Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, det er veldig vanskelig å skjule sin entusiasme for dette Arsenal laget i år. Mange av spillerene har virkelig vokst mye ila sommeren. Men nå har vi jo ikke møtt de aller sterkeste motstanderene i ligaen enda, og det er jo der vi vil se hva som bor i laget, og hvilket nivå de spiller på.

28. oktober møter Arsenal Liverpool borte, og den 3. november er det United hjemme. Både gleder og gruer meg til disse kampene. Fram til da er det mest subb som skal skamferes av The Gunners! :D

Lenke til kommentar

jeg håper det blir:

 

Almunia

Sagna - Touré - Senderos - Clichy

Walcott - Cesc - Flamstern - RvP

Dudu - Ade

 

Men det skjer ikke, det blir nok Diaby i venstre side istedenfor RvP, så spiller han spiss sammen med Ade. Også vil jeg se Bendtner på bane idag! Gutten er utrolig god, men trenger litt mer tid

Endret av Fox
Lenke til kommentar

Ok, Nå har jeg kommet hjem fra en kamerat etter å ha sett kampen og er stor fornøyd. men fikk dessverre ikke se mer etter 3-0 da min kamerat nektet å se mer..

Diaby viste idag at han er en spiller å regne med og viste oss akkurat hva vi håpet på.. Ingen keeper i verden kunne ha reddet den.

 

Vet ikke helt hva jeg syntes om walcott imponerte ikke i hva jeg så.. Hva mener dere?

 

Adebayor viser igjen at han er en klasse spiller.

Cesc viser oss igjen skuddfoten han har gjemt så lenge.

 

Målene kan bli lastet ned på Verdensvevet

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...