Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fy faen. Enda en utrolig tabbe. Vi er så ekstremt heldige at det ikke burde være lov.

Ramsey står jo for 9/10 tabber. Er rett og slett utrolig at han nesten spiller fast under Wenger.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Horribel, horribel omgang. Verste jeg har sett defensivt noen gang. Helt utrolig. Everton burde ledet med minst 2 mål. At folk fortsatt tror vi kan klare 4. plassen er for meg helt utrolig.

Skrevet (endret)

Forferdelig førsteomgang. Hvor lenge skal Wenger få lov til å lede et så jævlig planløst lag? Nesten så jeg vil påstå at Janne har mer planer med RBK enn Wenger har med Arsenal nå. Katastrofalt dårlig.

Endret av MartinF
Skrevet

Spiller heller med 10 mann enn med Ramsey på banen, forferdelig dårlig.

Ramsey prøver jo konstant å gi Everton store kontringsmuligheter så defensivt sett lønner det seg nok å få av Ramsey.

Håper virkelig Ramsey blir solgt i sommer. Få inn Lewis Holtby.

Skrevet

Ramsey burde ha vært byttet ut etter at han serverte målgivende til Walcott.

Etter det har han bidratt med 3 stygge feil, hvor det ene ble en farlig situasjon bakover, gult til Gibbs og senere det som førte til ubalanse i laget og målet bakover rett etterpå.

• Liker 1
Skrevet (endret)

Ramsey dreper spillet vårt. Få den fyren ut, NÅ!

---

Benbjo logic: En målsjanse er når Everton har ballen i nærheten av vårt mål.

Endret av MartinF
Skrevet

Har vi hatt en eneste sjanse annet enn målet?

Sykt at det ikke står 5/6/7 - 1 her

Der skal Everton har straffe. Vi MÅ ha inn en defensiv spiller. Arteta holder rett og slett ikke mål. Har vært horribel i det siste

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...