has he done lately?

Er vel bare Bellerin og evt Iwobi(som egentlig ikke har bevist noe enda) om tenker siste 5ish årene?

edit: husker ikke når Ramsey etablerte seg, men han kan vel telles.

Endret av barezell
Skrevet

Cupkamp i dag folkens! Wenger har alt bekreftet at det blir et mix-lag ala det vi så mot Köln. Disse kampene er det ofte litt vanskelig å få sett, men Betsson skal visstnok streame kampen - gratis - for de som har konto/penger hos de. 

Jeg har veldig sansen for ligacupen, selv om jeg vet at andre synes den er tullete. Alltid gøy å se unggutter få sjansen og de som trenger spilletid får muligheten til å vise seg frem. 

Laget tror jeg blir noe slikt som dette:

Ospina/Macey 

Chambers - Per - Holding

Reiss-Nelson - Wilshere - Elnenny - AMN

Walcott - Iwobi

Giroud

• Liker 2
Skrevet (endret)

Ettersom førstelaget ikke er i fyr og flammer om dagen så er jo liga cupen enda morsommere enn normalt. Gleder meg til å se Nelson og Wilshere :)

edit: kanal 136 på SS for de som har det. :) 

Endret av barezell
Skrevet (endret)

Kul start på kampen! Snytt for klar straffe dog. Dommeren føler vel at Giroud faller litt lett.

Deilige pasninger fra Wilshere i dag

Endret av Benbjo
Skrevet (endret)

Walcott!

Morsom første omgang. Dominerer fullstendig, men skaper litt lite synes jeg. Mange som vil gjøre alt på egenhånd

Endret av Benbjo

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...