Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da må jo resten av laget være heeelt ubrukelige :)

Ja? Arteta er treg, og vi har ingen defensive midtbanespillere. Ikke så rart at vi har blitt voldtatt i enkelte ganger.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Hvor troverdige er Sanchez-ryktene?

Troverdige. Det er ingen tvil om at vi er dypt inn i forhandlinger, men dette gir selvsagt ingen garanti alene for signering.

Suarez til Barcelona kompliserer både pris, tid og interesse fra andre klubber. Juventus er visstnok allerede på banen, Liverpool har naturlig nok vist interesse, samt United og City.

Ornstein meldte for noen dager siden at vi er i samtaler med spilleren i denne tweeten:

https://twitter.com/bbcsport_david/status/485421582878535680

Hvor langt inne i samtalene vi er og hvor mye som er avtalt er vanskelig å si. Jeg har uansett troen på Sanchez til Arsenal.

Endret av Liquidkey
Skrevet

Såe... Arsenal har faen meg klart å legge draktfremvisningen til klokken 23.00 London-tid, midnatt norsk tid. Faen, de klarer ALLTID å dra det ut! Nå kommer vi til å få en hel dag med intense rykter om at vi kommer til å presentere en spiller eller to. Litt som deadline day! :p

Skrevet

Er jeg den eneste som ikke gir en single fuck hvordan treningsdraktene våre ser ut? Jeg ser den av og til på bilder, that’s it. Draktene som vi bruker i kamp derimot...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har sett verre for å si det på den måten

pics or it didnt happen!

Har sett verre. Men skal sies at jeg, som andre her inne gir en god faen i hva spillerne har på seg når dem trener.

Ditt valg om du ikke gjør det...

• Liker 1
Skrevet (endret)

Er vel det. Beklager om jeg ikke har samme mening som deg.

Bryr meg mer om utseende på drakten.

Endret av Tkse
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...